XXL Nutrition

Nieuws Sterkste Epo ooit ontdekt!

Bezoekers in dit topic

deurklink

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2005
Berichten
3.109
Waardering
0
Denk ik.

08 September 2008
"Lance Armstrong maakt rentree"

Zevenvoudig Tour de France-winnaar Lance Armstrong maakt komend seizoen zijn rentree in het internationale wielerpeloton, zo melden verschillende Amerikaanse media.

De Amerikaan die binnenkort 37 jaar wordt, gaat voor Astana rijden, waar hij herenigd wordt met ploegleider Johan Bruyneel. De Belg stond bij al z'n zeven Tour-overwinningen aan de zijde van de Texaanse klasbak.

Armstrong liet in 1993 voor het eerst van zich horen toen hij wereldkampioen op de weg werd. Drie jaar later werd er teelbalkanker bij hem vastgesteld en moest hij vechten voor zijn leven. Een strijd die hij glansrijk won. ...

Kort pensioen voor 'The Boss'

... Nadat hij zijn ziekte de baas was geworden, keerde Armstrong, vele kilo's lichter, in 1998 terug in het peloton. Rijdend voor US Postal eindigde hij dat jaar als vierde in de Vuelta.

Die prestatie sterkte de Amerikaan in de gedachte dat hij in 1999 al een gooi kon doen naar de Tour-zege. Armstrong slaagde met onder meer vier etappezeges glansrijk in zijn missie.

In de zes jaren die volgden, heersten de Texaan en z'n ploeg opnieuw in Tour, die hij in totaal zeven keer zou winnen. In 2004 werd Armstrong tot sporter van de wereld gekozen. Hij nam in 2005 afscheid van de wielersport, maar daar lijkt 'The Boss' nu dus op terug te komen.

:p

(Houston kom er maar in
emo.gif
)
 
Dat hadden we nu net nodig <_<
 
Lance heeft niks meer om handen zeker, nu het uit is met Cherriel Kraai.
 
The Boss zou: de Ronde van Californie, de Ronde van Georgia, Parijs Nice, de Dauphine en als klap op de vuurpijl zijn Tour gaan rijden. Klinkt als een van de slechtse 1 april grappen ooit, gelukkig is het 8 september, en gezien het feit Mart Smeets helemaal over zijn toeren is, kon het wel eens waar zijn, eind deze maand zou er een interview met the Boss in de Vanity Fair staan waarin hij zijn plannen uit de doeken zou doen. Wat een dreamteam word dat dan bij Astana: Contador, Kloden, Leipheimer en Armstrong. Vind eigenlijk wel dat als Lance meedoet aan de Tour, hij hem moet winnen, en dat lijkt toch eigenlijk een onmogelijke taak? Toch? Of vergis ik me nu. Om maar met de woorden van Mart te eindigen: "Armstrong is de wereld weer te slim af."

EDIT: @TS, verander die topictitel anders even, is het mooiste/opmerkelijkste sportnieuws van het jaar, kom jij met zo'n bagger topictitel aankakken.
 
Laatst bewerkt:
Integenstelling tot gisteravond worden de geruchten van een eventuele comeback van The Boss nu weer tegengesproken, het zou slechts om een handvol mountainbike wedstrijden gaan die Lance zou gaan rijden.
 
mooi nieuws, ik hoop dat het echt waar is dat hij weer de Tour gaat rijden :D
Ik ben sowieso fan van Armstrong, omdat ik in de belangrijke bergritten altijd verwachtte dat hij iets ging doen, en dan deed hij het ook. Nu kan je een hele koninginenrit zitten wachten om dan een aaval te zien in de laatste 3 kilometer. Ik vond de tour dit jaar wel spannend, maar niet zo mooi als in de Armstrong-jaren. Toen was het hij tegen de rest.

hoe je het draait of keert, het feit dat iedereen gepakt is buiten hij wil toch iets zeggen?

edit: mhm jammer
 
haha, the Boss... wat een titel ook

ik hoop dat het niet waar, moet die arrogante blaaskaak niet meer zien... egotripper

7 keer de tour winnen zonder doping, wie daarin gelooft is gewoon naïef
 
haha stelletje haters, hij is nooit gepakt, dus hij heeft ook nooit gebruikt ;)
 
haha, the Boss... wat een titel ook

ik hoop dat het niet waar, moet die arrogante blaaskaak niet meer zien... egotripper

7 keer de tour winnen zonder doping, wie daarin gelooft is gewoon naïef

Als je die tours deftig gevolg hebt, dan zou je wel begrijpen dat hij die titel waardig was. De dominantie waarmee hij rondpeddelde leidde daar vanzelf toe.
 
Ik hoop dat dit één of andere morbide joke is. Die wandelende spuit kan de wielerwereld missen.
 
Een medisch fenomeen en wielerheld met een onberispelijke staat van dienst, met 7 tour-overwinningen en onaangetast door dopingschandalen. Hij moet van iedereen het voordeel van de twijfel krijgen. Een na te streven ideaal voor alle moraalridders in de strijd tegen doping binnen de sport. Het perfecte uithangbord voor cleane topstort.
 
haha, the Boss... wat een titel ook

ik hoop dat het niet waar, moet die arrogante blaaskaak niet meer zien... egotripper

7 keer de tour winnen zonder doping, wie daarin gelooft is gewoon naïef

Ik hoop dat dit één of andere morbide joke is. Die wandelende spuit kan de wielerwereld missen.

Dat denk ik er ook van!

Om maar in de trand van de jeugd te spreken: NiEt HAtUhhH....:D

The Boss in action:

http://www.youtube.com/watch?v=GHJErrp4eOw
 
Een medisch fenomeen en wielerheld met een onberispelijke staat van dienst, met 7 tour-overwinningen en onaangetast door dopingschandalen. Hij moet van iedereen het voordeel van de twijfel krijgen. Een na te streven ideaal voor alle moraalridders in de strijd tegen doping binnen de sport. Het perfecte uithangbord voor cleane topstort.

Mart Smeets zei dat Lance, als ie terug komt, al zijn bloedwaardes (van alle jaren dat ie de tour won) op internet gaat zetten zodat iedereen kan zien dat deze nooit afwijkingen hebben vertoond.
 
Mart Smeets zei dat Lance, als ie terug komt, al zijn bloedwaardes (van alle jaren dat ie de tour won) op internet gaat zetten zodat iedereen kan zien dat deze nooit afwijkingen hebben vertoond.

Ze doen maar. Ik wil alleen maar zeggen dat als je cleane topsport wil promoten, dat er niemand geknipter is dan Lance om te promoten. Die gast heeft een maagdelijk wit doping-strafblad en fietst alles op een hoopje.

Maargoed, tis dat cleane topsport me niet zo boeit, anders zou ik zijn bloedwaardes zeker in de gaten houden.
 
jongens 99,9% van de wielrenners in de tour gebruiken. Als het niet 100% is, dus wat is dan het probleem als Lance het ook doet?
Er is dan toch geen competitie vervalsing meer? Maar gewoon bruut talent.
 
Een medisch fenomeen en wielerheld met een onberispelijke staat van dienst, met 7 tour-overwinningen en onaangetast door dopingschandalen. Hij moet van iedereen het voordeel van de twijfel krijgen. Een na te streven ideaal voor alle moraalridders in de strijd tegen doping binnen de sport. Het perfecte uithangbord voor cleane topstort.

Een stort aan spuiten, ampullen, infuuszakjes enz.:D
 
jongens 99,9% van de wielrenners in de tour gebruiken. Als het niet 100% is, dus wat is dan het probleem als Lance het ook doet?
Er is dan toch geen competitie vervalsing meer? Maar gewoon bruut talent.

+ keihard werken. Voor de rest ga ik helemaal akkoord. Ik weet niet waarom deze ene renner zoveel meer zou gebruiken als de andere. Dat Ronnie de grote BB wedstrijden wint is toch ook niet omdat hij meer gebruikt dan zijn concurrenten?
 
Toen ik het nieuws eergisteren hoorde, raakte me het toch wel wat persoonlijk. Want begin augustus hebben ze bij mij ook teelbalkanker vastgesteld, gelukkig was het niet zoals bij hem al uitgezaaid maar toch lig ik op dit eigenste moment aan chemo(en internet op de kamer is alig :p). En moet ik 3 kuren van 3 weken volgen (met in totaal 15dagen in het ziekenhuis)

Maar bon soit voel me relatief gezien gezond. Op dat punt denk ik dat jonge mensen die veel sporten een voordeel hebben, want de eerste kuur die nu reeds voorbij is, heb ik me nooit misselijk gevoeld of moeten braken. Wel wat andere (lichtere) problemen.

Nuja ben wel eens benieuwd of hij voor de 8ste keer de tour kan winnen (met of zonder doping). In ieder geval zonder talent win je geen tour.
 
Veel sterkte toegewenst pr!tcorr3tor.
 
Back
Naar boven