MuscleMeat

Door het rood licht

Bezoekers in dit topic

Zeg gewoon dat die groen was en dat vol blijven houden.

( oelala look a my small karmacock, it's nice ! ! ! )
 
Zeg dat je probeerde politie af te schudden.
 
nominatie voor topic vh jaar btw!
 
Als je voor de rechter moet komen maak je weinig kans, waar woon je?
Als je in Brussel of omstreken woont zou ik gewoon niet gaan, kans dat
je zaak geseponeerd word.
of anders zeggen dat je niet kan betalen,
Als je in Dendermonde moet komen maak je zeker geen kans:roflol:

Maar wie rijdt er nu door het rood? of was het oranje en rood toen je aan de lichten was?

klopt idd, als je D'Hondt hebt daar..strenge man hoor. Je krijgt een blik van you are scum, scum is what you are:mad: Enkel van horen zeggen;)
 
zeg dat je heel de zomervakantie in californie hebt gezeten, je zojuist terug bent en je de amerikaanse regels per ongeluk nog hanteerde, rechtsaf op een kruising door rood is toegestaan mits het verkeer het toelaat. :)

ideale regel btw...
 
Zeg dat het volgens de regels van de islam verboden is om snacht's te remmen voor rood licht, dan krijg je misschien ook een schadevergoeding.
 
Zeg dat het volgens de regels van de islam verboden is om snacht's te remmen voor rood licht, dan krijg je misschien ook een schadevergoeding.

Of zeg dat het Ramadan is, en dat je op tijd thuis moest zijn voor het eten.
 
dan mag ie nooit meer rijden :D
Als je kleurenblind bent mag je gewoon rijden hoor. Zelfs met 1 oog mag je rijden zolang je maar een verklaring van je huisarts hebt dat je wel in staat bent om te rijden.

En wat een heilige boontjes hier allemaal? Willen julie zeggen dat jullie nooit door het rood licht rijden of af en toe het snelheidslimiet overschrijden?
 
Denk dat ik in heel mijn leven 2x door rood ben gereden, diep in de nacht, zeker wetende dat er geen flitspaal stond, en dat er in de verre omtrek geen ander verkeer te bekennen was. Was ik alsnog gepakt, tja da's dan pech hebben en dan had ik gewoon betaald.

structureel door rood heen rijden zouden ze van mij gewoon je rijbewijs voor mogen afpakken.
 
Je kent het, het is laat wegen zijn leeg en op een zondagavond, had niet zoveel zin om te remmen en heb een aantal rode lichten genegeerd, en nu betaal ik de prijs, moet voorkomen binnenkort bij de politie rechtbank..ik riskeer een rijverbod en een hoge boete tenzij

Wat kan ik zeggen als exscuus zoals bv remmen waren slecht, of had een bumperklever achter me ofzo
gewoon niet zo ****ing debiel doen. dat jij geen verkeer ziet betekent niet dat er geen verkeer is. voor hetzelfde geld rij je iemand kapot, dan heb je een dode op je geweten omdat jij te retarded bent om even te wachten.

Je lijkt wel een klein kind. Als je door rood licht rijdt moet je de gevolgen ook maar accepteren...''remmen waren slecht'' :roflol:
idd, als je denkt door rood te moeten rijden accepteer dan ook gewoon de gevolgen, het hoort niet, is levensgevaarlijk en bovendien dom.

:roflol:

Nooit gehoord van opkomen voor je daden?:rolleyes:

Eigen schuld, hoop dat ze je je papieren afnemen.
eensch.

Als je kleurenblind bent mag je gewoon rijden hoor. Zelfs met 1 oog mag je rijden zolang je maar een verklaring van je huisarts hebt dat je wel in staat bent om te rijden.

En wat een heilige boontjes hier allemaal? Willen julie zeggen dat jullie nooit door het rood licht rijden of af en toe het snelheidslimiet overschrijden?
ik rij idd nooit door rood, snelheidslimiet is imo wat anders, maar ook alleen als de situatie het toelaat, dus niet binnen bbk.
 
Zeg gewoon dat je IQ onder de 75 zit... waar aan je post te lezen niets van gelogen is...
 
net goed! ik hoop dat je nooit meer in een auto zult rijden!! dadelijk had je een kind aangereden man! halve debiel.
 
Zeg dat je aan het sissen was naar de meiden via de telefoon.
En terwijl aan het jerken was.
en juist toen het rood werd cumde op je bjorn borg boxershorts
 
Wat kan ik zeggen als exscuus zoals bv remmen waren slecht, of had een bumperklever achter me ofzo

Met jouw bruine ogen en krullend haar denk ik niet dat je geloofwaardig zult overkomen. Beter wees je een vent en beken je gewoon.

Denk je nu werkelijk dat die smoesjes zullen werken bij de rechter ? Jij moet gewoon zorgen dat die auto in orde is, dus dat de remmen het niet goed deden is geen excuus.
 
net goed! ik hoop dat je nooit meer in een auto zult rijden!! dadelijk had je een kind aangereden man! halve debiel.

Overdrijven is ook een vak. Je lijkt wel een amerikaan. Aansteller.
 
M'n vriendin is ook voor de politierechtbank moeten verschijnen voor dezelfde reden... ze heeft alles gewoon toegegeven, ze heeft verklaard dat ze verstrooid was enzo... zonder veel bullshit erbij... resultaat: 50€ boete (lichtste straf)
Iedereen (zelfs de advocaten) lullen constant uit hun nek en verzinnen allerlei smoesjes... die rechters hebben op de duur gewoon respect voor iemand die gewoon eens eerlijk is...
 
M'n vriendin is ook voor de politierechtbank moeten verschijnen voor dezelfde reden... ze heeft alles gewoon toegegeven, ze heeft verklaard dat ze verstrooid was enzo... zonder veel bullshit erbij... resultaat: 50€ boete (lichtste straf)
Iedereen (zelfs de advocaten) lullen constant uit hun nek en verzinnen allerlei smoesjes... die rechters hebben op de duur gewoon respect voor iemand die gewoon eens eerlijk is...

Ik zal volgende keer zeggen tegen de rechter dat het dringend tijd wordt om
de verkeersregels te herzien, dat 120 op de autostrade gewoon niet kan waar
er 3 rijvakken zijn, dat ikzelf wel beslis of ik mijn gordel draag of niet.
Dat de meeste controles en boetes niks met verkeersveiligheid te maken
hebben maar enkel dienen om het geld uit mijn zakken te slaan.
Dat ik mijn boetes niet meer betaal als ik 140 ipv 120 rijdt of 72 waar je 70 mag. zou de rechter dan ook respect hebben voor mij, nee hier mag je uw mening niet zeggen tegen de rechter enkel maar ja knikken en betalen dat hebben die knakkers het liefst.
 
Back
Naar boven