MuscleMeat

Marokkaan naar verhouding vaker op de vuist (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arnoldfan

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
12.579
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Onder de daders van uitgaansgeweld op het Leidsplein en Rembrandtplein in Amsterdam zijn Marokkanen oververtegenwoordigd. Bijna 30 procent komt uit Marokko.


(Novum) - Onder de daders van uitgaansgeweld op het Leidseplein en Rembrandtplein in Amsterdam zijn Marokkanen oververtegenwoordigd. Van 122 verdachten uit een steekproef is bijna dertig procent geboren in Marokko. Op het Leidseplein waren dertien van de 57 verdachten van Marokkaanse afkomst. Op het Rembrandtplein was dat 21 van de 65.

Het landelijke bevolkingspercentage Marokkanen is 1 en in Amsterdam 4,7. Onder die percentages zijn de in Nederland geboren verdachten van wie de ouders uit Marokko komen niet meegenomen.

De statistieken staan in een woensdagavond gepresenteerd rapport van het COT Instituut voor Veiligheids- en Crisismanagement in opdracht van het Amsterdamse stadsdeel Centrum. Vorig week lekten de belangrijkste conclusies al uit: het geweld op het Leidseplein is de afgelopen jaren fors toegenomen. Op het Rembrandtplein nam het aantal geweldsincidenten juist licht af.

Het gros van de slachtoffers van uitgaansgeweld is geboren in Nederland. Een op de tien slachtoffers komt uit Marokko, eveneens meer dan het plaatselijke bevolkingspercentage van 4,7. Op beide pleinen is het letsel voornamelijk 'licht'. Alcohol en drugs zijn vaak de katalysator voor een geweldsuitbarsting. Meestal gaat een ordinaire ruzie aan de matpartij vooraf.


Bron : msn.nl
 
Wat wil je hiermee aantonen ?
 
En nu?

Gaan we weer met zn allen Marokkanen en Moslims bashen?
 
zolang ze elkaar uitmoorden en ik er geen last van heb bemoei ik me er niet al te veel mee :)
 
wat?:eek: marokanen vechten vaker dan nederlanders?:eek:
das wel totaal nieuw voor me...
 
conclusie: Marokkanen kunnen niet tegen drank
 
Waar zijn de statistieken van de andere bevolkingsgroepen dan?

Autochtonen bv.
 
Wat een verrassing
 
En nu?

Gaan we weer met zn allen Marokkanen en Moslims bashen?

het is gewoon zo dat veel marokkanen en turken zich hebben ingebeeld een soort tony montana te zijn. Ze vinden zichzelf allemaal stoere gangstertjes
 
is ook zo met groepsverkrachtingen enzo. 3/4 van de groepsverkrachtingen word gedaan door buitenlanders in ned. of 1/2 weet ik hoeveel maar iig veel te veel voordat er nou in verhouding "weinig" allochtonen in ned wonen.
 
is ook zo met groepsverkrachtingen enzo. 3/4 van de groepsverkrachtingen word gedaan door buitenlanders in ned. of 1/2 weet ik hoeveel maar iig veel te veel voordat er nou in verhouding "weinig" allochtonen in ned wonen.


Pardon ?
 
ja daarom zet ik t ook tussen haakjes. in verhouding he..
 
Arme mensen zijn vaak dom. Domme mensen gaan vaak de criminaliteit in. Marokkanen zijn arm.

True story.

Ze vinden zichzelf allemaal stoere gangstertjes

Dat zijn we ook! Ga je stoer wezen joch, geef mij maar je adres!
 
Mijn huidige vaststellingen zijn dat vooral Marokkanen en Turken agressief, crimineel, ruziemakers,...zijn. Niet allemaal, maar opmerkelijk heel veel.

Het is trouwens geen toeval dat bv de Antwerpse gevangenis voor + 80 % bevolkt is door allochtonen (bron: kameraad die er cipier is)
 
Mijn huidige vaststellingen zijn dat vooral Marokkanen en Turken agressief, crimineel, ruziemakers,...zijn. Niet allemaal, maar opmerkelijk heel veel.

Het is trouwens geen toeval dat bv de Antwerpse gevangenis voor + 80 % bevolkt is door allochtonen (bron: kameraad die er cipier is)

Als mensen zich vervelen en niets te doen hebben krijgen ze sneller de neiging om mensen lastig te vallen.
 
Mijn huidige vaststellingen zijn dat vooral Marokkanen en Turken agressief, crimineel, ruziemakers,...zijn. Niet allemaal, maar opmerkelijk heel veel.

Het is trouwens geen toeval dat bv de Antwerpse gevangenis voor + 80 % bevolkt is door allochtonen (bron: kameraad die er cipier is)

het is wel zo. iedereen zei eerst ja ja t zijn kleine groepjes. nou sorry maar ik ken maar een enkele marrokaan die "normaal" meedoen in de samenleving. tuurlijk zitten er goeien tussen, ik wil niet generaliseren maar die lui moeten ze keihard aanpakken!
 
Back
Naar boven