Fitness Seller

Melatonine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zweet je eigenlijk ook onnozel de laatste tijd in bed, en ik gebruik ook melatonine, vraag me af of er een verband is. Heeft iemand nog een adres voor 2mg of hogere pillen in NL? Je mag ze toch niet importeren, en die 0.1mg pilletjes zijn ook zo lastig en duur als je er 20 moet innemen.
 
Gebruik zelf ook redelijk vaak melatonine. Werkt uitstekend en geen last van opvliegers. Neem meestal tussen de 1 en 1,5 mg. Neem ik meer dan dat, dan wil ik nog wel eens hele levendige dromen krijgen.
 
Ik zweet je eigenlijk ook onnozel de laatste tijd in bed, en ik gebruik ook melatonine, vraag me af of er een verband is. Heeft iemand nog een adres voor 2mg of hogere pillen in NL? Je mag ze toch niet importeren, en die 0.1mg pilletjes zijn ook zo lastig en duur als je er 20 moet innemen.

Krijg wel de indruk dat een paar van ons eenzelfde reactie hebben.
Zou op zich niet erg zijn als het je niet uit je slaap houdt:D

Moet wel nog steeds de tryptofaan gaan proberen...
 
Ik stop er ook mee, potje is bijna op en het is te duur in NL. En met GABA slaap ik beter. Dat gebruik ik nu.
 
Heb het nog eens gecheckt en het zweet effect is er echt bij mij. Het is nu niet absurd warm in mijn kamer, maar het zweet breekt me alweer uit. Net had ik het gewoon nog rustig lekker chill, maar nu na 7 pilletjes 0.1mg voor over 2 uurtjes, lig ik alweer te zweten. Duidelijker kan het niet.
 
Heb het nog eens gecheckt en het zweet effect is er echt bij mij. Het is nu niet absurd warm in mijn kamer, maar het zweet breekt me alweer uit. Net had ik het gewoon nog rustig lekker chill, maar nu na 7 pilletjes 0.1mg voor over 2 uurtjes, lig ik alweer te zweten. Duidelijker kan het niet.

Ja, ik ben er ook echt mee gestopt want 't schiet niet op zo.
Ik heb het gegoogled en het bleek 1 van de meerdere bijverschijnselen te zijn
die sommigen van ons hebben.
Waar ik eigenlijk meer van schrok was dat sommigen zwaarder werden:eek:
Dan zijn we pas goed zuur!
 
Heb jij het van nature ook al snel heet? Ik wel namelijk, zweet me altijd onnozel. Ook bij kleine inspanning.
 
Heb jij het van nature ook al snel heet? Ik wel namelijk, zweet me altijd onnozel. Ook bij kleine inspanning.

Het stomme is dat ik het of koud of warm heb.
Dus idd bij inspanning meteen zweten en direct erna nog een beetje erger.
Als ik heb gerend, wat natuurlijk wel extreem is, dan zie ik gewoon de
druppels uit m'n porien opborrelen...
 
Ik neem al 8 jaar melatonine maar volgens mij nergens last van!
 
Back
Naar boven