MuscleMeat

Stelling Extreemrechts = terrorisme

Extreem-rechts is een vorm van terrorisme

  • Ja, dood aan alle wanabe Hitlers

    Stemmen: 15 24,6%
  • Ja, staat gelijk aan terrorisme

    Stemmen: 2 3,3%
  • Ik moet ze niet maar ze doen niks tegen de staat dus geen terrorisme

    Stemmen: 14 23,0%
  • Nee, zo erg is het ook weer niet

    Stemmen: 19 31,1%
  • Nee, ik ruk me altijd op vadsige gabberwijf uit American HistoryX

    Stemmen: 6 9,8%
  • Ik ben Cirkel

    Stemmen: 5 8,2%

  • Totaal stemmers
    61

Bezoekers in dit topic

blablabla noem eens namen, geef eens verwijzingen naar onderzoekstukken waarin ze dit beweren.
Help me herinneren dat ik het het weekend doe en dan noem ik je de namen. Heb op het moment wat weinig tijd omdat ik nachtdiensten van 10 uur draai.
 
sja, wat is ontwrichten? nogal rekbaar begrip natuurlijk, bovendien bestaan er 1000'en definities van het begrip.

zou zelf vooral de nadruk leggen op het zaaien van angst dmv geweldspleging en dat zie ik extreem rechts zelden doen. dus in die zin zie ik het totaal niet als terrorisme.
Ben ik het helemaal mee eens.
 
Rechts geweld komt nauwlijks voor, maar als het aanwezig is zou ik snel een reisje terugboeken, hoe durf je !

En ik zal vanuit m'n ivoren toren kijken hoe extreemrechtse figuren zoals jij afgetuigd wordt door linkse politie :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je hebt duidelijk nog niet geleerd van de geschiedenis.
 
Hitler was ook verslagen door Stalin.
 
Toch waren het universitaire wetenschappers welke de door mij beschreven theorie uiteen hebben gezet, vooraanstaande wetenschappers nog wel.

Net zulke intelligentsia als de Birdman zeker?
 
ik vind het uitzetten van allochtonen criminelen/niet aanpassenden rechts en ben het er voor 100 % mee eens, dit is niet extreem rechts.

Extreem rechts is hitler die de joden liet vermoorden, dit gaat dus tever.

Maar als de haat op een gegeven moment te groot word krijg je dus rechts extremisme, maar dit ontstaat ook niet uit het niets.je moet ook naar de oorzaak kijken.

+1
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik hoop dat je met deze foto niet wilt insinueren dat Vlaams belang daar geweld gebruikt heeft, want dan doe je de waarheid geweld aan...waarmee ik trouwens in geen geval het VB 'vrij van geweld' wil verklaren.
 
ik heb trouwens op "Nee, zo erg is het ook weer niet" gestemd..
 
Ik hoop dat je met deze foto niet wilt insinueren dat Vlaams belang daar geweld gebruikt heeft, want dan doe je de waarheid geweld aan...waarmee ik trouwens in geen geval het VB 'vrij van geweld' wil verklaren.

Hmm...raar, ik dacht dat ik nog iets had gepost boven die plaatje.???
Zie oude post.
 
Terrorisme is een methode, niet een denkwijze.

Terrorisme is het zaaien van angst om de vijand ertoe te bewegen naar je ppen te dansen.
Ik denk dat vrijwel elke politieke overtuiging in elk geval in theorie een terroristische tak kan hebben. De ene groep maakt alleen vaker gebruik van deze techniek dan de andere.
 
Extreem-rechts doet niet aan politieke aanslagen?

In Turkije is extreem-rechts verantwoordelijk voor:
- Aanslag op de paus
- Vermoorden van Hrant Dink
- Liquidaties van talloze linkse politici
- Liquidaties van talloze Koerden
- Aanslagen plegen om Turkije onstabiel te maken, zodat coupes gepleegd kunnen worden (in het verleden een paar keer succesvol).

Grey Wolves

Ergenekon

Ik kan nog wel een tijdje doorgaan over alleen al de situatie in Turkije, laat staan de rest van de wereld.

Voor meer informatie over terroristische daden van extreem-rechts verwijs ik jullie bijvoorbeeld naar "Operation Gladio". Genoeg terrorischtische daden wereldwijd van allerlei extreem-rechtse groeperingen.

Misschien een doorn in het oog voor sommige rechtse leden van het forum is dat de aanslagen vooral op linkse mensen waren gericht.
 
Terrorisme is een methode, niet een denkwijze.

Terrorisme is het zaaien van angst om de vijand ertoe te bewegen naar je ppen te dansen.
Ik denk dat vrijwel elke politieke overtuiging in elk geval in theorie een terroristische tak kan hebben. De ene groep maakt alleen vaker gebruik van deze techniek dan de andere.

:thumbs:
 
Terrorisme is een methode, niet een denkwijze.

Terrorisme is het zaaien van angst om de vijand ertoe te bewegen naar je ppen te dansen.
Ik denk dat vrijwel elke politieke overtuiging in elk geval in theorie een terroristische tak kan hebben. De ene groep maakt alleen vaker gebruik van deze techniek dan de andere.

Oe goede post!
 
Back
Naar boven