Fitness Seller

Xbox live VS PS3

Welke/


  • Totaal stemmers
    25

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Welke zou jij kiezen en waarom? Het wordt tijd om iets anders te halen dan mijn oude ps2. ;)

Maar wil wel even de meningen horen van andere. :D
 
Heb geen ervaring met de playstation 3. Maar ik ben zeer tevreden over mijn xbox + live. Het enige nadeel is dat live 60 euro per jaar kost. Maar de xbox zelf is dan wel weer goedkoper.
 
ps3, kan niet met xbox overweg. heb het eens geprobeerd in de quick maar ik snapte er niets van. :o
 
PS3. Puur en alleen omdat het gratis is :D
Plus dat ding ziet er 10x beter uit en heb gehoord dat de xbox snel kapot gaat.
 
Ik ga een PS3 kopen, in november heb ik genoeg geld, waarom geen X360 weet ik niet, is gewoon omdat ik vanaf het begin al overtuigt was van de PS3 :) Komt denk ik omdat ik de PS3 mooier vind en de controllers fijner vind :)
 
Xbox is niet vergelijken met de PS3 en alleen al om het feit dat je met de Xbox moet betalen om online te kunnen wat natuurlijk weer ronduit belachelijk is en echt weer zo'n Microsoft move.
Verder alles ziet de er op de ps3 gewoon beter uit zowel de buitenkant als de binnenkant en qua hardware.Met de PS3 heb je in feite een prima pc in handen waarop je ook een ander O.S kan installen. Alles aan de Xbox is het net niet,bij de PS3 heb ik dat gevoel totaal niet.
 
Welke zal het zijn en waaro?
 
Poll graag invullen. :D
 
Allebei niet.
 
Achterlijke Microsoft, Apple ruled! :D
 
xbox live is wat verder dan online playstation gebeuren, maar hoe lang dit nog geldt is de vraag.

met oog op de toekomst heeft de ps3 meer te bieden! xbox hardware is ook bijzonder slecht ontworpen!
 
Wel k*t dat zo ps3 veel duurder is. :(
 
Wel k*t dat zo ps3 veel duurder is. :(

Ik vindt hem helemaal niet zo duur als je ziet wat je de er voor krijgt...het is wel hardware van hoge kwaliteit en dat kan je van de XFLOP niet zeggen.
 
xbox live is wat verder dan online playstation gebeuren, maar hoe lang dit nog geldt is de vraag.

met oog op de toekomst heeft de ps3 meer te bieden! xbox hardware is ook bijzonder slecht ontworpen!

De PSN is steeds populairder, komt nog wel :thumb:
 
Kan je voor de PS3 ook gratis games downloaden?
 
Waarom geen Wii??

Het ligt er ook wel aan wat je voor spellen wilt doen. De Wii is bv. meer geschikt om een avondje in te vullen met wat hersenloze lol. Qua graphics doet 'ie natuurlijk wel onder voor de 2 genoemde, maar het gaat uiteindelijk om de gameplay.

Heb zelf net een Wii, en vermaak me op dit moment met Resident Evil 4. :cool:
 
PS3 natuurlijk, het online gamen kost niets!!!

En de graphics zijn ook veel mooier dan bij de X-Box
 
Waarom geen Wii??

Het ligt er ook wel aan wat je voor spellen wilt doen. De Wii is bv. meer geschikt om een avondje in te vullen met wat hersenloze lol. Qua graphics doet 'ie natuurlijk wel onder voor de 2 genoemde, maar het gaat uiteindelijk om de gameplay.

Heb zelf net een Wii, en vermaak me op dit moment met Resident Evil 4. :cool:


Zie je het al voor je? Ik met Dragonball Z op de WII. Ik zou als een ADHD patient door het huisspringen met die stokkies.
 
En hoeveel gig moet ik hebben?
 
Waarom geen Wii??

Het ligt er ook wel aan wat je voor spellen wilt doen. De Wii is bv. meer geschikt om een avondje in te vullen met wat hersenloze lol. Qua graphics doet 'ie natuurlijk wel onder voor de 2 genoemde, maar het gaat uiteindelijk om de gameplay.

Heb zelf net een Wii, en vermaak me op dit moment met Resident Evil 4. :cool:

Ik heb ook liever de Wii. Maar ik ben dan ook geen echte gamer. Maar zoals je al zegt is het uitermate geschikt voor een avondje hersenloze lol met een paar mensen.

Wij hebben ook nog de Wii fit wilde de vrouw graag hebben. Ik dacht eerst wat moeten we daar nou weer mee maar er zitten best wel grappige evenwichtsspellen in die je op het balance board moet doen.
 
Back
Naar boven