MuscleMeat

wat vinden jullie vrienden van jullie bodybuilding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vaag
Ik heb je fotos gecheckt maar het ziet er nou niet echt bijzonder uit. Niet lullig bedoeld ofzo

Idd, vandaar m'n opmerking op die post;) Vind het er ook niet echt indrukwekkend uitzien. Of je moet rigoureus verandert zijn ofzo...
 
Idd, vandaar m'n opmerking op die post;) Vind het er ook niet echt indrukwekkend uitzien. Of je moet rigoureus verandert zijn ofzo...

Nee, die van jou zijn wel indrukwekkend?
Het zijn enkel before-foto's, staat erbij vermeld..
Ben ondertussen 11,7kg zwaarder (wel BF 1% hoger). Ik vond dat opzich wel mooie vooruitgang, vooral ook omdat dit de eerste maanden zijn waarin ik aan BB doe.
 
vaag
Ik heb je fotos gecheckt maar het ziet er nou niet echt bijzonder uit. Niet lullig bedoeld ofzo

Multi-quote werkte niet vandaar 2e post, maar zoals ik al zei, zijn dat before foto's. Geloof me, zonder te liegen kan ik je vertellen dat die foto's geen eens een schijntje zijn vergeleken met hoe ik er nu uit zie.
 
Multi-quote werkte niet vandaar 2e post, maar zoals ik al zei, zijn dat before foto's. Geloof me, zonder te liegen kan ik je vertellen dat die foto's geen eens een schijntje zijn vergeleken met hoe ik er nu uit zie.
Oke:)
Misschien tijd voor nieuwe fotos?
 
Ik noem het geen BB , maar krachttraining. En je ziet het niet aan me, altans geen aders en diepe lijen enzo. Best hoor;)
 
Back
Naar boven