Fitness Seller

K1 Final 16 Seoul 27 september (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LennyMclean

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2006
Berichten
2.912
Waardering
106
Druppelt langzaam aan wat informatie binnen, althans voor zover ik het kan vinden, dus mensen met meer info post it!!!

Dit is wat ik gevonden heb:

Peter Aerts - Sem Schilt

Gokhan Saki - Ray Sefo

Badr Hari - Jerome Le Banner

Partijen die zeker zijn. Alle 3 droompartijen wat mij betreft.

Deze heren doen ook mee, wie tegen wie vecht weet ik niet, en dan kom ik dus op 14 namen, en ontbreken er dus nog 2.

Remy Bonjasky
Glaube Feitosa
Junichi Sawayashiki
Choi Hong Man
Errol Zimmerman
Ewerton Teixeira
Ruslan Karaev
Edit: Hong Man Choi

Dus mensen met meer info, schroom niet om dit te delen!
 
Laatst bewerkt:
Van 2007 vind ik, 2008 niet.

Dat is idd de lijst van 2007. De totale line-up en gevechten van 2008 zijn volgens mij nog niet bekend. Afgezien van de 3 gevechten die dus in 1e post genoemd zijn.
 
ooh shit ja haha sorry mensen! staat er ook nog in koeieletters boven :o
 
Remy Bonjasky is de man ik houd van zijn trappen man goede man hij
 
Ik hoorde inderdaad ook Badr Hari tegen Hong Man Choi. Alleen van de de andere kant; heb ik net als jou ook gehoord dat Badr tegen JLB moet.
Persoonlijk zie ik liever Badr tegen LeBanner...
 
Ik hoop dat Peter zijn revenge kan gaan nemen dit keer en Sam helemaal kapot slaat!!!
 
iig alvast 3 toppartijen!
 
Spannend iedergeval ik hoop dat Remy Bonjasky het toernooi wint.
Uitmuntende vechter en ook buiten de ring een erg prettige persoonlijkheid.
 
Spannend iedergeval ik hoop dat Remy Bonjasky het toernooi wint.
Uitmuntende vechter en ook buiten de ring een erg prettige persoonlijkheid.

Peter is mijn eerste keus, maar Remy een goede tweede!

Ben benieuwd.
 
Remy, Peter of Badr....in die volgorde.
Het wordt tijd dat Schilt eens van zijn troon getrapt wordt.
Sinds aug 2006 ongeslagen en geen ene partij 'mooi' gevochten.
Vind er echt niets aan om hem in actie te zien.
 
wil badr ook wel s tegen sem zien, jongen kan onverwachts fel uit de hoek komen en is een stuk sneller dan schilt. Ik geef m wel een goede kans..
 
voor mij mag claube feitosa eens winnen! prachtige vechter! heel mooi om naar te kijken! maar ik vrees ervoor...:dunno:
 
wil badr ook wel s tegen sem zien, jongen kan onverwachts fel uit de hoek komen en is een stuk sneller dan schilt. Ik geef m wel een goede kans..

Badr mag van mij letterlijk het toernooi worden uitgeslagen ,arrogante Mocro.
Geboren en getogen in Amsterdam/Nederland en dan voor de Marokkaanse vlag uitkomen.
Ondankbaar zijn heet dit!
Had hij dit alles kunnen bereiken als hij in Marokko had geleefd?
Wat heeft deze geboren Amsterdammer te danken aan Marokko dat hij voor dat Land wil uitkomen?

Je zal daar ws.niet eens sportscholen hebben waar je op zo'n hoog nivo kan trainen.

Die ziekelijke verheerlijking altijd van het (vader)land,lijkt wel een Turk:D
 
Ik ben ook geen fan van Badr Hari, arrogante kerel. Wel een geweldige vechter overigens, zie hem zeker nog eens de k-1 heavyweight titel binnenslepen.
 
Ben erg benieuwd naar Hari vs Banner. Ik geef Hari een goede kans als upcoming man!
 
Of Badr nu arrogant over komt of niet, hij heeft talent. En als je ziet wat hij de afgelopen tijd in de ring laat zien... denk ik dat Badr zal winnen.
 
Of Badr nu arrogant over komt of niet, hij heeft talent. En als je ziet wat hij de afgelopen tijd in de ring laat zien... denk ik dat Badr zal winnen.

Eens. MF kan meppen...
 
Back
Naar boven