XXL Nutrition

Te dunne benen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CXLBV

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
9.529
Waardering
795
tjappies
 
Laatst bewerkt:
Je kan beter full body gaan trainen en dan 3x in de week squaten.
 
Je kan beter full body gaan trainen en dan 3x in de week squaten.

Ik heb 2 maanden full body gedaan voordat ik dit schema deed, ik groeide er niet zo hard op als nu. Op zich kan ik wel weer full body gaan trainen, ik moet toch over een week weer een nieuw schema maken.
 
Ik zou benen op een hele aparte dag pakken.
Ik pak ze altijd de 1e dag van de week, heb je de meeste energie
Benen zijn de grootste spieren van je lichaam dus moet je het meeste op de donder geven. lijkt mij?
 
ja 1 of 2x in de week je benen gaan trainen. 3x in de week is imo een beetje overkill
 
Verhuizen naar een gym dat wel een squat rack heeft, of zelf iets improviseren. Je kan altijd front squats doen, hoewel je dan wel gelimit bent aan hoeveel je kan (power) cleanen. Verder zie ik geen lunges en deadlifts in je schema :/
 
Verhuizen naar een gym dat wel een squat rack heeft, of zelf iets improviseren. Je kan altijd front squats doen, hoewel je dan wel gelimit bent aan hoeveel je kan (power) cleanen. Verder zie ik geen lunges en deadlifts in je schema :/

Deadlifts zitten bij mijn rugdag.

Ik zou benen op een hele aparte dag pakken.
Ik pak ze altijd de 1e dag van de week, heb je de meeste energie
Benen zijn de grootste spieren van je lichaam dus moet je het meeste op de donder geven. lijkt mij?

Ik denk dat 1 dag in de week voor mensen zijn die al een beetje een vorm hebben in hun benen. Voor mij is het te weinig denk ik ???
Je hebt wel gelijk dat je ze het meeste op hun donder moet geven, dat zeker.






Ik ga denk ik 6 dagen in de week trainen, En dan Ma: Benen Di: Rug, Wo:, Borst + schouders Do Rust Vr, Za, Zo, zelfde als Ma, Di,Wo

Nadeel is dat ik dan wel erg vaak in de gym ben.
Ik zou ook een UP/LB schema kunnen maken.
 
Deadlifts zitten bij mijn rugdag.



Ik denk dat 1 dag in de week voor mensen zijn die al een beetje een vorm hebben in hun benen. Voor mij is het te weinig denk ik ???
Je hebt wel gelijk dat je ze het meeste op hun donder moet geven, dat zeker.






Ik ga denk ik 6 dagen in de week trainen, En dan Ma: Benen Di: Rug, Wo:, Borst + schouders Do Rust Vr, Za, Zo, zelfde als Ma, Di,Wo

Nadeel is dat ik dan wel erg vaak in de gym ben.
Ik zou ook een UP/LB schema kunnen maken.

wrom is dat een nadeel?:rolleyes:
 
Al de gewichten zijn laag niet alleen de smith squat. En bullshit geen tijd, ik ben 6:30 van huis en om 18:30 weer thuis. En daarna kan je nog wel even trainen.

Ik raad je btw Stronglifts 5x5 aan.
 
respect als jij 6 dagen in de week en dat een jaar volhoud naturel:)

4 dagen is ook genoeg lijkt mij...
 
6 dagen trainen is wel erg veel hoor. In principe moet het in 4 dagen prima in te delen zijn, en is in het begin meer dan genoeg. Fullbody is zoals eerder genoemd een goede optie voor je denk ik.
 
Al de gewichten zijn laag niet alleen de smith squat. En bullshit geen tijd, ik ben 6:30 van huis en om 18:30 weer thuis. En daarna kan je nog wel even trainen.

Ik raad je btw Stronglifts 5x5 aan.

:rolleyes:train jij 6 dagen in de week?
 
Alleen beginners trainen 6 dagen per week:)
Als je wat meer trainingservaring gaat krijgen ga je minder maar intensiever spieren trainen.
 
Nee ben wel iets slimmer dan dat:rolleyes::eek:;)
6 is overkill waarom niet gewoon 3 keer of 4 keer.

Ja dat ga ik ook doen, ik zal maar is een simpel schema als stronglifts 5x5 proberen. Ik geloof er niet echt in, maar wie weet werkt het:o
 
Ja dat ga ik ook doen, ik zal maar is een simpel schema als stronglifts 5x5 proberen. Ik geloof er niet echt in, maar wie weet werkt het:o


Als je er goed bij eet dan komt het wel goed met dat schema. Wat zijn je andere kracht stats btw? En hoevee weeg je en hoelang ben je?
 
Back
Naar boven