XXL Nutrition

Hoeveelheid cardio..zo goed??

Bezoekers in dit topic

MastaguyB

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2004
Berichten
5.178
Waardering
99
Lengte
1m85
Massa
110kg
Ik begin volgende week met cutten, en wou dit schema aan gaan houden. Denken jullie dat dit een beetje goed is zo? Ook heb ik stacker 4 gekocht. Daar wilde ik na 6 week mee beginnen. Ben van plan 2-3 maanden te cutten.

Cardio wil ik gaan doen op het niveau van vetverbranding (+/- 140).

ik weeg momenteel 100 kg met een vetpercentage van rond de 20%. Dit wil ik gaan terugbrengen naar zowieso 15% of minder.



Na de Krachttraining(45 min) Cardio van 15 min. (4x per week).
2e week 20 min Cardio.


Op Niet Trainingsdagen 30 min. Cardio (2x per week)
2e week 35 min.
3e week 45 min.


ik hou dan 1 rustdag per week over.
 
probeer later in de cut 2x perdag te cardiowen...
ochend.... na training!

en voeding goed timen!!

good luck

ltr
 
probeer later in de cut 2x perdag te cardiowen...
ochend.... na training!


ltr

2 maal hoeft niet. Ik zou na je krachttraining ook zo'n 45 minuten doen net zoals op andere dagen. Ik doe op dit moment 45 minuten per dag. 1 rustdag.

Bij mij heeft het in ieder gval een positief effect :)

Succes!
 
Cardio na krachttraining is best verrot. Maar 20-30 min. volstaat dan toch ook al wel omdat je direct over gaat op vetverbranding??
 
Cardio na krachttraining is best verrot. Maar 20-30 min. volstaat dan toch ook al wel omdat je direct over gaat op vetverbranding??

wat boeit dat nou, dat je direct over gaat op vetverbranding (wat ook een vage statement is...maargoed).

al verbrand je geen vet maar alleen glycoceen (Wat niet gebeurd), zou je later in de dag alsnog die kcal kwijt zijn aan glyco hervulling. dus boeit geen flikker. (globaal gezien he)
 
Doe gewoon lekker HIT Training 15 min 3x in de week

bv 2 min warming up lopen of fietsen
1min sprinten 1 min rust 1min sprinten 1 min rust enz doe dat tot 14min en weer 1min. coolingdown
 
Back
Naar boven