XXL Nutrition

Je hebt een mooie auto gezien en moet hem showen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

terbiz

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2006
Berichten
676
Waardering
1
naar aanleiding van je hebt iets nieuw gekocht en moet het showen nu leuke auto's die je tegenkomt op de baan en pics van shoot hier posten!
 
pointless. binnen een uur staat het hier straks bomvol met de oh zo bekende Ferrari's, porsches en ....... En dan komt er een discussie welke de beste/snelste/mooiste is. Om er na 15 pagina's eindelijk achter te komen dat iedereen daar een ander idee over heeft simpelweg omdat de smaken van mensen verschillen !!!!
 
pointless. binnen een uur staat het hier straks bomvol met de oh zo bekende Ferrari's, porsches en ....... En dan komt er een discussie welke de beste/snelste/mooiste is. Om er na 15 pagina's eindelijk achter te komen dat iedereen daar een ander idee over heeft simpelweg omdat de smaken van mensen verschillen !!!!

:roflol: klopt wel idd
 
pointless. binnen een uur staat het hier straks bomvol met de oh zo bekende Ferrari's, porsches en ....... En dan komt er een discussie welke de beste/snelste/mooiste is. Om er na 15 pagina's eindelijk achter te komen dat iedereen daar een ander idee over heeft simpelweg omdat de smaken van mensen verschillen !!!!

Je zou bijna denken dat dit een forum is he:roflol:
 
Mijn beest:

fiat_panda.jpg
 
pointless. binnen een uur staat het hier straks bomvol met de oh zo bekende Ferrari's, porsches en ....... En dan komt er een discussie welke de beste/snelste/mooiste is. Om er na 15 pagina's eindelijk achter te komen dat iedereen daar een ander idee over heeft simpelweg omdat de smaken van mensen verschillen !!!!

:roflol:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nog een paar uitkeringen te gaan
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

niet supermooi maar wel apart
 
Ultima CanAm, maand geleden gezien, rete zeldzaam

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Two Tone Ferrari 599 GTB Fiorano, 2 maandjes geleden in Hasselt gezien

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik ben echt wel een autoliefhebber, maar zijn er nog niet genoeg zulke topics?!
 
had ik al in een eerder topic gepost, hier mijn pics:
[Link niet meer beschikbaar]

;)
 
het was eigenlijk bedoeling om als je mooie wagen tegenkwam foto te shooten en te delen met ons zoals hierboven sommige doen!

maar weinig reactie precies :)

ik zal topic open om vrouwtjes te shooten dan zullen ze wel paraat zijn
 
Back
Naar boven