MuscleMeat

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! - Screencaps van de Dragonball movie trailer ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha, dikke neppe kinderbende.
net als de tekenfilms zelf btw.

niet haten gozer, die shit was vet :P

is dit trouwens echt, een film over dbz? te triest dan :(
 
??? waar kan je je druk om maken; word volwassen;)





Of trap ik nu mensen op hun tenen:p
 
Wow konden ze beter dat geld van de productie (100 mln ? ) aan Akira geven om een nieuwe reeks te tekenen.
 
Picollo lijkt op een vampier uit Blade.
Ik weet even niet wat ik ervan moet denken , ik wacht nog even op de trailer.
 
ecto's ipv meso's...

boycotten dus.
 
Stil jij! De tekenfilms waren de bom! :D

Ik kan gewoon niet geloven dat Michealsmink , goku speelt. En dat Piccolo ****ing wit is inplaats van groen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is dat?:P Is dat die mongool van Dragon ball z?:roflol: Met die mooie haartjes.
 
Degene die dit heeft bedacht (uberhaupt het idee om een tekenfilm te verfilmen) en op het idee kwam om het eens lekker te gaan vernken moeten ze echt stenigen. Ik blijf lekker de tekenfilm kijken en hoop dat ik nooit een glimp hoef op te vangen van deze neppe zooi.
 
Wat is dat?:P Is dat die mongool van Dragon ball z?:roflol: Met die mooie haartjes.

Niet ****en met DBZ, he lelijke draak! :P

Ik sta echt op het punt om iemand te bannen.:mad::D
 
omg ik weet nog dat ik toen echt heel de dag op school over DBZ praatte en altijd na school naar huis rende om niet te laat te zijn voor een nieuwe aflevering. Jammer dat een verfilming de meesterlijke reputatie van dragonball moet verpesten.
 
mooie piccolo man :roflol: ben weer alle aflveringen aan t kyken @ db 50 nu :D
 
Ik snap echt nog steeds niet hoe volwassenen deze tekenfilm leuk kunnen vinden...Echt fokking irritant vond ik t altijd als mn huisgenoten het keken!
 
Back
Naar boven