MuscleMeat

Terminator: The Sarah Connor Chronicles (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Corleoné

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2004
Berichten
12.629
Waardering
1.117
Lengte
1m77
Massa
84kg
Ze spelen vnv de eerste aflevering op vt4, iemand die weet of het een goede serie is? Ben eigenlijk wel benieuwd als terminator-fan naar deze serie..

tv_terminator_the_sarah_connor_chronicles01.jpg
 
eerste 4 afleveringen gezien
is echt een aanrader!:D

zijn ze weer verder gegaan met die serie eigenlijk? dacht dat ze gestopt waren?
 
Lijkt me een manier om nog enkele laatste centen te slaan uit de Terminatortrilogie. Maar dat is natuurlijk een goedkoop vooroordeel van me, laat me weten hoe het was hé.

Ik ga binnen 10 minuutjes naar Californication kijken op 2be, hopelijk wordt dat wat.
 
leuke serie. heb dr van genoten. ik wacht met smart op seizoen 2...
 
Eens kijken of ik een torrentje kan vinden. Lijkt me wel leuk. Ben namelijk een erg grote fan van de films.
 
Lijkt me een manier om nog enkele laatste centen te slaan uit de Terminatortrilogie. Maar dat is natuurlijk een goedkoop vooroordeel van me, laat me weten hoe het was hé.

Ik ga binnen 10 minuutjes naar Californication kijken op 2be, hopelijk wordt dat wat.

Die Californication is wel super vind ik. :D
Ik had me aan hersenloos Amerikaans drama verwacht maar ik werd getrakteerd op slimme, gewaagde grapjes á la Weeds.
 
Eens kijken of ik een torrentje kan vinden. Lijkt me wel leuk. Ben namelijk een erg grote fan van de films.

zou nice zijn man heb het gisteren gemist :(

ben altijd grote fan geweest van de Terminator movies :D
bij het zien van de trailer op vt4 zag het er wel best cool uit :D
 
Eerste seizoen gezien ben helemaal fan :D
 
Vind er geen k*t aan, heb eerste paar afleveringen tijd geleden gekeken. Telkens beetje wegvluchten enzo.
 
ik heb het gezien tot wanneer californication begon (dat vind ik super), maar the sarah conor vind ik niet goed, ook al ben ik een fan van de terminators.
 
Ik vond het wel een redelijke serie, maar er komen dingen in voor die eigenlijk nergens op slaan. Seizoen 1 is helemaal klaar en gaan ook begonnen met seizoen 2.
 
eerste aflevering vond ik toch ook de moeite... straks na last, tweede aflevering :D
 
S2 start vanavond toch?
 
vorige week was de eerste aflevering van het eerste seizoen, vandaag dus 2de aflevering
 
Ik heb het over seizoen 2 om te downloaden, die is vanacht in de VS. :)
 
Aahhh nee ik ben een fan van terminator maar ik vind het heel erg k*t dat ze dit voor de grote film van 2009 doen. Als dit na de film kwam zou ik het gerust willen zien maar ik vind dit een aftreksel van het grote gebeuren om harde dollars binnen te slepen.
 
Wat ik niet begrijp, als je naar de toekomst reist, naar laat ons zeggen 2015, maar je sterft in 2012 aan kanker (zoals Sarah Connor), kan je dan nog leven in dat jaar? En als het kan, krijg je dan ook kanker, of heb je terug een nieuw leven?
 
Wat ik niet begrijp, als je naar de toekomst reist, naar laat ons zeggen 2015, maar je sterft in 2012 aan kanker (zoals Sarah Connor), kan je dan nog leven in dat jaar? En als het kan, krijg je dan ook kanker, of heb je terug een nieuw leven?

de kanker ontwikkelt zicht gewoon verder tot je eraan sterft...
 
Wat ik niet begrijp, als je naar de toekomst reist, naar laat ons zeggen 2015, maar je sterft in 2012 aan kanker (zoals Sarah Connor), kan je dan nog leven in dat jaar? En als het kan, krijg je dan ook kanker, of heb je terug een nieuw leven?

Volgens mij is het bij deze serie niet echt de bedoeling dat je hard nadenkt over zulke zaken. :D
 
Back
Naar boven