MuscleMeat

Nieuws Messentrekker mag doorleren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vermoeden van onschuld..
 
Ja hij moet nu bestraft worden met een messensteek in zijn kop. waarom leren?? wat is dat voor onzin, straks mag hij nog even met kerst naar huis ofzo
 
Ja hij moet nu bestraft worden met een messensteek in zijn kop. waarom leren?? wat is dat voor onzin, straks mag hij nog even met kerst naar huis ofzo

OP 16 OKTOBER KOMT ZIJN ZAAK VOOR.

leer eens lezen. Als je een regime dat met messteken oid wenst te straffen voorstaat zijn er nog wel een paar zandbakken in het midden-oosten waar je je hart kunt ophalen.
 
De rechter commisaris mag hem slechts vast houden wanneer 'in het belang van het onderzoek' is dit niet meer het geval, dan kan hij hem naar huis sturen, 'om door te leren' bijvoorbeeld.
 
De rechter commisaris mag hem slechts vast houden wanneer 'in het belang van het onderzoek' is dit niet meer het geval, dan kan hij hem naar huis sturen, 'om door te leren' bijvoorbeeld.

of je word ook vastgehouden voor recidivegevaar heb ik ondervonden, en dit lijken ze alleen te doen met minder zware feiten:mad:
 
hij gaat in de bak maar in de boeken snuffelen.
 
of je word ook vastgehouden voor recidivegevaar heb ik ondervonden, en dit lijken ze alleen te doen met minder zware feiten:mad:

Klopt, maar dan moet er wel sprake zijn van enige directe dreiging. Heeft dus niet met de aard van het gepleegde feit te maken maar meer met concrete aanwijzingen dat bepaalde personen direct gevaar lopen als gevolg van het tijdelijk in vrijheid stellen van verdachte.
Vluchtgevaar is ook zo een grond.
 
of je word ook vastgehouden voor recidivegevaar heb ik ondervonden, en dit lijken ze alleen te doen met minder zware feiten:mad:

logisch toch, je steekt niet elke dag iemand neer, diefstal en dergelijken zijn snel voor herhaling vatbaar
 
net op tv... goede argumenten van de directeur van de school :roflol:

dit is buiten school gebeurd en dus mag hij fijn naar school....

dus als iemand pedofiel is buiten school dan mag hij ook gewoon lesgeven op die school..
 
net op tv... goede argumenten van de directeur van de school :roflol:

dit is buiten school gebeurd en dus mag hij fijn naar school....

dus als iemand pedofiel is buiten school dan mag hij ook gewoon lesgeven op die school..

Cool, dus als ik nu 30 marokanen plat leg met een M16 mag ik in elke straat komen behalve de straat waar het gebeurd is...


Begin jij ?

:D
 
Knap staaltje deductie, heren! :clap:
 
Lijp!

Die gozer ken ik, heb ik nog mee gerugbyed en ik heb op desbetreffende Da Vinci College gezeten....

Leuk feitje: Ik ben van school gekickt omdat ik tijdens examen stunt een leraar bekogelde met eieren en waterballonnen, maar een messentrekker laten ze wel daar door leren :roflol:

Kankerschool
 
Lijp!

Die gozer ken ik, heb ik nog mee gerugbyed en ik heb op desbetreffende Da Vinci College gezeten....

Leuk feitje: Ik ben van school gekickt omdat ik tijdens examen stunt een leraar bekogelde met eieren en waterballonnen, maar een messentrekker laten ze wel daar door leren :roflol:

Kankerschool

:roflol:
 
Weer naar school? Alsof deze pauper ooit nog normaal in de maatschappij terechtkomt. :roflol:
 
Leuk feitje: Ik ben van school gekickt omdat ik tijdens examen stunt een leraar bekogelde met eieren en waterballonnen, maar een messentrekker laten ze wel daar door leren

Had je maar Albnor of Ahmed moeten heten...
 
haha ik zou die gast persoonlijk doodsteken, mocht ik hem ooit tegenkomen. De dader(verdachte) mag dan vrijgelaten zijn, maar rechtvaardig is het niet in mijn ogen. Want er bestaat ook zoiets als moreel aspect.
 
haha ik zou die gast persoonlijk doodsteken, mocht ik hem ooit tegenkomen. De dader(verdachte) mag dan vrijgelaten zijn, maar rechtvaardig is het niet in mijn ogen. Want er bestaat ook zoiets als moreel aspect.

Vrij gelaten? OP 16 OKTOBER KOMT Z'N ZAAK VOOR.
 
Back
Naar boven