XXL Nutrition

Naar welk land/stad zou je gaan wonen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klik voor vergroting.En schuif het balkje naar rechts om de stad te bekijken, vind het wel vet.
 
Thailand of Zweden
 
De plannen liggen er al... kan wel een jaartje of twee duren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Italie, Canada, Japan (Tokio), Pakistan, Nepal, Laos/Cambodja/Vietnam die streek ergens, Patagonie, Frans Polynesie... ik kan echt niet kiezen.
 
Nederland, Enschede.

Ohw ****, daar woon ik al... :D

Deventer lijkt me ook wel relax btw.
 
Spanje is gewoon zwaar relaxed om te wonen, of gewoon een partybestemming zoals Chersonissos.
 
Amerika of Australië , in ieder geval niet in NL
 
The cook islands!:cool: De mooiste eilanden op de aardkloot.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier zou ik me nou echt kunnen vermaken :D Ik zou de hele dag in me blote ballen onder een palmboom gaan zitten met een kokosnoot in me handen.

Zodra ik het geld heb en een leuke meid die mee wilt gaan dan ga ik gelijk. En de reden waarom ik zou willen gaan is omdat de maatschapij overal zo verdoet is en ik niet in dit k*t land oud wil worden, je kunt anders niet zeggen dat je ooit geleefd hebt als je je dromen niet nageleefd hebt.
 
Ben benieuwd als je kijkt hoeveel mensen hierNederland willen verlaten dit ook echt gaan doen, ik schat nog geen 5%.
 
Naar waar ik zou gaan kan ik niet zo snel zeggen, een warm land waar de mensen vriendelijk zijn.

Waarom ik weg zou gaan weet ik wel: omdat België en dan vooral Vlaanderen een kloteland is vol prestatiegerichte, depresiefmakende, hebzuchtige zeikers die iemand anders het licht in de ogen niet gunnen.
 
Naar waar ik zou gaan kan ik niet zo snel zeggen, een warm land waar de mensen vriendelijk zijn.

Waarom ik weg zou gaan weet ik wel: omdat België en dan vooral Vlaanderen een kloteland is vol prestatiegerichte, depresiefmakende, hebzuchtige zeikers die iemand anders het licht in de ogen niet gunnen.


volgens mij geldt dat laatste voor geheel west-europa.........
;):D
 
Het maakt eigenlijk niet zoveel uit, zolang er maar 364 dagen mooi weer is, een paar dagen regen is niet erg, anders hebben we geen water he :)

En met mooi weer bedoel ik zon, maar ook sneeuw, en niet van die vieze drap die hier uit de lucht komt vallen tijdens de winter, als we het al winter mogen noemen..
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helaas is Manhattan zo goed als ontbetaalbaar om te wonen.
 
Moestje ooit uit Nederland/belgië moeten, naar welk land of stad zou je dan verhuizen en waarom?

Ikzelfs zou immers binnen x aantal jaar graag in een ander land/stad gaan wonen en dit voor een grote periode (denk 10 tot 20jaar, misschien zelfs heel m'n leven). Plaatsen die mij aantrekken zijn New York, Zweden (Stockholm of in de buurt ervan), of Finland

Warmere buurten zie ik minder zitten behalve Italië dan.

Ik ben verhuist naar new york een week geleden:)
 
Bevalt goed maar het is wel heel erg wennen vooral omdat ik hier nog vrij weinig mensen ken. Heb me al wel inbgeschreven bij NYSC, dus ik kan sinds tijden weer eens trainen.

Zit hier voor een jaar als het goed is btw, maare klus waar zit jij precies dan?Nog steeds Toronto?

het regent hier trouweens ook enorm hard maar ik ben er blij om want het was de afgelopen week telkens 3o graden, en dat is niet fijn in een grote stad;)
 
Back
Naar boven