AndroidHealthClinic

Breaking News Million Dollar Wedding Robbert&Jennifer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

veel plezier ermee!

met alle respect ik vind dit echt weer zo typisch NL zo n raar programme waar dus nog mensen aan mee doen ook blijkbaar. En dan die wendy van dijk wat een vies arrogant breezer wijf.

dat waren de frustraties voor vandaag!

Amen to klusmier and christ

Wat een onzin... en die energie van je frustraties kun je beter gebruiken voor het trainen.

Als ik niet mag komen, kun je het leplazerus krijgen. Dan stem ik op je concurrentie. Uit principe.

Prima, moet je doen ;)

Ze was wel in een flits in beeld ;)

Jup héél eventjes ;) wie weet zo weer..
 
Oud collega van me doet ook mee:D
Dus heb 2 redelijk bekende en jou dan;)
 
zag net een strakke gabber voorbij komen, dacht eerst dat het een dikke flikker was :eek:
 
Waren jullie net niet op tv? :)
 
jeweet dat je nu niet meer anoniem bent op DBB he.... :P
 
Ze zijn nu op tv.
 
gelukkig heeft iedereen in de wereld genoeg te eten anders zou je haast denken dat een bruiloft van een miljoen bullshit is
 
gelukkig heeft iedereen in de wereld genoeg te eten anders zou je haast denken dat een bruiloft van een miljoen bullshit is
survival of the fittest noemen ze dat.
 
Ik ben blij voor jullie dat jullie zo lang samen zijn en nu gaan trouwen. Jullie hebben mijn stem ook.
 
Leuk hoor, ik hoop dat jullie winnen


Bedankt!
Bedankt voor het stemmen. U kunt nu niet meer op dit koppel stemmen. Uw stem geldt dus maar één keer. Op de andere deelnemers kunt u nog wel een stem uitbrengen. Indien u al op dit koppel heeft gestemd, kunt u dit bericht als niet ontvangen beschouwen.


mijn zegen hebben jullie bij deze

al mag ik als NEC-er niet op Vitessenaren stemmen eigenlijk.... :rolleyes:
 
Mja trouwen op TV lijkt me echt dikke bagger, maar das persoonlijk. Veel succes er mee.
 
gelukkig heeft iedereen in de wereld genoeg te eten anders zou je haast denken dat een bruiloft van een miljoen bullshit is


:roflol:

die zit!


wens jullie veel succes pilates. maar ik vind het maar een k*t programma. ik zag tijdens de reclame een stel mongolen langs komen die zich zo voor lul zetten. wat je allemaal niet doet op tv en dat voor een bruiloft van een miljoen. liever een kleine bruiloft, dan me zo achterlijk te gedragen en me te kijk te zetten voor heel nederland.:rolleyes:
ik snap echt niet wat er in sommige mensen omgaat.
 
Ik ben blij voor jullie dat jullie zo lang samen zijn en nu gaan trouwen. Jullie hebben mijn stem ook.

Bedankt :)

Leuk hoor, ik hoop dat jullie winnen

Bedankt!
Bedankt voor het stemmen. U kunt nu niet meer op dit koppel stemmen. Uw stem geldt dus maar één keer. Op de andere deelnemers kunt u nog wel een stem uitbrengen. Indien u al op dit koppel heeft gestemd, kunt u dit bericht als niet ontvangen beschouwen.

mijn zegen hebben jullie bij deze

al mag ik als NEC-er niet op Vitessenaren stemmen eigenlijk.... :rolleyes:

Wees gerust ik ben geen voetbal fanaat :P Maar in iedere geval bedankt voor je steun :)

:roflol:

die zit!

wens jullie veel succes pilates. maar ik vind het maar een k*t programma. ik zag tijdens de reclame een stel mongolen langs komen die zich zo voor lul zetten. wat je allemaal niet doet op tv en dat voor een bruiloft van een miljoen. liever een kleine bruiloft, dan me zo achterlijk te gedragen en me te kijk te zetten voor heel nederland.:rolleyes:
ik snap echt niet wat er in sommige mensen omgaat.

Ja daar heb je ook gelijk in, het is ook geen programma dat ik zou gaan kijken als ik niet mee zou doen. Het mee doen zelf is wel een leuke ervaring, maar het programma valt idd wat tegen.

Wij dachten er ook het zelfde over wat betreft onze presentatie. We hadden niks, kwamen gewoon ons verhaal vertellen... Ik kan wel begrijpen dat die andere juist zo overdreven doen, het moet wel anders komen ze niet door de jury heen met hen prille relaties.

Tja op TV trouwen..eerlijk gezegd stond ik er in het begin helemaal niet zo bij stil. Je geeft je meer op voor de lol via via, dan word je uitgenodigd en dan gaat alles erg vlot.

Waarom we ook mee doen, had ook te maken dat we het als een afsluiting zagen van mijn vriend's ziekte. En in het begin werd ons duidelijk gemaakt dat je zelf het geld mocht besteden.. We zouden best een mooie bruiloft hebben die ook heel bijzonder was. Hoeft niet allemaal op en top luxe te zijn, maar waar je wel geld voor moet hebben. Om maar een vb te noemen; trouwen onder water bij de "Great Barrier Reef" omdat we zelf echt veel van natuur&aquaria houden.

Maar zo begint het programma en hoorde we vorige week voor de aflevering dat alles al geregeld zou zijn.. volgens mij was dat niet de afspraak. Maar goed, we zien wel waar het schip strand.

Als we er woensdag uit liggen heb ik er ook vrede mee.
 
gelukkig heeft iedereen in de wereld genoeg te eten anders zou je haast denken dat een bruiloft van een miljoen bullshit is

Leuke opmerking om mee te komen op een forum waar een ieder dagelijks meer eet dan een klein Afrikaans dorp. (om maar te zwijgen van het aantal kinderen dat je naar school zou kunnen sturen op de kosten van de nutteloze supplementen alleen al)
 
Leuke opmerking om mee te komen op een forum waar een ieder dagelijks meer eet dan een klein Afrikaans dorp. (om maar te zwijgen van het aantal kinderen dat je naar school zou kunnen sturen op de kosten van de nutteloze supplementen alleen al)

ook een leuke opmerking van jou, het is algemeen bekend dat het overgrote deel geld dat je doneert aan dit soort zieligheids projecten op de verkeerde plaatsen terecht komt en dat 3000 bodybuilders in Nederland ineens minder gaan eten zal ook geen invloed hebben op de voedselcrisis in Afrika, enkel een kleinere omzet voor de winkels hier ;)
 
Update

Nou om jullie even op de hoogte te houden:

Gister hadden wij de 3e ronde voor Million Dollar Wedding..het was echt een lange dag en ontzettend nep. Spelregels werden ter plaatse veranderd, wat gewoon niet eerlijk was en daarnaast was het een doorgestoken kaart wat betreft de stellen die door gingen.

Jury zouden 6 koppels kiezen, uiteindelijk was dat er maar 1 en kozen ze voor een stel dat elkaar pas 1 jaar ofzo kende!! En dan zei die Belgische muts, waar ik me wel aangesproken mee voelde, "ik zoek een evenwichtige relatie die niet te lang bij elkaar zijn en niet te veel ellende hebben meegemaakt" Tja, waar slaat dat dan op..vroeg ik me af..maar ja goed.

Misschien ook wel goed dat we niet door zijn, na gisteren heb ik echt mijn twijfels gekregen..het is zo nep allemaal en hoe ze met ons omgingen. Het was voor niemand duidelijk en we kregen van het programma zelf wel eens e-mail waarin stond wat er ging gebeuren waarvan ze zelf geen van alle(!) na kwamen.

"Op woensdag 10 september zal de 3de ronde dan eindelijk gaan plaatsvinden. Op die dag wordt bekend gemaakt welke 7 koppels doorgaan naar de liveshows."Ja en uiteindelijk zijn het er 8, waar van 1 stel op een zeer onsportieve manier er doorgekomen zijn!

"We zullen eerst de overgebleven 100 koppels terugbrengen naar 20 paren." Uiteindelijk krijgen we te horen dat dit 12 stellen zijn?

"Denk thuis alvast na over een goede en sterke pleidooi die jullie eventueel moeten gaan voordragen. Uit deze pleidooi, die maximaal 30 seconden mag duren, moet duidelijk worden waarom jullie HET droomkoppel van Nederland zijn! Zorg er dus voor dat je goed bent voorbereid! Bijna elk koppel dacht nogmaals voor de echte jury te mogen staan om nogmaals een presentatie te mogen uitvoeren, dit kwam niet eens aan de orde.

Ze hielden ons aan het lijntje, omdat het laatste koppel nog in het publiek zat (de afvallers). Dit werd natuurlijk op het laatste moment verteld zodat niemand weg ging. Ik vond het grof hoe ze met ons om gingen, in 1e instantie hele dag geen drinken, geen eten niks... en we moesten maar blijven zitten. Bijv. ik moest naar de wc..en vroeg dat toen er steeds wat technisch fout ging, "nee doe zo maar zegt hij. Zo meteen komt er een pauze"..half uur later...weer het zelfde verhaal en toen vroeg ik het weer kreeg ik weer het zelfde te horen, toen had ik iets van ja...bekijk het nou lekker. En dat dachten meerdere, die zijn ook naar de wc gegaan. Ja het is echt belachelijk hoe het ging.

Volgens mijn vriend waren we WEL door, maar voordat hij naar binnen ging werd zijn envelop terug gehaald en liep dat meisje weg en kwam terug met een andere waar ze onze namen op schreef...ook een vreemd verhaal..

Goed, om een heel verhaal even kort te maken..we zijn dus niet door en dat is maar goed ook. Na gister hadden we er beide geen zin meer in...gister bevestigde echt dat het one big fake show is...het is zo smerig geregeld en zo willen wij onze bruiloft niet. :rolleyes:

Dus bij deze zijn jullie ook weer op de hoogte :) en tja Zaterdag lekker wat anders op de buis :cool:
 
Back
Naar boven