AndroidHealthClinic

Wie maakt er voor mij een schema - 30 Euro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DutchAppeal

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2008
Berichten
170
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
76kg
Ik ben op zoek naar iemand met veel ervaring die voor mij zowel een schema wil maken voor de voeding als ook voor het trainen zelf. Hieronder geef ik zoveel mogelijk gedetailleerde informatie wat hopelijk tot een goed schema lijdt.

In ruil voor deze 2 schema's geef ik 30 Euro, wellicht raar om hiervoor te betalen, maar om het zelf uit te gaan zoeken gaat mij zoveel tijd kosten, tijd die ik liever in het trainen zelf steek!

Hier mijn persoonlijke informatie:

  • Hoelang je traint: Ik ga a.s. woensdag beginnen. Ik train al enkele maanden, maar niet consequent en het resultaat is dan ook nihil. Ik ben dus echt nog een beginner.
  • Wat je doel is: Massa; ik wil breed worden. Kracht en andere dingen kan mij weinig schelen, als het resultaat maar te zien is.
  • Waar je prioriteiten liggen: Mijn schouders moeten sowieso een stuk breder, maar ook mijn armen zijn veel te dun! Eigenlijk wil ik me op alles concentreren, wellicht de benen ietsje minder!
  • Beschikbare apparatuur: Ik train bij Sportcity (http://www.sportcity.nl/ - Leiderdorp), die vooral veel apparaten hebben. Het is een sportschool die zich focust op beginners en recreatieve sporters, dus verwacht niet dat echt alles aanwezig is.
  • Beschikbare tijd: Maandag - Woensdag - Vrijdag - Zondag (op donderdag en zaterdag ga ik meestal uit en hou ik dus liever vrij!) 4 maal per week dus!

  • Extra informatie: Mijn lengte is 1.80m en mijn gewicht is 66KG. Ik ben 21 jaar oud en vroeger woog ik veel zwaarder; op mijn 'hoogtepunt' was dat 85KG! Toen ben ik op mijn eten gaan letten en meer gaan sporten en na 3 jaar mag het resultaat er zijn. Maar nu ben ik dus weer te dun en lijkt het me een mooi moment om serieus te beginnen met trainen!