AndroidHealthClinic

wat vinden jullie vrienden van jullie bodybuilding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heel stoer ja.
Als je met vrienden een filmpje gaat kijken, vind ik het overdreven dat je in die zaal een bak kwark zit te eten. Af en toe moet je je ook gewoon kunnen amuseren zonder de hele tijd op de klok te kijken zodat je zeker geen 100% uitgebalanceerde maaltijd mist. Van 1 keer iets anders te eten verlies je geen kilo spier ofzo hoor. Je bent geen pro die op 5% staat en elke gram voedsel moet nawegen.

+1
 
sinds vandaag heb ik een nieuwe bijnaam in de klas, buffboy ik schaam me zo:(
 
sinds vandaag heb ik een nieuwe bijnaam in de klas, buffboy ik schaam me zo:(

Zie het als een compliment, mij noemen ze anabolen man e.d. ze zijn gewoon jaloers ;)
 
Vandaag had ik er weer 2, bwehhh waar zijn die spieren nou, bwehhh nou toen ik met ze klaar was toen piepten ze anders :D
 
Vandaag had ik er weer 2, bwehhh waar zijn die spieren nou, bwehhh nou toen ik met ze klaar was toen piepten ze anders :D

Keranos, wat is er aan de hand met jou?:roflol:
 
Roidrage. :D
 
keranos heeft een fiets om de nek van degene gebogen?
 
Heel stoer ja.
Als je met vrienden een filmpje gaat kijken, vind ik het overdreven dat je in die zaal een bak kwark zit te eten. Af en toe moet je je ook gewoon kunnen amuseren zonder de hele tijd op de klok te kijken zodat je zeker geen 100% uitgebalanceerde maaltijd mist. Van 1 keer iets anders te eten verlies je geen kilo spier ofzo hoor. Je bent geen pro die op 5% staat en elke gram voedsel moet nawegen.

De een vind het overdreven de ander heeft er een broertje dood aan. Iedereen geeft een andere invulling aan haar of zijn leven. Een eigen mening daarover hebben mag dan natuurlijk ook.

Ik kan bijvoorbeeld prima schakelen tussen de teugels een paar dagen laten vieren en het dieet strak volgen. Ik zorg verder consistent ervoor dat ik een paar cheatmaaltijden op een daarvoor uitgekiende dag heb. Dat kan met mijn vriendin zijn, uit eten, of met vrienden. Maar over het algemeen is het verder gewoon mijn schema volgen. En laat ik er dan ook nog eens zo een zijn, die het hoofdzakelijk per gram afweegt.
 
Me vriendin noemt me sinds de shakes dikreet, en surinamer.
Maar goed alles begint goed te groeien, 'shit sinds waarneer ben jij breed'.

En ja me vriendin is voor die opmerkingen gestraft.
 
Vrienden? wat denk je dan van een vriendin en trainen?....................:(
 
Meeste jongens van me leeftijd reageren niet echt positief ofzo, altijd van die dingen Hèè jij bodybuilding??
Paar goeie vrienden vinden 't wel leuk en supporten me er wel mee:)
 
Laatst bewerkt:
Al die stoere opmerkingen/verhalen:rolleyes: aaargh..
 
sinds vandaag heb ik een nieuwe bijnaam in de klas, buffboy ik schaam me zo:(

je kan het bulken natuurlijk ook overdrijven boven de 20% moet je imo niet uitkomen
 
je kan het bulken natuurlijk ook overdrijven boven de 20% moet je imo niet uitkomen
Zal niet gebeuren, ga me dit weekend laten opmeten etc en dan is het tijd om te cutten.:p
 
me vrienden zijn zelf ook gaan trainen, maar hebben het niet echt volgehouden. steeds periodes stoppen enzo, toch weer max aan de zuip.

me vriendin wil al me eten maken en dwingt me om te vreten en me shakes te zuipen :D
 
Meeste jongens van me leeftijd reageren niet echt positief ofzo, altijd van die dingen Hèè jij bodybuilding??
Paar goeie vrienden vinden 't wel leuk en supporten me er wel mee:)
En niet om stoer te doen ofzo maar de meeste dames die ik ken reageerden wel enthausiast, vooral op strand:) Boost my ego!;)
vaag
Ik heb je fotos gecheckt maar het ziet er nou niet echt bijzonder uit. Niet lullig bedoeld ofzo
 
Back
Naar boven