AndroidHealthClinic

Marokkaan naar verhouding vaker op de vuist (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kan per individu anders zijn hé.
 
Hier zijn de joegoslaven en bosniers nog lager dan de turken. Goed, ze zijn niet in zo'n groot aantal, dus een grote bedreiging vormden ze niet. Maar in de grote vakantie, als de meeste turken naar hun vaderland gaan, dan durven ze bepaalde gebieden in te palmen. 1 keer is het uitgemond in een groot gevecht tegen joegoslaven en turken.
 
Waarom meteen de turken ook meeslepen :(
 
het is zo makkelijk om mensen in hokjes te plaatsen, maar aangezien jouw inlevingsvermogen nihil is, snap ik zelf ook niet waarom ik hierop inga.

zie alles maar lekker zwart-wit:thumbs:

is het niet zo dan , tegenwoordig kan je iederene wel ergens plaatsen, hooligans, marokkanen, gothics, kakkers, superdudes, rechtcoïtustremisten
 
Zolang je je vinger maar naar een ander kan wijzen, is het goed.
 
Hopen dat de volgende generatie wel netjes naar school gaat enzo.
 
Generatie op generatie verbetert het wel. En zolang ik het maar maak, kan de rest van de turken me aan de reet roesten.
 
Joegoslaven...buurman komt er vandaan, misselijk trots en teringagressief.

Dus alle Joegoslaven zijn slecht.
 
is het niet zo dan , tegenwoordig kan je iederene wel ergens plaatsen, hooligans, marokkanen, gothics, kakkers, superdudes, rechtcoïtustremisten


het beeld wat jij van die persoon op dat moment hebt gecreëerd zal jou doen besluiten diegene te plaatsen onder een bepaalde subcultuur, dat klopt, maar daar gaat het op dit moment niet over. het gaat over marokkanen/turken en geweld. jij denkt dat iedere turk/marokkaan met een bepaalde kledingsT een rotte appel is. dus niet.

gabbers met een bepaalde kledingsT hoeven ook niet meteen racisten te zijn. een paar vroegere hardcore gappies van me waren zelfs zo gekleed, maar hadden totaal geen aversie tegen buitenlanders. het waren mijn vrienden en ik ben notabene pinda;)
 
Marokanen met een bepaalde kledingssT (de sT die iedereen wel kent) zijn niet altijd gewelddadig, dat heb ik niet gezegd.Jij maakt ervan dat ik dat denk.

Die marokanen kun je ook weer in heel veel hokjes plaatsen.Alleen het hokje waar een nederlander in zit kun je bijna nooit een marokaan in stoppen.
 
het beeld wat jij van die persoon op dat moment hebt gecreëerd zal jou doen besluiten diegene te plaatsen onder een bepaalde subcultuur, dat klopt, maar daar gaat het op dit moment niet over. het gaat over marokkanen/turken en geweld. jij denkt dat iedere turk/marokkaan met een bepaalde kledingsT een rotte appel is. dus niet.

gabbers met een bepaalde kledingsT hoeven ook niet meteen racisten te zijn. een paar vroegere hardcore gappies van me waren zelfs zo gekleed, maar hadden totaal geen aversie tegen buitenlanders. het waren mijn vrienden en ik ben notabene pinda;)

:eek: over aziaten heb ik ok zo mijn bedenkingen;)
 

Dat kun je niet makkelijk omschrijven, het is een hokje hoe een echte nederlander is, en zo is een allochtoon niet, omdat het gewoon andere mensen zijn.

En dan heb ik het helemaal niet over geweld maar ook over het algemeen.
 
Pas je maar aan, aan ons cultuur arnoldfan. De onze is gewoon beter. Kap je hoofdhuid maar af!
 
Mooi dat iedereen gelijk reageert van "Nu gaan we moslims en marrokanen aanvallen" want dat gebeurt al zo vaak. Maken ze het daar zelf niet een beetje naar?
 
Back
Naar boven