MuscleMeat

Wie wordt de volgende president van de States?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 244
  • Weergaven 8K
  • Volgers 16

Wie wordt de volgende president van de States?

  • McCain

    Stemmen: 34 25,4%
  • Obama

    Stemmen: 76 56,7%
  • Geen flauw idee, toon me de resultaten maar

    Stemmen: 24 17,9%

  • Totaal stemmers
    134

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Na de poll "wie mag het worden" dan nu de poll "wie zal het worden" maw wat zal de Amerikaanse kiezer volgens jou doen?
 
Ik hoop Obama maar ik vrees soms McCain. De uitkomst is moeilijk te voorspellen zoals in het verleden al bleek want Amerikanen zijn verschrikkelijk beïnvloedbaar en het is niet omdat iemand de meeste stemmen haalt dat hij ook president wordt, dat is ook al gebleken in het verleden.

Obama heeft blijkbaar het meeste cash maar ik denk dat het gevaar erin zit dat de Amerikanen hem beu worden omdat hij teveel in de belangstelling staat en zich bijna al als een president gedraagt.

McCain is een oorlogsheld maar is niet geschikt om president te worden: slechte fysieke en geestelijke gezondheid (heeft al kanker gehad en zelfmoord proberen te plegen). Hij lijkt me meer een marionet te zijn zoals Bush.
 
ik denk McCain, obama is een zwarte (zonder conotatie) er is iets van 20% zwarten in amerika. Stel dat obama al zijn stemmen haalt dan moet hij nog een pak blanke stemmen halen en of de blanke amerikanen dat willen...McCain heeft alleszins een pak stemmen binnengehaald met zijn running mate weer.
 
McCain door vals te spelen net als zijn voorganger.
 
Mccain for president !
 
Obama, ook al heeft McCain het heel slim aangepakt om Palin als running mate te kiezen.
 
Obama, ook al heeft McCain het heel slim aangepakt om Palin als running mate te kiezen.

Zullen de vrouwelijke Hillary voters daar echt intrappen denk je? Dan is het land nog achterlijker dan ik dacht. Weet zelf niet echt wie ik liever zie winnen aangezien beide kandidaten uiteindelijk de zelfde mening hebben over dingen die ik belangrijk vind. Vind de variatie, of liever gezegd het gebrek daar aan, echt belachelijk.
 
Wie er ook zal winnen, is in zeker opzicht toch al historisch, los van wie het ook wordt.

Een vrouw, een bejaarde man en een kleurling.

De vrouw is afgevallen, hoop dat Obama het dan wordt maar ja er is niks van te zeggen.
Mocht Obama het worden dan zal het Osama in zijn voordeel zijn mbt zijn heilige oorlog tegen het westen.
 
Wie er ook zal winnen, is in zeker opzicht toch al historisch, los van wie het ook wordt.

Een vrouw, een bejaarde man en een kleurling.

De vrouw is afgevallen, hoop dat Obama het dan wordt maar ja er is niks van te zeggen.
Mocht Obama het worden dan zal het Osama in zijn voordeel zijn mbt zijn heilige oorlog tegen het westen.

LOL! Ga je eens wat beter verdiepen voordat je zulke flauwekul uitkraamt.

Obama wilt zich "voorzichtig" uit Irak terugtrekken, yeah right. Die wilt de komende 10 jaar daar nog lekker zitten. En Obama heeft ook gezegd dat hij de war on terror gewoon voorzet en Bin Laden achterna blijft zitten. Obama heeft ook gezegd dat hij meer troepen naar Afghanistan gaat sturen.
 
Wie er ook zal winnen, is in zeker opzicht toch al historisch, los van wie het ook wordt.

Een vrouw, een bejaarde man en een kleurling.

De vrouw is afgevallen, hoop dat Obama het dan wordt maar ja er is niks van te zeggen.
Mocht Obama het worden dan zal het Osama in zijn voordeel zijn mbt zijn heilige oorlog tegen het westen.

Eens, broers moeten elkaar helpen he ;)
 
Ik denk zelf dat het uiteindelijk Obama wordt.

Veel mensen hebben de voorspelling dat McCain op dezelfde voet verder gaat als Bush. Er zal dus niet zo veel verandering komen. Ik denk dat het volk het Bush-regime wel beu is nu en dat het tijd is voor een Democraat in het Witte Huis.

De stap die McCain heeft gezet door Palin als running mate te kiezen is naar mijn voorspelling zijn grootste fout. Ja, het is idd verrassend, maar als de gemoederen daarover een beetje bedaard zijn, zullen toch veel mensen zich afvragen of een vrouw zonder ervaring in het Witte Huis wel zo'n goed idee is. Hij heeft r nu immers tot een fractie nabij het presidentschap gebracht (!).

Veel mensen zijn klaar voor een Democraat. Er zal gevochten worden voor gezondheidszorg, maar ook de belasting zal ws omhoog gaan. Dit land en haar economie zitten op het moment vrij diep en de VS is klaar voor een revolutie. En hoe zou dat beter lukken dan met een zwarte president?!

Obama ftw.
 
mccain een echte redneck ! :D
 
LOL! Ga je eens wat beter verdiepen voordat je zulke flauwekul uitkraamt.

Obama wilt zich "voorzichtig" uit Irak terugtrekken, yeah right. Die wilt de komende 10 jaar daar nog lekker zitten. En Obama heeft ook gezegd dat hij de war on terror gewoon voorzet en Bin Laden achterna blijft zitten. Obama heeft ook gezegd dat hij meer troepen naar Afghanistan gaat sturen.

Vraag jij eerst wat ik precies hiermee bedoel voor je het verkeerd opvat. Uit je reactie begrijp ik dat je denkt dat ik bedoel dat Obama voordeel heeft omdat Obama de strijd minder hard zal voeren tegen Osama. Mocht ik dit verkeerd zien, ik sta open voor je uitleg. Beetje voorbarige opmerking, geboren uit een oppervlakkig denkvermogen. Osama zal meer steun krijgen van moslims, aangezien hij Obama kan afzetten als een afvallige. En afvalligen worden in deze wereld niet bepaald hartelijk bejegend. Mocht je hier meer over willen weten raad ik je aan je te verdiepen in wat vooraanstaande geschiedkundigen of wetenschappers met kennis over cultuur in internationale context, hierover te zeggen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Jij zegt "Mocht Obama het worden dan zal het Osama in zijn voordeel zijn mbt zijn heilige oorlog tegen het westen." Daaruit begrijp ik dat jij denkt dat Barack Obama, Osama Bin Laden en zijn aanhangers niet achterna gaat zitten, in ieder geval minder dan McCain.
 
Jij zegt "Mocht Obama het worden dan zal het Osama in zijn voordeel zijn mbt zijn heilige oorlog tegen het westen." Daaruit begrijp ik dat jij denkt dat Barack Obama, Osama Bin Laden en zijn aanhangers niet achterna gaat zitten, in ieder geval minder dan McCain.

Dat is jouw interpretatie, ik raad je aan wil je echt begrijpen wat ik bedoel nogmaals mijn posts te lezen.
 
ik zou het mooi vinden als de nieuwe president er ook eens voor zou zorgen dat alle mensen in de VS een zorgverzekering zouden hebben.
ze besteden achterlijk veel miljarden aan defensie en oorlogjes voeren in de wereld,maar hun eigen bevolking kan de pot op(studenten,hardwerkende mensen etc 47 miljoen stuks ,die allemaal niet verzekerd rondlopen).
de meeste Amerikanen hebben helemaal niets te schaften met die republikeinen.hebben er totaal geen belang bij,alleen hebben ze dat zelf vaak niet door.
stemmen vanwege 'vaderlandsliefde',veiligheid,"het recht om met pistolen te zwaaien"en andere kulredenen op mccain.

Obama gooit zn land echt niet in de uitverkoop.dat heeft Bush al gedaan.
alleen zijn de Republikeinen wel zo gehaaid om de boel constant om te draaien.
de democraten moeten het veel harder spelen.
gehakt maken van die Republikeinse viezigheid en leugens.

maar goed ,het zal wel McCain worden Amerikanen kennende.
ze vertrouwen daar hun eigen onderbroek niet ,dus zullen ze wel 'op zeker'gaan en zoveel mogelijk voor de nationale veiligheid gaan.

Obama en McCain schelen niet zoveel van elkaar.Obama is alleen wat menselijker.
hoop ik...

( het had beter geweest als 'Oboema' daar president werd.)
 
Dat is jouw interpretatie, ik raad je aan wil je echt begrijpen wat ik bedoel nogmaals mijn posts te lezen.



Uit jouw tweede post kan ik helemaal niets zinnigs opmaken:

Vraag jij eerst wat ik precies hiermee bedoel voor je het verkeerd opvat. Uit je reactie begrijp ik dat je denkt dat ik bedoel dat Obama voordeel heeft omdat Obama de strijd minder hard zal voeren tegen Osama.
Wtf. Waarom zou oBama voordeel hebben omdat oBama minder hard strijd zou voeren tegen oSama. Dat bedoelde ik dus absoluut niet.

Mocht ik dit verkeerd zien, ik sta open voor je uitleg. Beetje voorbarige opmerking, geboren uit een oppervlakkig denkvermogen. Obama zal meer steun krijgen van moslims, aangezien hij Obama kan afzetten als een afvallige.
???????????????
En afvalligen worden in deze wereld niet bepaald hartelijk bejegend. Mocht je hier meer over willen weten raad ik je aan je te verdiepen in wat vooraanstaande geschiedkundigen of wetenschappers met kennis over cultuur in internationale context, hierover te zeggen hebben.
 
Back
Naar boven