XXL Nutrition

Nieuws Moordenaar vrijgesproken

Bezoekers in dit topic

Ok dus als zoiets zou gebeuren zou jij als volgt reageren. Je gaat er naartoe en zegt: "hela jongens wat zijn dit voor fratsen?"
De jongen zegt: "maar swa meneer ik was er niet bij. Ik kom net hier. De jongens zijn weggerend, maar ik blijf staan want ik heb niets gedaan. "
Vervolgens zou jij dan zeggen: "Ach ok mijn fout. Ik geloof je direct op die mooie bruine kijkers van je. Het is af en toe ook zo lastig om jullie uit elkaart te houden. Jullie lijken wel een beetje op elkaar. Ik ruim die troep zelf wel op.
Die jongen: "He swa dat is discriminatie!"
Waarop jij natuurlijk al nattigheid voelt en zegt: "Nee jongen alsjeblieft! Zo bedoelde ik het niet. Het is mijn fout om in eerste instantie al hierheen te komen. Jullie zijn hier de baas op straat. Ik wil je al helemaal niet discrimineren! Ik ga al weg."

Dan weten we dat ook weer.

Henk Schuurman ging alleen vrij snel staan meppen zonder ook maar een discussie aan te gaan.

Je hoeft niet begripvol te zijn als je net onder bent gegooid met eierstruif maar gelijk geweld toepassen is wel het andere uiterste. Waarom gelijk in extremen denken? Natuurlijk mag je boos zijn als je net bent ondergegooid maar met een hondenketting gaan zwaaien en meppen maakt de situatie er niet beter op.
 
Door de aorta.. vind je niet bedreigend?

Daarbij is hij erheen gelopen en heeft in zijn rug gestoken dus dan kan het geen zelfverdediging zijn.

Dat dit vrijspraak is, niet normaal :rolleyes: de huidskleur zal wel mee hebben gespeeld in het voordeel van de moordenaar.

Die negers ook altijd!!!!
 
Ok dus als zoiets zou gebeuren zou jij als volgt reageren. Je gaat er naartoe en zegt: "hela jongens wat zijn dit voor fratsen?"
De jongen zegt: "maar swa meneer ik was er niet bij. Ik kom net hier. De jongens zijn weggerend, maar ik blijf staan want ik heb niets gedaan. "
Vervolgens zou jij dan zeggen: "Ach ok mijn fout. Ik geloof je direct op die mooie bruine kijkers van je. Het is af en toe ook zo lastig om jullie uit elkaart te houden. Jullie lijken wel een beetje op elkaar. Ik ruim die troep zelf wel op.
Die jongen: "He swa dat is discriminatie!"
Waarop jij natuurlijk al nattigheid voelt en zegt: "Nee jongen alsjeblieft! Zo bedoelde ik het niet. Het is mijn fout om in eerste instantie al hierheen te komen. Jullie zijn hier de baas op straat. Ik wil je al helemaal niet discrimineren! Ik ga al weg."

Dan weten we dat ook weer.
nee, ik zou meteen m'n hondenriem pakken en die gast een paar tanden uit z'n bek slaan, het blijft een marrokaan natuurlijk. hij kan wel zeggen dat hij het niet was, maar dat zeggen ze allemaal. ik heb gelijk en niet hij. als ie dan nog praatjes heeft dan pak ik z'n fiets en gooi ik die in m'n auto. komt er dan een kennis van hem stoer doen dan sla ik die ook verrot. zo los je dat op, toch? ik bedoel, een ei op je auto, das nie niks!

Heb ik gedaan. Dan nog kan de verdachte een ander wapen nemen.
zoals? je moet je voorstellen dat je niet een uur de tijd hebt om te denken als iemand je vriend een vinger in de oog prikt en verrot slaat.

Door de aorta.. vind je niet bedreigend?

Daarbij is hij erheen gelopen en heeft in zijn rug gestoken dus dan kan het geen zelfverdediging zijn.

Dat dit vrijspraak is, niet normaal :rolleyes: de huidskleur zal wel mee hebben gespeeld in het voordeel van de moordenaar.
was niet op de aorta gemikt laten we het zo zeggen. nee geen zelfverdediging, verdediging van de betrokkene.
 
zoals? je moet je voorstellen dat je niet een uur de tijd hebt om te denken als iemand je vriend een vinger in de oog prikt en verrot slaat.

Dus, als ze jouw vriend slaag geven en je ziet een mes, steek je die man zomaar neer ?
 
Dus, als ze jouw vriend slaag geven en je ziet een mes, steek je die man zomaar neer ?
ik zou eerst andere opties proberen, dat heeft de verdachte ook gedaan, paar slagen op het achterhoofd, maar dat mocht niet baten, sja, een kat in het nauw maakt rare sprongen. ik praat het iet goed, maar snap wel waar het vandaan komt.
 
hij stak een mes in die vent zijn rug omdat die bovenop zijn vriend, die hem kwam helpen, zat....niet tof maar ja wie weet wat er was gebeurd als ie het niet had gedaan. Dan hadden we nu misschien 2 invalide antilliaantjes gehad.
 
Vraag jezelf af waar je meer van door het lint gaat. Het bekogeld worden met eieren of een klap krijgen waarbij een stuk tand afbreekt?
 
Door de aorta.. vind je niet bedreigend?


ja hoor de gene die de messteek toebracht had anatomische kennis, hij was namelijk chirurg in opleiding, en wist precies waar in de onderrug te steken om de aorta te raken :rolleyes:
gebruik je hersens eens

trouwens, wie weet had het "slachtoffer" wel een strafblad met allemaal geweldplegingen, als je iemand te lijf gaat met een riem en diens tanden ook uit zijn bek kegelt dan kan ik me dat wel voorstellen
 
Denk dat ze hem alleen wapenbezit ten laste kunnen leggen. Daar staat volgens mij een boete op.

En misschien de intentie om ooit het wapen te gebruiken. Maar verder doet ie weinig geks.
 
ja hoor de gene die de messteek toebracht had anatomische kennis, hij was namelijk chirurg in opleiding, en wist precies waar in de onderrug te steken om de aorta te raken :rolleyes:
gebruik je hersens eens

trouwens, wie weet had het "slachtoffer" wel een strafblad met allemaal geweldplegingen, als je iemand te lijf gaat met een riem en diens tanden ook uit zijn bek kegelt dan kan ik me dat wel voorstellen

gebruik jij je hersens gast, dus als je niet weet waar de aorta zit is het minder erg? die arme jongen kon toch niet weten dat hij hiermee schade kon aanrichten? :o wat denk jij simpel
kijken of je ook zo praat als een dierbare van je dit overkomt.

ik denk eerder dat die antiliaan een strafblad heeft, sowieso die aapjes die met messen rondlopen is geen zuivere koffie, uitruimen die soort.
 
gebruik jij je hersens gast, dus als je niet weet waar de aorta zit is het minder erg? die arme jongen kon toch niet weten dat hij hiermee schade kon aanrichten? :o wat denk jij simpel
kijken of je ook zo praat als een dierbare van je dit overkomt.

ik denk eerder dat die antiliaan een strafblad heeft, sowieso die aapjes die met messen rondlopen is geen zuivere koffie, uitruimen die soort.

Het was zijn eigen mes niet maar het mes van zijn vriend. Althans zo staat het in het rechtbankverslag. Maar hoe had je gedacht 'die soort uit te ruimen'? Betuwelijn ook voor personen toegankelijk maken?
 
gebruik jij je hersens gast, dus als je niet weet waar de aorta zit is het minder erg? die arme jongen kon toch niet weten dat hij hiermee schade kon aanrichten? :o wat denk jij simpel
kijken of je ook zo praat als een dierbare van je dit overkomt.

ik denk eerder dat die antiliaan een strafblad heeft, sowieso die aapjes die met messen rondlopen is geen zuivere koffie, uitruimen die soort.

het gaat toch om de intentie, jochie,
 
het gaat toch om de intentie, jochie,
doet de intentie ertoe? achteraf moet je niet huilen van :( waarom heb ik die aorta geraakt het was niet de bedoeling :(

Cutler, waar kom jij ergens vandaan? Heeft je vader je erg veel pijn gedaan? Had je broeah ook altijd al ruzies met medelanders?

Je zult het jezelf wel niet realiseren maar je komt op mij over als een dorpse jongen met een diep ongelukkige jeugd. Het type dat altijd net naast de pot pistte en nu zijn ellende verhaalt via het internet. Onder het motto van: hier word ik tenminste erkend.

Jij, je denkwijze en jouw bestaan. Echt, sterf.

Sterf zelf hippie. Ik heb vaak ruzie met medelanders ja. Ik word in het dagelijks leven genoeg erkend om mijn meningen :D en heb zeker geen slechte jeugd gehad.
Maar wat doet dat ertoe? Ik kan het niet hebben als zo'n persoon als hieronder:
http://www.youtube.com/watch?v=1PlFGQCXM0I
wordt vrijgesproken. Aan het profiel van de dader herken ik al direct zo'n persoon zoals hierboven. Ik heb verder niks tegen zwarte mensen. Ik heb net zo'n hekel aan tokkie's met matjes in de nek die niet willen werken.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit zijn gelukkig wel echte kanserenjongeren met een beroepsperspectief van heb ik jou daar! Het zijn zo'n fijne jongens.

Weet je wat de overeenkomst is tussen die 2 groepen? Ze zijn elk op hun eigen manier kansloos en storend. Het verschil? Antillianen zijn nog zo slim om hun gebrek aan mogelijkheden en positie dusdaning in te vullen dat ze genoeg geld hebben. Kaalkopjes daarentegen vluchten naar andere kaalkopjes omdat ze bang en miskent zijn. En wat doe je dan als mens? Puur biologische reactie, je gaat andere aanvallen in groepen.

Kies maar Cutler
 
Moet ik kiezen? dan liever voor die kaalkoppen op die foto. Ik zie hun minder vaak geweldadig zijn tijdens hun demonstraties dan extreem linksen.

Ik denk dat hun ook gewoon eerlijk werken ipv "hosselen" net als die antilianen op dat filmpje hierboven. Ze hebben dan misschien geen topbaan maar moet dat? beter als lui in je nest liggen en een pand kraken
 
Door de aorta.. vind je niet bedreigend?

Daarbij is hij erheen gelopen en heeft in zijn rug gestoken dus dan kan het geen zelfverdediging zijn.

Dat dit vrijspraak is, niet normaal :rolleyes: de huidskleur zal wel mee hebben gespeeld in het voordeel van de moordenaar.

Serieus gast hou in godsnaam 's op je als blanke in een slachtofferrol te duwen. Dat staat echt te debiel voor woorden.
 
Wahhaha...MONSTERREACTIE!!

Sorry maar je nodigt niet bepaald uit om serieus in gesprek mee te raken, je bent simpelweg onderontwikkeld.

@Cutler
 
Dus jij vindt met messen steken zomaar kunnen? :rolleyes:
Als er een ei in je auto word gegooit op de kleding van je vrouw is het logisch dat je pissed bent. Daarbij zijn er (zeker daar) veel van die antiliaanse werkluie nep gangstertjes, logisch dat je extra aggresief word bij dat soort volk, het loopt zelfs met messen rond.Hetzelfde met marokkanen, die verdienen een hardere aanpak dan andere lui.
Racistische ideeen van die man? tering wat denk jij simpel, alleen omdat hij zwart is? Een zwarte die een blanke neersteekt is dan zeker geen racisme?

wat zou jij doen als ecto die aangevallen word door iemand die zo wat even groot is als Sem Schilt. Daar ben je ook weerloos tegen en raak je in paniek dus ik kan het best wel begrijpen dat een mes trekken die hij daar zag voor hem als eenigste optie was
 
Tragische zaak.

Was deze kerel in eerste aanleg wel veroordeeld? Gaat het OM in cassatie?
 
Tragische zaak.

Was deze kerel in eerste aanleg wel veroordeeld? Gaat het OM in cassatie?

Wel veroordeeld inderdaad :

18 maanden cel en jeugd-TBS. Dat kreeg de 16-jarige jongen opgelegd voor het neersteken van taxichauffeur Henk Schuurman uit Almere. Een 19-jarige jongen, die het mes bij zich had, kreeg een werkstraf van 200 uur.


Henk maakte vorig jaar zomer een opmerking over het asociale gedrag van een groep jongeren. Er onstond een vechtpartij en Henk werd met een mes gestoken. Hij overleed later aan zijn verwondingen. Mary, de weduwe van Henk, is boos, omdat haar man tijdens de rechtszaak werd afgeschilderd als de agressor in het verhaal.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven