AndroidHealthClinic

Waarom zit jij thuis op zaterdagavond? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vriendjes hebben een vriendinnetje, die vriendinnetjes hebben een k*tje, en een k*tje trekt harder dan tien paarden.

Maar dan nog, uitgaan is slechts minimaal vermakelijker dan thuis op mijn leeftijd.

Hoewel ik denk dat ik net als vroeger maar weer eens moet gaan kijken in discotheken als Rodenburg en Bob's. Maar dan wel alleen.

Tegenwoordig hebben vrijwel alle vrouwen in het Amsterdamse club gebeuren een te opvallend vetrandje, terwijl de jonkies van 16 tot 18 in zo'n niet hippe discotheek nog lekker strak en jeugdig ogen. En ook gewoon willen in plaats van die geacteerde 'non-chalante' houding van vrouwelijke Amsterdamse clubbers die zodoende hun zelfwaarde op willen krikken.
 
Jup en de gezelligheid van je vrienden komt ook terug :) geef het even de tijd bij mij duurde het ook gigantisch lang voordat alles weer in orde was. Niet alleen jij moet wennen aan het idee dat het zo is maar het duurt ook even voor jou vrienden realiseren dat jij niet meer samen woont etc.


wat betreft mijn vriendin/relatie toen dat uitging, daar was ik echt kapot van. ik hield zoveel van dat meisje. ik had echt dik een half jaar nodig om uit dat diepe dal te komen. maar dat kan ik nu gelukkig achter mij laten. het is nu inmiddels ook weer een paar jaar geleden.

maar wat betreft (mijn) vrienden, daar maak ik mij niet zo heel erg druk om, omdat ik weet dat dat wel goed komt. soms moet je ff de agenda's op elkaar afstemmen. en verder ben ik wel vrij sociaal ingesteld, dus ik maak wel makkelijk contact, wat ik zeker een voordeel vind.:D

iig thanks voor de support:).
 
+1.. aan een vlotte babbel heb je meer.
wat je bijv. kan doen als je wél de looks hebt maar geen vlotte babbel, of geen zin hebt om te babbelen, is de verlegen jongen uithangen.. werkt goed ;) some chicks dig it :D die vinden dat lief, die gaan het initiatief overnemen zeg maar...

als dat niet werkt, ga je naar de volgende :roflol:


:roflol:

ik zie het al helemaal voor me. in 1 avond die hele tent afwerken door elke keer bij een groep chicks te gaan staan:roflol:
 
ik heb toch nog niet veel vrouwen het initiatief weten nemen hoor
 
Vriendjes hebben een vriendinnetje, die vriendinnetjes hebben een k*tje, en een k*tje trekt harder dan tien paarden.

Maar dan nog, uitgaan is slechts minimaal vermakelijker dan thuis op mijn leeftijd.

Hoewel ik denk dat ik net als vroeger maar weer eens moet gaan kijken in discotheken als Rodenburg en Bob's. Maar dan wel alleen.

Tegenwoordig hebben vrijwel alle vrouwen in het Amsterdamse club gebeuren een te opvallend vetrandje, terwijl de jonkies van 16 tot 18 in zo'n niet hippe discotheek nog lekker strak en jeugdig ogen. En ook gewoon willen in plaats van die geacteerde 'non-chalante' houding van vrouwelijke Amsterdamse clubbers die zodoende hun zelfwaarde op willen krikken.



ik ken het: attitude chicks met een arrogante houding die denken dat ze de shit zijn. als zij een puf laten stinkt dat ook.

wat grappig dat je bob's kent, daar woon ik vlakbij in de buurt. als je toch naar bob's gaat, moet je naar planet gaan. ff wat ouder publiek, maar daar lopen soms vrouwen rond:eek:
 
Je weet pas wat je mist als je het kwijt bent............

Eenmaal aan de vrouw,zijn er zo de relationele verplichtingen,en soms ben je die spuugzat en denk je was ik maar weer gewoon vrijgezel...

Maar dat is het romantiseren want eenmaal vrijgezel komt het verlangen naar het geborgen en vertrouwde gevoel wat je had opgebouwd met je ex-vriendin.
en wat zijn nu eigenlijk ''vrienden'' stap/zuipmaatjes zijn het over het algemeen.
Een mens heeft maar een paar echte vrienden de rest zijn (vage) kennisen.

Ik heb een paar x een relatie verbroken ,1 keer met een fantastische vrouw ook voor het ''weer vrijgezel'' willen zijn.
en een spijt dat ik kreeg niet normaal meer.

Het leuker van ouder worden is dat je steeds meer relativeerd en flashbackt de vrouw die ik nu heb laat ik echt niet meer gaan voor dat zgn leuke vrijgezellenleven.
gewoon de gulden middenweg opzoeken een relatie is geen gevangenschap per definitie ,ik kan nog steeds doen wat ik wil dus.
 
Je weet pas wat je mist als je het kwijt bent............

Eenmaal aan de vrouw,zijn er zo de relationele verplichtingen,en soms ben je die spuugzat en denk je was ik maar weer gewoon vrijgezel...

Maar dat is het romantiseren want eenmaal vrijgezel komt het verlangen naar het geborgen en vertrouwde gevoel wat je had opgebouwd met je ex-vriendin.
en wat zijn nu eigenlijk ''vrienden'' stap/zuipmaatjes zijn het over het algemeen.
Een mens heeft maar een paar echte vrienden de rest zijn (vage) kennisen.

Ik heb een paar x een relatie verbroken ,1 keer met een fantastische vrouw ook voor het ''weer vrijgezel'' willen zijn.
en een spijt dat ik kreeg niet normaal meer.

Het leuker van ouder worden is dat je steeds meer relativeerd en flashbackt de vrouw die ik nu heb laat ik echt niet meer gaan voor dat zgn leuke vrijgezellenleven.
gewoon de gulden middenweg opzoeken een relatie is geen gevangenschap per definitie ,ik kan nog steeds doen wat ik wil dus.


als je daar maar wel duidelijke afspraken over maakt. maar ja dat maakt eigenlijk ook geen reet uit, want ik heb dat namelijk in het begin ook gedaan, maar doordat zij de hele tijd zat te smeken of ik elke weekend bij haar wilde blijven, ben ik toch toe gaan geven. ligt het dan aan haar of ligt het nou mij, omdat ik zo'n pussy ben:o
 
Tja duidelijke afspraken maken dat doe ik ook met alles,houdt zei zich daar niet aan confronteer je haar ermee.
Relaties/huwelijken waar beide partners elkaar vrij laten duren het langst anders ben je elkaar aan het verstikken.
 
Tja duidelijke afspraken maken dat doe ik ook met alles,houdt zei zich daar niet aan confronteer je haar ermee.
Relaties/huwelijken waar beide partners elkaar vrij laten duren het langst anders ben je elkaar aan het verstikken.

en als je elkaar té vrij laat heeft elk een minnaar(es)
 
ik ken het: attitude chicks met een arrogante houding die denken dat ze de shit zijn. als zij een puf laten stinkt dat ook.

wat grappig dat je bob's kent, daar woon ik vlakbij in de buurt. als je toch naar bob's gaat, moet je naar planet gaan. ff wat ouder publiek, maar daar lopen soms vrouwen rond:eek:

I know, en die meisjes hebben ook veel minder 'een afstand' hoog te houden dan hun wat vettigere soortgenoten in de randstad.

Overigens is het een landelijk verschijnsel dat veel dames na hun 21ste niet meer dat figuurtje van hun tienerjaren hebben. Het leven begint bij velen dan al z'n eerste tol te eisen.

Eric en DBC hebben wat dat betreft groot gelijk.
 
omdat ik ruzie met men vriendin had gisteren avond
en boos vertrokken ben
 
Je weet pas wat je mist als je het kwijt bent............

Eenmaal aan de vrouw,zijn er zo de relationele verplichtingen,en soms ben je die spuugzat en denk je was ik maar weer gewoon vrijgezel...

Maar dat is het romantiseren want eenmaal vrijgezel komt het verlangen naar het geborgen en vertrouwde gevoel wat je had opgebouwd met je ex-vriendin.
en wat zijn nu eigenlijk ''vrienden'' stap/zuipmaatjes zijn het over het algemeen.
Een mens heeft maar een paar echte vrienden de rest zijn (vage) kennisen.

Ik heb een paar x een relatie verbroken ,1 keer met een fantastische vrouw ook voor het ''weer vrijgezel'' willen zijn.
en een spijt dat ik kreeg niet normaal meer.

Het leuker van ouder worden is dat je steeds meer relativeerd en flashbackt de vrouw die ik nu heb laat ik echt niet meer gaan voor dat zgn leuke vrijgezellenleven.
gewoon de gulden middenweg opzoeken een relatie is geen gevangenschap per definitie ,ik kan nog steeds doen wat ik wil dus.

Ben ik met je eens
 
lonely i am so lonely i have no body
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:roflol: Wat een losers topic.....en dan die reactie van Pietje1993....met zo'n avatar....yeah right!
 
moet toegeven, in het begin was het idd niet altijd even leuk om zo moederziel alleen een kroeg of dancing binnen te stappen, maar na een tijdje went het wel en leer hoe je met die vrijheid het best kan omgaan. vooral aandacht van de dames trekken is stuk makkelijker dan als je met een paar maten op stap bent zoals bb al aangaf en sinds ik train gaat het op dat vlak wel prima. je gaat gewoon in hun buurt staan en binnen de kortste keren ben je met ze aan het kwebbelen of ze komen gewoon aan je zitten :D
nee, je gaat en staat waar je wil, gaat om met wie je wil en komt thuis wanneer je wil... heerlijk !

+1 :thumbs:

(ook geen leven hier btw)
 
omda 2 beste maten een nieuw vriendinneke hebben en te zielig zijnen thuisblijven

reden waarom ik vanavond thuis zit : heb koorts (2de dag al), op dit moment gaat het ietsje beter (dat mag wel na 5 dafalgans en 1 iboprufen)

bijna al m'n maten zijn verloofd/getrouwd/gescheiden en/of lopen met kleine gasten rond.
ga al jaren in m'n ééntje uit & that suits me fine.
je komt altijd wel iemand tegen om een praatje mee te slaan en ben al in de meest bizarre situaties verzeild geraakt ook :)

komende weekends staat er niets op het programma qua uitgaan, beetje sparen... damn, ik word oud

Herkenbaar. Al mijn maten hebben nu een vriendin, ik ben nog altijd vrijgezel :roflol:

Naar de kroeg zou ik niet alleen gaan, als er niemand bekend zit, zie ik het niet zitten om moederziel alleen op een barkruk te gaan zitten.

Ben al wel enkele keren alleen naar een feestje geweest. Ergens waar je kan dansen en rond lopen

laundryday daarstraks en nu moe

Wasdag was echt goed he :thumbs:

Wel 5 uur alleen rond gelopen omdat ik mijn maten kwijt was :D


+1.. aan een vlotte babbel heb je meer.
wat je bijv. kan doen als je wél de looks hebt maar geen vlotte babbel, of geen zin hebt om te babbelen, is de verlegen jongen uithangen.. werkt goed ;) some chicks dig it :D die vinden dat lief, die gaan het initiatief overnemen zeg maar...

als dat niet werkt, ga je naar de volgende :roflol:

Vrouwen houden niet van watjes, pietje+nr

:roflol: Wat een losers topic.....en dan die reactie van Pietje1993....met zo'n avatar....yeah right!

:roflol: :roflol: :roflol:
 
Omdat ik daar train :D
 
Als je niet in een of andere wereldstad woont kom je toch wel bekenden tegen als je uit gaat.
 
+1 :thumbs:

(ook geen leven hier btw)

+1

Ben net lekker wezen stappen in de Brandin Iron www.brandinironsaloon.com helemaal in me uppie. Boeit me echt geen zier...gewoon lekker rondhangen en gapen naar de dames.
Vroeger hield ik echt NIET van country muziek, maar het begint steeds meer te wennen. Vooral van die meiden met strakke blue jeans en cowboy boots...yummie! :p
 
Back
Naar boven