XXL Nutrition

ik zoek nog vriendjes/vriendinnetjes op Hyves!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Smaken verschillen Loo, mooi gezicht...?

En bedankt!:(maar moet zeggen het zou me meer doen als een mooie jongen dat over mij zou zeggen.
Zal je meteen wel even verwijderen,want je wilt natuurlijk geen lelijke meisjes in je lijst!
 
Laatst bewerkt:
En bedankt!:(
Zal je meteen wel even verwijderen,want je wilt natuurlijk geen lelijke meisjes in je lijst!

ik vind u wel heel mooi hoor :D
;)
 
Herkuul is een slijmbal.
 
Is hyves een beetje hetzelfde als netlog? Daar zit ik namelijk op..
 
En bedankt!:(
Zal je meteen wel even verwijderen,want je wilt natuurlijk geen lelijke meisjes in je lijst!

en voeg mij meteen ff toe, dan heb jij ook een keer een leuke jongen in je lijst...
 
En bedankt!:(
Zal je meteen wel even verwijderen,want je wilt natuurlijk geen lelijke meisjes in je lijst!

Ik zie dat er een klik is tussen ons, een soort onderbuik gevoel wat we allebei hebben, daten?
 
No hyves for me! Om een of andere gekke reden vind ik Hyves ook echt als een soa klinken.
 
Ik zou ook geen hyves nemen als ik nooit meer dan 8 man in mijn vriendenlijst zou kunnen krijgen Marc.
 
Hyves is wel leuk, maar eerlijk is eerlijk..

Ik erger me aan mensen die overal (in het echte leven) trots lopen te verkondigen hoeveel vrienden ze hebben. :p

Het zijn gewoon allemaal fake vrienden, vroeger had je nog een echte vriend waarop je tegen de schouder kon uithuilen, als je je diepe gevoelens tegen die persoon kon zeggen, waarmee je kon lachen! En NU is een vriend van een vriend al genoeg vriend om op hyves toe te voegen! :p
 
Hyves is wel leuk, maar eerlijk is eerlijk..

Ik erger me aan mensen die overal (in het echte leven) trots lopen te verkondigen hoeveel vrienden ze hebben. :p

Het zijn gewoon allemaal fake vrienden, vroeger had je nog een echte vriend waarop je tegen de schouder kon uithuilen, als je je diepe gevoelens tegen die persoon kon zeggen, waarmee je kon lachen! En NU is een vriend van een vriend al genoeg vriend om op hyves toe te voegen! :p

ik ken ook zo'n wijf die er echt mee ge-obsedeerd is en volgens mij elke dag loopt te tellen en verkondigen hoeveel het er weer zijn...ze probeerde mij zelfs over te halen om hyves te maken zodat ze er weer 1 bij op kon tellen :roflol: ****in koe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven