AndroidHealthClinic

Wie maakt er voor mij een schema - 30 Euro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DutchAppeal

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2008
Berichten
170
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
76kg
Ik ben op zoek naar iemand met veel ervaring die voor mij zowel een schema wil maken voor de voeding als ook voor het trainen zelf. Hieronder geef ik zoveel mogelijk gedetailleerde informatie wat hopelijk tot een goed schema lijdt.

In ruil voor deze 2 schema's geef ik 30 Euro, wellicht raar om hiervoor te betalen, maar om het zelf uit te gaan zoeken gaat mij zoveel tijd kosten, tijd die ik liever in het trainen zelf steek!

Hier mijn persoonlijke informatie:

  • Hoelang je traint: Ik ga a.s. woensdag beginnen. Ik train al enkele maanden, maar niet consequent en het resultaat is dan ook nihil. Ik ben dus echt nog een beginner.
  • Wat je doel is: Massa; ik wil breed worden. Kracht en andere dingen kan mij weinig schelen, als het resultaat maar te zien is.
  • Waar je prioriteiten liggen: Mijn schouders moeten sowieso een stuk breder, maar ook mijn armen zijn veel te dun! Eigenlijk wil ik me op alles concentreren, wellicht de benen ietsje minder!
  • Beschikbare apparatuur: Ik train bij Sportcity (http://www.sportcity.nl/ - Leiderdorp), die vooral veel apparaten hebben. Het is een sportschool die zich focust op beginners en recreatieve sporters, dus verwacht niet dat echt alles aanwezig is.
  • Beschikbare tijd: Maandag - Woensdag - Vrijdag - Zondag (op donderdag en zaterdag ga ik meestal uit en hou ik dus liever vrij!) 4 maal per week dus!

  • Extra informatie: Mijn lengte is 1.80m en mijn gewicht is 66KG. Ik ben 21 jaar oud en vroeger woog ik veel zwaarder; op mijn 'hoogtepunt' was dat 85KG! Toen ben ik op mijn eten gaan letten en meer gaan sporten en na 3 jaar mag het resultaat er zijn. Maar nu ben ik dus weer te dun en lijkt het me een mooi moment om serieus te beginnen met trainen!
Ook heb ik de volgende twee producten aangeschaft voor een beter resultaat:

  1. Pure Whey Protein Isolate 2500g
  2. Creatine Monohydraat (Creapure) 500g
Wat ik weet is dat je de eiwitshake zo spoedig mogelijk na de training moet innemen, maar hier houdt mijn kennis dan ook wel op! Wanneer je de creatine dient te gebruiken geen idee. Als ik nog andere dingen nodig heb hoor ik het graag!

Ik zoek dus iemand die voor mij een mooi persoonlijk schema in elkaar kan zetten, voor zowel de voeding als voor het trainen zelf! Algemene tips zijn natuurlijk altijd welkom!

Zou je me dus willen helpen, post dat dan even hieronder en dan kies ik er eentje uit van wie mij lijkt dat die er de meeste kennis & ervaring voor heeft! De beloofde 30 Euro kunnen zowel via online bankieren als via Paypal worden overgemaakt. Het is misschien niet veel, maar als je schema's maken leuk vind is het natuurlijk mooi meegenomen!

- DutchAppeal
 
Laatst bewerkt:
ooew, 30 euro :rolleyes:!

ot: voor 30 euro zal het niet zo persoonlijk zijn, je leert die dingen door de jaren heen.
 
ooew, 30 euro :rolleyes:!

ot: voor 30 euro zal het niet zo persoonlijk zijn, je leert die dingen door de jaren heen.

Persoonlijk in zoverre dat mogelijk is met de informatie hierboven.

@modric: Mij bannen heeft weinig zin, ik doe hier toch niemand kwaad mee?
 
Ipv 30 euro te geven kan je beter eens een vrije dag eraan spenderen. Dan neem je al die kennis mee voor de rest van je leven en weet je zelf waarom je iets eet en welke invloed een bepaald voedingsmiddel heeft.
 
Als die jongen er 30 euro voor wil betalen, prima toch, er zal hier vast iemand zijn die wat heeft liggen en er snel 30 euro mee kan verdienen, iedereen blij.
 
ik wil eerst die 30 euro hebben
 
ik wil eerst die 30 euro hebben

Iemand naaien voor zoiets zo nooit in mij opkomen, maar andersom vertrouw ik ook niemand op 't internet voldoende om het volledige bedrag in één keer vooraf te betalen, vandaar:

10 Euro vooraf en 20 Euro nadien!

Als je wilt kun je me een PM sturen met je e-mail adres en eventuele bank gegevens.
 
10 Euro vooraf en 20 Euro nadien!

Als je me die 10euro overmaakt zal ik je het eerste deel pm'en :)


Serieus, pluis hier eens een beetje door de topics, je zult je vast wel in veel situaties kunnen herkennen en aan de hand daarvan een schema op jou maat opstellen.
Dan open je hier een topic met je suggesties en je word geholpen.

Kost je niets, enkel wat moeite...
 
ga gewoon zelf eerst info inwinnen. Daar steek je het meeste van op.
 
Koop gewoon een elite account hiero. Daar staan meerdere voedingsschema's voor meerdere doelen en categorieen en ga lekker een bill star of rippetoe schema volgen.
 
Als je een uurtje er voor gaat zitten weet je al welke Koolhydraten geschikt zijn, welke eiwitten op welke tijdstippen en ook dat bijvoorbeeld 25-30% van je caloriën uit vetten moeten komen.... Dus ik denk dat je die 30 euro je ook kan besparen ;)
 
en dan? dan heb je je schema en dan weet je nog steeds niks...

ga gewoon de stickies lezen hier en je kan zo je eigen voeding maken, dan post je hem oko nog hier voor verbeteringen en klaar is gerrit.
 
Als die jongen er 30 euro voor wil betalen, prima toch, er zal hier vast iemand zijn die wat heeft liggen en er snel 30 euro mee kan verdienen, iedereen blij.


+1

ik snap hier de reacties wel, maar deze kerel heeft hier niet zo veel zin en heeft hier 30 eurie voor over. op zich wel lekker makkelijk om binnen 10 minuten 30 eu te verdienen.
 
Een schema is zo gemaakt en betalen daarvoor is onzin, maar als je geen eens moeite doet om wat op te zoeken, kan ik nu ook al zeggen dat jij je niet aan een schema kan houden. Ieder dag weer zorgen dat je met bakken eten sleurt naar je werk of school . Ik zie dat niet snel gebeuren bij iemand die voor een voedingsschemazelf al geen moeite wilt doen. Ik kan het verkeerd hebben, maar zo komt het wel over
 
Ipv 30 euro te geven kan je beter eens een vrije dag eraan spenderen. Dan neem je al die kennis mee voor de rest van je leven en weet je zelf waarom je iets eet en welke invloed een bepaald voedingsmiddel heeft.

Wat jij zegt deed me gelijk aan dit citaat denken

''Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.''
 
Hoe weet je of degene die een schema voor je maakt daadwerkelijk verstand van zaken heeft?
Voor hetzelfde geld typt iemand zonder noemenswaardige ervaring een schema over van internet en je bent 30 euro kwijt.

Wat meesten hier al zeggen; besteed een paar uurtjes aan zelfstudie en je hebt hebt de rest van je trainings carriere er baat bij. Alleen jijzelf kan uiteindelijk bepalen wat voor jou werkt en wat niet, niemand anders.

Succes ermee!
 
boeehhh... voor 30 euro kom ik niet m'n nest uit. :p
 
Back
Naar boven