Fitness Seller

Door het rood licht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zeg gewoon dat je je uitkering nog niet gehad had tegen die swa.

Of
Dat marokko gewonnen had en dat je met de vlag inde auto aan het feesten en zuipen was.
swa
 
Zeg gewoon, dat je ten prooi bent gevallen aan het uitblijven van natuurlijke selectie en dat je met minieme intellectuele capaciteiten net aan slim genoeg bent om een stuur vast te houden en gas te ven, maar te dom en incapabel om het gevaar in te zien van je acties en tegelijkertijd het verantwoordelijkheidsgevoel en normbesef van een 3-jarig kind.

Zo kom je iig eerlijk en betrouwbaar over en zal dat je misschien nog wat discrepantie opleveren.

Wat mij betreft, mag je gewoon flink gestraft worden, omdat je dat gewoon verdient.
 
wat een hoop botte reacties
zou het er iets mee te maken hebben dat hij ghalid heet ??? :roflol:
 
gewoon eerlijk zijn lijkt me het beste. lijkt me toch al erg lastig daar een smoes voor te verzinnen :D
 
wollah a sahbi ik niet wist ik snak niet ik denk ik zie groen maar omdat donker licht opeens rood ik rij en politie mij niet begrijp wollah is niet goed
 
wat een hoop botte reacties
zou het er iets mee te maken hebben dat hij ghalid heet ??? :roflol:
misschien heeft het er wel mee te maken dat mensen die dagelijks in het verkeer zitten veelteveel van zulke retards tegenkomen.

werk zelf als pizzabezorger, ben al ontelbaar keren bijna aangereden omdat mensen niet kijken of geen voorrang geven.
 
als jij net zo debiel rijdt als de gemiddelde pizzabezorger dat doet kan ik dat ook wel begrijpen
 
Ik fiets altijd door rood licht, tenzij ik niet door kan fietsen.
 
Geen excuus, met opzet niet voor rood remmen is betalen in mijn ogen. Dat zal je leren.
 
wat een hoop botte reacties
zou het er iets mee te maken hebben dat hij ghalid heet ??? :roflol:
Zo zie je maar dat er veel rambo's opt internet bezig zijn, bij deze wil ik zeggen dat de boete echt geen probleem is want ik verdien meer dan jullie allemaal, enkel het rijverbod zit me dwars en nee ik werk pedos ;)
 
Zo zie je maar dat er veel rambo's opt internet bezig zijn, bij deze wil ik zeggen dat de boete echt geen probleem is want ik verdien meer dan jullie allemaal, enkel het rijverbod zit me dwars en nee ik werk pedos ;)

Ja joh, rambo.....:rolleyes:
 
Zo zie je maar dat er veel rambo's opt internet bezig zijn, bij deze wil ik zeggen dat de boete echt geen probleem is want ik verdien meer dan jullie allemaal, enkel het rijverbod zit me dwars en nee ik werk pedos ;)
:roflol:
 
Back
Naar boven