MuscleMeat

alles voor jongens van 13 tot 16 jaar

Bezoekers in dit topic

misterbody

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2008
Berichten
56
Waardering
0
deze topic zit vol over informatie voor jongens van 13 tot 16 jaar;)
 
Ik weet niet waar je naar toe wil... maar tot nu toe klinkt het erg fout.
 
wtf

wtf hoesow dat nou weer en zitten hier zat jongen van 13 tot 16 jaar en mijn vader heeft een eigen gym hij zij probeer deze site eens en maak een profiel aan met je eigen leeftijd en begin een eigen topic van jongen rond jou leeftijd dan geef hij mij informatie op de vragen van jongeren:mad:;)
 
hallo ik wacht op jongens rond de leeftijd die iets te vragen hebben en geef er dan andwoord op waar heb je allemaal bezwaar tegen woow zeg
 
Als iemand een vraag heeft, maken ze daar wel een topic voor.
Lijkt me een pak duidelijker dan als alle vragen en antwoorden door elkaar in 1 topic komen, denk je ook niet?
 
Ik weet niet waar je naar toe wil... maar tot nu toe klinkt het erg fout.

+1 :roflol:

toen ik de titel las dacht ik dat dit een bekentenis was van een of andere pedofiel die uit de kast kwam
 
:mad::mad:misschien wel maar ik wacht effe af of ze iets vragen anders verwijder ik deze oke zo tevreden
 
+1 :roflol:

toen ik de titel las dacht ik dat dit een bekentenis was van een of andere pedofiel die uit de kast kwam




spoor jij wel helemaal jonge niet zo raar gaan doen ik ben zelf 15 jaar flikker op ofsow met die praatjes van je:eek::(
 
Ik verwijs je door naar het grote pedobear topic.
 
ik zeg dat het zo overkwam toen ik de titel las, zeg ik ergens dat jij een pedofiel bent ? :rolleyes:
nu we toch bezig zijn, ben je bekend met de term "interpunctie" ?
 
Heeft iemand een helm?
 
en je bedoelt het vast goed;) maar ik denk dat iedereen wel een nieuw topic opent als die een vraag heeft. Je kan het beste dan gewoon de topics bekijken als je mensen wil helpen;)
 
en je bedoelt het vast goed;) maar ik denk dat iedereen wel een nieuw topic opent als die een vraag heeft. Je kan het beste dan gewoon de topics bekijken als je mensen wil helpen;)

+1 nu zet je jezelf als prof neer
 
Back
Naar boven