AndroidHealthClinic

wanneer kuren julie

wanneer kuren julie het liefste

  • januarie

    Stemmen: 16 34,8%
  • februarie

    Stemmen: 12 26,1%
  • maart

    Stemmen: 16 34,8%
  • april

    Stemmen: 12 26,1%
  • mei

    Stemmen: 11 23,9%
  • juni

    Stemmen: 12 26,1%
  • juli

    Stemmen: 9 19,6%
  • augustus

    Stemmen: 12 26,1%
  • september

    Stemmen: 22 47,8%
  • oktober

    Stemmen: 20 43,5%
  • november

    Stemmen: 17 37,0%
  • december

    Stemmen: 14 30,4%

  • Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Doe jij dan altijd droge massa kuren?

Heb ook 1x een bulkkuur gedaan (test-deca-dianabol), maar dat overbodige vocht schiet gewoon niet op (en het ziet er niet uit om zonder definitie en met een opgeblazen kop rond te lopen). Vanaf nu iig alleen nog maar droge massa proberen aan te zetten ja, wil niet meer boven de 10% komen zodat je er het hele jaar door goed bij staat.
 
Neem je dan nog wel test soorten?
 
Ik ben nu net klaar met de derde kuur waarin Prop zat. De eerste was met Test E en de tweede met Sust, dus ik neem idd wel nog Test ja...dat is imo gewoon de basis. Het vocht ligt toch voornamelijk aan je voeding.
 
Ik ben nu net klaar met de derde kuur waarin Prop zat. De eerste was met Test E en de tweede met Sust, dus ik neem idd wel nog Test ja...dat is imo gewoon de basis. Het vocht ligt toch voornamelijk aan je voeding.

test en sust only? Sust only lijkt mij nou ook niet bepaald een lean mass kuur.
 
liefst in de winter
-het valt zo niet op
-in de winter mag je wat dikker staan
-je zweet je niet kapot itt in de zomer
-als je wat acné hebt is die weg tegen de zomer
-in het voorjaar kun je beginnen cutten
 
test en sust only? Sust only lijkt mij nou ook niet bepaald een lean mass kuur.

Eerste was idd Test only...en daar hield ik dus echt geen vocht van vast en kwam toch zon 7-8kg VVM aan. Tweede was Sust met Deca...dat was dus de eerste en tevens de laatste bulkkuur.
 
Eerste was idd Test only...en daar hield ik dus echt geen vocht van vast en kwam toch zon 7-8kg VVM aan. Tweede was Sust met Deca...dat was dus de eerste en tevens de laatste bulkkuur.

Apart is dat. Gebruikte je geen proviron of iets anders tegen het vocht, of puur op je dieet? Lees steeds vaker dat men van test only kuren nog amper vocht vasthouden of zelfs droger uitkomen. Mag ik vragen op welke dosering en lengte je zat?
 
Apart is dat. Gebruikte je geen proviron of iets anders tegen het vocht, of puur op je dieet? Lees steeds vaker dat men van test only kuren nog amper vocht vasthouden of zelfs droger uitkomen. Mag ik vragen op welke dosering en lengte je zat?

500mg pw voor 8-9 weken (2 vials opgemaakt). De foto op van mn avatar is op het einde van mijn eerste kuur genomen. Ik stond daar toen echt behoorlijk droog en hield heel zeker geen vocht vast. Zat toen wel op een low-carb dieet! Meen dat ik slechts 2-3 keer per dag koolhydraten at...iets van 75gr rijst per keer. Rest eiwitten en goede vetten...alhoewel ik toen ook niet eens hoog in vetten zat (max 50gr).
 
En daar won jij 7 a 8 kilo op? Tering
 
Wat GFG zegt valt me ook wel vaak op. Kuurerders die vaak met een vochtnek en fysiek rondlopen en slechts 3 maanden van het jaar gedefinieerd rond huppelen.

IMO als amateur moet je ook 's Winters schaamteloos het zwembad in kunnen.
 
En daar won jij 7 a 8 kilo op? Tering

De eerste keer reageer je het beste. En goede genen spelen natuurlijk ook een grote rol.
 
Ik heb hier nog niet echt ervaring mee, maar mij lijkt het meest logische een bulk kuurtje in de periode september-december. En een cut kuurtje in de periode februari - april. Volgens mij kom je op deze manier het best te staan tegen de zomer.
 
Thnx! Ik zie trouwens dat jij ook steeds meer interesse begint te tonen...hoelang hou je het nog vol kerel? :D

Ik blijf altijd kijken. Ik ben nu geen junior meer , dus dan moet je wel alle opties bekijken. Probeer zoveel mogelijk meningen te horen, maar houd het nog prima vol als natural. :)
 
Ik blijf altijd kijken. Ik ben nu geen junior meer , dus dan moet je wel alle opties bekijken. Probeer zoveel mogelijk meningen te horen, maar houd het nog prima vol als natural. :)

Wat zijn je stats @ the moment...als ik zo vrij mag zijn:D
 
87 @ 1.78 , lekker vakantie gehad en nu weer knallen. :)
 
Ben je ook al aan het kuren Ryu?

Even iets verder terug lezen, hij is gewoon nog naturel maar is zich alvast aan het inlezen :D

Btw goede stats Ryu!
 
Back
Naar boven