MuscleMeat

Nigeriaan moet scheiden van 82 echtgenotes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sja, je moet je bitchez wel kunnen onderhouden natuurlijk, anders is het uit met de pret.
 
Horny biatch!
 
nu begrijp ik waarom de koran zo populair is bij de islamieten!
:roflol:
 
hij zal nu onderhand wel een witte potlood hebben.
 
Die had het mooi voor elkaar. Op 84 zit hij er niet veel mee in volgens mij,dan heb je aan 1 al teveel denk ik ;)

Hij heeft het toch maar gehad.
 
وقال انه قد المقالي على سطح خان
 
Wat een player, had laatst een bericht gelezen dat 4 Islamitische vrouwen levend werden begraven omdat ze zelf op zoek gingen naar een man :roflol:
 
Geen racistische opmerkingen:finger:

haha, die vertaalsites zijn ook niet alles

had geschreven : "hij heeft de pannen van het dak gedoet"

en als ik dit (وقال انه قد المقالي على سطح خان) dan weer omgekeerd wil vertalen krijg ik dit :

"Hij had Pannen op het oppervlak van Khan" :roflol:

en welk taaltje bsbsbs gebruikt is me een raadsel
 
damn, dit is toch ziek. Ik zou ze allemaal gewoon een nummer geven ipv namen. is makkelijker.
 
صحيح ، والله اكبر



وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

مشكور أخوي دحيم على الموضوع

ولكن فعلا مثل ما قالو الأخوان العيب في تعامل الوكالة مع العملاء
تخيل تطلب فحمات باثفندر يقول لك بعد أسبوع والله لو أنا طالب شيء نادر يخرب
ويا ليت يجي بعد اسبوع ولي مشكلة معهم في القير وصلت للمدير الإقليمي كملت ثلاث شهور

وعساك مرتاح أهم شيء الأخلاق
إذا صرت سعودي كل وطى على راسك وأنت في دارك وإذا صرت أجنبي دبر لك القطعة من تحت الأرض قدامي فاكين قير سيارة جديدة بالمستودع علشان يأخذون قطعة
 
Wat een player, had laatst een bericht gelezen dat 4 Islamitische vrouwen levend werden begraven omdat ze zelf op zoek gingen naar een man :roflol:


http://www.nu.nl/news/1723765/20/Pakistaanse_vrouwen_levend_begraven.html

ISLAMABAD - Vijf vrouwen zijn in het zuidwesten van het islamitische Pakistan levend begraven. Zij werden bestraft omdat zij hun toekomstige echtgenoten zelf wilden uitzoeken.

Een Pakistaanse parlementariër verdedigde de praktijk als eeuwenoude traditie, meldden lokale media en mensenrechtenactivisten. "Slechts wie zich onzedelijk gedraagt, moet bang zijn", aldus afgevaardigde Israr Ullah Zehri onlangs in het Pakistaanse parlement.

Op de vrouwen, onder wie drie tieners, zou eerst zijn geschoten. Hoewel ze nog ademden, werden ze in een graf gegooid en toegedekt met aarde.

(c) ANP


:rolleyes: and I think to myself... what a wonderfull world :rolleyes:
 
http://www.nu.nl/news/1723765/20/Pakistaanse_vrouwen_levend_begraven.html

ISLAMABAD - Vijf vrouwen zijn in het zuidwesten van het islamitische Pakistan levend begraven. Zij werden bestraft omdat zij hun toekomstige echtgenoten zelf wilden uitzoeken.

Een Pakistaanse parlementariër verdedigde de praktijk als eeuwenoude traditie, meldden lokale media en mensenrechtenactivisten. "Slechts wie zich onzedelijk gedraagt, moet bang zijn", aldus afgevaardigde Israr Ullah Zehri onlangs in het Pakistaanse parlement.

Op de vrouwen, onder wie drie tieners, zou eerst zijn geschoten. Hoewel ze nog ademden, werden ze in een graf gegooid en toegedekt met aarde.

(c) ANP


:rolleyes: and I think to myself... what a wonderfull world :rolleyes:
daarom haat ik dat geloof, maar met name de vrije interpretatie ervan..:S
 
صحيح الفا من الذكور وحش

صحيح ، والله اكبر

وقال انه قد المقالي على سطح خان

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

مشكور أخوي دحيم على الموضوع

ولكن فعلا مثل ما قالو الأخوان العيب في تعامل الوكالة مع العملاء
تخيل تطلب فحمات باثفندر يقول لك بعد أسبوع والله لو أنا طالب شيء نادر يخرب
ويا ليت يجي بعد اسبوع ولي مشكلة معهم في القير وصلت للمدير الإقليمي كملت ثلاث شهور

وعساك مرتاح أهم شيء الأخلاق
إذا صرت سعودي كل وطى على راسك وأنت في دارك وإذا صرت أجنبي دبر لك القطعة من تحت الأرض قدامي فاكين قير سيارة جديدة بالمستودع علشان يأخذون قطعة

:D

http://www.nu.nl/news/1723765/20/Pakistaanse_vrouwen_levend_begraven.html

ISLAMABAD - Vijf vrouwen zijn in het zuidwesten van het islamitische Pakistan levend begraven. Zij werden bestraft omdat zij hun toekomstige echtgenoten zelf wilden uitzoeken.

Een Pakistaanse parlementariër verdedigde de praktijk als eeuwenoude traditie, meldden lokale media en mensenrechtenactivisten. "Slechts wie zich onzedelijk gedraagt, moet bang zijn", aldus afgevaardigde Israr Ullah Zehri onlangs in het Pakistaanse parlement.

Op de vrouwen, onder wie drie tieners, zou eerst zijn geschoten. Hoewel ze nog ademden, werden ze in een graf gegooid en toegedekt met aarde.

(c) ANP


:rolleyes: and I think to myself... what a wonderfull world :rolleyes:

Ik las het ja, hoe ziek. :mad:
 
толстой Дик
 
wat een geilerd!
 
Back
Naar boven