MuscleMeat

Eindwerk over anabolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony91

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
501
Waardering
10
Hallo beste BB'ers,

omdat ik mij heel erg interesseer in anabolen wil ik hier een eindwerk over schrijven (20 pagina's tekst:klink:).
Ik wil het hebben over werking, neveneffecten, voordelen, gebruik , etc dus over wat het zijn en wat ze doen.

Daarom zoek ik lectuur uit betrouwbare bronnen (zodat ik kan verwijzen) dit mogen sites zijn of titels van boeken.
Met deze site ben ik helaas niet veel(geen bekende schrijvers, niet allemaal correcte info,..),
ik moet de bronvermelding geven en dit alles wordt nagetrokken (indien er een fout in zit heb ik een 0 :whip:).

Zouden jullie mij kunnen helpen met sites en titels van boeken te geven die bruikbaar zijn ?

ps:Als iemand nog een boek heeft liggen en in de buurt van Belgie (limburg) woont mag hij mij een pm sturen, als het mogelijk is wil ik het tegen eventuele vergoeding lenen.(zijn moeilijk in bib te krijgen en kopen is mij te duur)

Alles wordt beloond met karma!! :bow:
 
bedankt! Zoiets zoek ik dus, met bronvermelding erbij is dus betrouwbare info B)

Algemenere dingen mogen bvb iets over stacken, wat is anabool enz
 
Serieus kerel ? :D

Ga ik mijn eindwerk ook over doen dit jaar :p
Maar eerder over BB in het algemeen, maar zou toch graag een groot deel over AAS willen doen (pagina of 20 ook)
 
Serieus kerel ? :D

Ga ik mijn eindwerk ook over doen dit jaar :p
Maar eerder over BB in het algemeen, maar zou toch graag een groot deel over AAS willen doen (pagina of 20 ook)

Succes hé kerel, we kunnen misschien dingen met elkaar uitwisselen !
 
Alles is nog welkom ;)
 
Succes hé kerel, we kunnen misschien dingen met elkaar uitwisselen !

Thanks! :D
Idd zou wel handig zijn één en ander te delen (dit topic hier is inderdaad handig)

Ga zo meteen ook een topic openen, handig om dingen uit te wisselen ook!
 
Vergeet je thesis niet te versieren met een aantal mooie fotootjes van Ronnie en Jay. Dan krijg je meteen een punt meer durf ik te weden. :)
 
Ik krijg deze volgende melding
Your download has failed. You have an invalid session set. Click here to try your download again
Alles wat ik doe lukt niet.

Barbelman het gaat volgens mij lukken, hij is aan het downloaden
 
Geen bezwaar tegen als ik de gegeven links even in mijn topic plaats? :p
(handig om ze terug te vinden dan)
 
Vergeet je thesis niet te versieren met een aantal mooie fotootjes van Ronnie en Jay. Dan krijg je meteen een punt meer durf ik te weden. :)

en vergeet niet er bij te zetten dat ze nog natural zijn:p
 
Haha :D
Ik ga mijn werk concreet over anabolen steroiden houden. Het moet allemaal strikt en volgens de regeltjes gebeuren bij ons.. dus geen foto's 'om het op te vullen'

wie nog een site, boek weet ! post it ;)
 
Ik ga mijn werk concreet over anabolen steroiden houden. Het moet allemaal strikt en volgens de regeltjes gebeuren bij ons.. dus geen foto's 'om het op te vullen'

Een leuke titel en frontpagina mag toch wel zeker?


nxnwuh.jpg
 
In dit topic werden met auteursrechten beschermde ebooks gratis aangeboden en dit is wettelijk gezien niet toelaatbaar. Gelieve hier in de toekomst rekening mee te houden, volgende keer volgen er kaarten. Als gevolg hiervan is dit topic gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven