AndroidHealthClinic

waneer ben je weer helemaal de oude(afgezien van kilos)

Bezoekers in dit topic

Karma komt eraan ruscher,:D

en dat van da zwaar depri val wel mee dan na een normaal gedoseerd kuurtje ?

valt idd wel mee, ik heb het niet eens na zware kuren :D

je moet op voorhand niet te bang zijn, zorg alleen wel dat je goed geinformeerd bent.. zodat je adequaat kan reageren als iets anders uitpakt dan verwacht. het blijft koffiedik kijken en alles is zooo persoonlijk qua werking van medicijnen...
 
Ja idd,wel beter dat jij geen last heb van depri enzo !!!:D
 
Depri??
Juist gelijk erna voel ik me een stuk lekkerder omdat ik er weer van af ben.. Na een tijdje heb ik het wel weer gehad, steeds dat geprik (oed).. Tevens voel ik me dan lekkerder omdat ik weet dat ik geen zooi meer in me flikker.. Geen last van libidodip etc.. Gevoel dat ik hersteld ben duurt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang want me puisten op rug is nog altijd meer dan toen ik naturel was..
 
lekker voor je ikzelf !dat je nerges last van heb na je kuur !!!:D

Maar wat voor kuurtjes neem jij dan ?(qua samestelling)
 
Bijv een korte test p only cycle: daarna blij van het prikken af te zijn.. Duur 3,5 weken dus herstel sneller.. :P

Had hiervoor dboll test e en deca cycle.. Toen ik eenmaal de laatste inject had gezet, liep het vocht langzaamweg tijdens en na de nakuur waardoor ik er minder opgezwolle dik uitzag en dus relaxter bij voelde.. Opmerkingen was ik ook beetje zat..
 
maar ik kuur dus niet zo heftig
 
Is da niet heel kort 3.5 weken ?

En na die kuur met deca had je toen ook geen last ?

Ik ben benieuwd ikzelf !!
 
Laatst bewerkt:
3,5 week is kort ja.. Maar goed moet je een keertje zoeken naar `korte kuren` en zal je wel wat meer er over vinden.. Laat ik het erop houden, kort maar krachtige kuur.. doordat het zo kort is, zou het je lichaam minder moeten belasting.. Veel sides spelen pas op na een paar weken, tegen die tijd ben je alweer klaar.. Voor een goed resultaat zal je het het beste een paar keer kunnen herhalen steeds met andere middelen...

Die kuur met deca.. Had veel last van vocht.. Laat ik zeggen er is een moment geweest dat ik maarliefs ruim 14kilo meer woog dan ervoor.. Voornamelijk veroorzaakt denk door de dboll. Ging nolvadex pakken en toen daalde het vocht (kon niet aan a komen, vandaar dat k nolva pakte)... Of ik echt last van de deca heb gehad tjah ik zit nu achteraf te denken dat die miss fake was dom, had het ook van een andere suplier dus tjah.. Maargoed ce la vie k*t zooi..
Ojah sinds die kuur vanaf een weekje of zes acne gehad, toen met nolvadex werd het alleen maar erger... Tot nu de dag is dat nog steeds niet hersteld zoals voorheen..of had ik dat al verteld..
 
net een kur van 7 maanden gehad, eigelijk geen dip gehad (1,5 maand later), vorig jaar ook niet. Heb ook niet hoog gedoseerd. Iets minder zin in coïtus, maar ja, elke dag hoeft ook niet he als je al 15 jaar met dezelfde gaat
 
oke ikzelf,want deca legt zeer zwaar op je systeem hoor ik altijd !!!


Nou david een kuur van 7 maanden dat is nogal ?....................?
 
2 x 3 maanden is slechter voor je hormoonstelsel ivm met meer schommelingen
 
2 x 3 maanden is slechter voor je hormoonstelsel ivm met meer schommelingen

...zegt iemand die zijn eigen kuur van 7 maanden wil goed praten!
je bent geen voorbeeld hoor!

hou het gewoon bij één kuur per jaar van 10 tot 12 weken, en das al meer dan voldoende!!!
 
...zegt iemand die zijn eigen kuur van 7 maanden wil goed praten!
je bent geen voorbeeld hoor!

hou het gewoon bij één kuur per jaar van 10 tot 12 weken, en das al meer dan voldoende!!!



hoe kun jij nou bepalen of dat voor een ander genoeg is..?
 
Alles waar TE voor staat.................................................................................Behaleve TEVREDEN:D
 
hoe kun jij nou bepalen of dat voor een ander genoeg is..?

als je verslaafd bent hebt je idd nooit genoeg, das waar!



ik hou het persoonlijk bij één "gewone" kuur per jaar van zo'n 10tal weken.
wil mijn gezondheid niet volledig naar de kl* ;)
 
Is verbode hier op het forum:D
 
het vocht langzaamweg tijdens en na de nakuur waardoor ik er minder opgezwolle dik uitzag en dus relaxter bij voelde.. Opmerkingen was ik ook beetje zat..

bij een cutkuur met mast/primo en aanverwante.. verlies je na de kuur je hardheid.... dan ga je er minder goed uitzien..

na een kuurtje oxy d- boll enz ben ik ook blij dat ik ervan af ben ja:o
 
he dareal,heb jij na een licht kuurtje ook last van depri gevoel ?
 
Back
Naar boven