XXL Nutrition

Motivatie door aanwezigheid van bepaald persoon? (1 bezoeker)

Ik krijg extra motivatie door aanwezigheid van bepaald persoon:

  • Ja

    Stemmen: 22 38,6%
  • Nee

    Stemmen: 21 36,8%
  • Soms

    Stemmen: 14 24,6%
  • Geen stem

    Stemmen: 6 10,5%

  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

Piratos

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2008
Berichten
26
Waardering
0
Krijg jij extra motivatie als die ene man/ vrouw er ook is tijdens trainen?
 
Laatst bewerkt:
Als het mn trainingsmaatje is wel. Verder boeit het me niet en doe ik mn eigen ding ;)
 
nee niet echt, het boeit me allemaal geen hout
 
lol, hoe zielig ben je als je motivatie moet afhangen van de aanwezigheid van een ander persoon

anyway...

FixedThisThreadSucks.gif
 
lol, hoe zielig ben je als je motivatie moet afhangen van de aanwezigheid van een ander persoon

Krijg je ook niet (soms) wat extra motivatie door andere invloeden van buitenaf? Anyway, bedankt voor je mening. Al hoeft dat niet altijd zo overdreven, maar goed eenvoud siert de mens.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben de enigste in mn homegym :D
 
ik zeg eerlijk: JA:D
 
al er lekkere dames aanwezig zijn concentreer ik me toch net altijd iets beter :o
 
Krijg je ook niet (soms) wat extra motivatie door andere invloeden van buitenaf? Anyway, bedankt voor je mening. Al hoeft dat niet altijd zo overdreven, maar goed eenvoud siert de mens.

dat was je originele vraag niet, je hebt het over personen die op dat moment ook in de gym aanwezig zijn.

nee, het interesseert me niet wie er op dat moment aan het trainen is, integendeel : hoe minder volk, hoe beter... dan kan ik me vlot van toestel naar toestel bewegen :)
 
Nee ik train namelijk voor mijzelf
 
nee toch maar niet.
 
Nope, train thuis, alleen dus.
 
er lopen bij ons niet veel grote gasten rond, lopen die er wel motiveerd dat me meer dan normaal om zelf grotewr te worden en daardoor harder te trainen, hoewel dat bijna niet kan..;)
 
al er lekkere dames aanwezig zijn concentreer ik me toch net altijd iets beter :o

Ik een heel stuk minder.:cool: Ik ga me dan meer concentreren op de dames:D:D:D
 
Ja als er mensen zijn die ik ken die dan even aanmoedigen dan wil ik wel eens een extra rep eruit gooien.
 
Ik moet heel eerlijk zijn. Als ik van die beesten rond zie lopen, wil ik toch bewijzen dat ik niet voor ze onderdoe. Dan wil ik indruk maken of iets dergelijks. Laten zien dat je ook goed bent, talent hebt of hard werkt. Ik heb precies hetzelfde met basketbal wanneer een goede coach of speler staat te kijken.
 
Back
Naar boven