AndroidHealthClinic

gewichtverlies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De Kelt

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2008
Berichten
228
Waardering
0
Ik vroeg me af of er iemand was die weet hoe ik ongeveer 2 kilo snel kan afvallen, daarmee bedoel ik niet vetverlies maar ik moet een gewichtsklasse lager, misschien iemand die dit probleem kent en wat tips voor me heeft.

alvast bedankt
 
eens goed schijten.
 
Je kop kaal scheren
pissen
poepen
 
Je kop kaal scheren
pissen
poepen

Ik had eerder gedacht aan vochtverlies of "uitdroging" maar weet niet goed hoe, graag een antwoord waar ik wat aan heb
 
no offence....maar 2kg verlies je zowat al overnight.

ik zie ze bij the ultimate fighter vaak 10kg droppen in 16hr, dus 2kg is al helemaal easy.

niks eten, niks drinken, sweatsuit(of zo een plastic regenpak als je geen echt sweatsuit hebT) aan en cardio'en. evt in de sauna. 2 kg heb je zo verloren als je net begint met weight cutten.
 
no offence....maar 2kg verlies je zowat al overnight.

ik zie ze bij the ultimate fighter vaak 10kg droppen in 16hr, dus 2kg is al helemaal easy.

niks eten, niks drinken, sweatsuit(of zo een plastic regenpak als je geen echt sweatsuit hebT) aan en cardio'en. evt in de sauna. 2 kg heb je zo verloren als je net begint met weight cutten.

ok thx, maar ik ben al 2 maandjes aan het cutten, lukt dit dan ook?
 
je cut voor vetverlies, waterweight cutten staat daar zo goed als los van...dat mag toch wel duidelijk zijn.
 
je bent 2 maanden aant cutten maar hoeft maar 2kg lichter te zijn voor je gewichtsklasse?
 
wat ik me overigs afvraag, is waarom je dit soort vragen steld als je een wedstrijd gaat doen(blijkbaar?)...daar heb je toch begeleiding voor neem ik aan.

zonder kennis gaan uitdrogen en zonder begeleiding lijkt me in ieder geval verre van verstandig.
 
wanneer is de weging en hoeveel later is de wedstrijd ? (gedehydrateerd sporten is een nono, maar als er genoeg tijd tussen weging en wedstrijd zit is het de way to go.)
 
normaal is de weigh-in dag voor de wedstrijd als ik het goed heb...dus dehydration is geen issue meer voor de wedstrijd zelf.

overigens heb je ook nog 2 uur (meestal) na de weigh-in als je niet op het goede gewicht zit om alsnog een paar kg eraf te zweten.
 
post je dieet eens,

en cardio 3x per week.

koffie drinken, geen suikers, minder carbs, veel eiwitten.

als dat niet helpt ephedrine tabs:p
 
no offence....maar 2kg verlies je zowat al overnight.

ik zie ze bij the ultimate fighter vaak 10kg droppen in 16hr, dus 2kg is al helemaal easy.

niks eten, niks drinken, sweatsuit(of zo een plastic regenpak als je geen echt sweatsuit hebT) aan en cardio'en. evt in de sauna. 2 kg heb je zo verloren als je net begint met weight cutten.

ik heb ook alle TUF's gezien, maar die neger ging wel zwaar neer toen hij op z'n hometrainer in een zweetpak in de sauna zat te fietsen...

redelijk gestoord wel maar ja...


en idd, zweetpak aan, en lopen/fietsen
 
Een PSMF (Protein Sparing Modified Fast) is waarschijnlijk de snelste manier om gewicht te verliezen. Eet enkel eiwit en groente, geen vet op een paar gram visolie na.

http://bodyrecomposition.com/lylemcdonald-tha.html

Vochtmanipulatie is iets voor de allerlaatste dag (al mag je er gerust mee oefenen in de aanloopperiode, alleen lange tijd gedehydrateerd rond lopen is uiteraard dom).
 
Een PSMF (Protein Sparing Modified Fast) is waarschijnlijk de snelste manier om gewicht te verliezen. Eet enkel eiwit en groente, geen vet op een paar gram visolie na.

http://bodyrecomposition.com/lylemcdonald-tha.html

Vochtmanipulatie is iets voor de allerlaatste dag (al mag je er gerust mee oefenen in de aanloopperiode, alleen lange tijd gedehydrateerd rond lopen is uiteraard dom).

als je 2 kg moet verliezen en tevree bent met ej vet% zou ik echt niet vet gaan cutten dmv dat soort verzwakkende dieeten.

2kg is gewoon waterweight cutten dmv sauna/cardio met sweatsuit aan, meer niet.
 
bedankt voor de info allemaal, maar ik woog 200g te veel :p dan maar in de -100 gevochten.

Toch bedankt
 
bedankt voor de info allemaal, maar ik woog 200g te veel :p dan maar in de -100 gevochten.

Toch bedankt

gewonnen?

mma? thai? boks? BJJ? Judo?
 
Back
Naar boven