AndroidHealthClinic

Marokkanendiscussies zat!!

Bezoekers in dit topic

Denk je werkelijk dat hogere straffen zal helpen? En dat het probleem alleen bij de staat uiteindelijk ligt? Erg kortzichtig.
kortzichtig nou dacht het niet iedereen die zich hier in dit land zich niet gedraagt straffen en laten meemaken wat hun anderen aandoen
nee dit slappe beleid is gewoon een lachertje voor die relschoppers ze kunnen doen wat ze willen en dan worden ze nog vrijgesproken ook
 
Tuurlijk, stel je eens voor een Europa zonder gehandicapten, geen torenhoge zorgkosten. Of een Europa zonder 65+ers, zorghuizen lekker rustig. Een Europa zonder asocialen, heerlijk beschaafd. Een Europa van gelijkgezinden, anyone? :no:

Je snapt het punt niet!

Het gaat hem hier wel om de link tussen marokkanen en criminaliteit. Niet over kosten.
Over al die misbegrepen marokkanen die onschuldig in de cel zitten..... :duh:
 
kortzichtig nou dacht het niet iedereen die zich hier in dit land zich niet gedraagt straffen en laten meemaken wat hun anderen aandoen
nee dit slappe beleid is gewoon een lachertje voor die relschoppers ze kunnen doen wat ze willen en dan worden ze nog vrijgesproken ook

Je gaat mij echt niet vertellen dat jij 44 bent.

GA EENS EEN ZIN NORMAAL TYPEN!!
 
Ik snap werkelijk niet dat jij denkt dat de oplossing ligt in acties als harder straffen door de overheid. Pak je echt niet het probleem mee aan. Kijk naar Amerika, je weet dat daar hardere en hogere straffen gelden? Maakt geen donder uit volgens onderzoek.

ik zal een vb geven als je in china aan drugsmokkel doet
ga je voor jaren de bak in en leef je op brood en water moet je in je eigen cel schijten pissen slapen
nou dan laat je het wel uit je hoofd dat bedoel ik met straffen en niet dat zielige beleid hier dat je de bak in gaat terwijl de gevangenis hier op het hilton lijkt
 
wat een smerig kankerplaatje
 
Ben het helemaal eens met je eerste alinea, tot op zekere hoogte maakt de mens onderscheid bij een eerste indruk op basis van subtiele gegevens. Maar dit laatste punt vind ik te kort door de bocht. We praten hier toch over weloverwogen discrimatie;

Ik ben het met je eens dat die laatste zin iets anders geformuleerd had moeten worden. Namelijk dat het bij 'discriminatie' heel vaak gaat om een onvermogen om subtiel onderscheid te maken. Natuurlijk bestaat er ook echte discriminatie van mensen die gewoon simpelweg stellen dat alle Marokkanen tuig zijn. Dit is denk ik echter een minderheid.

De meeste discriminatie is van het rationele type dat je gewoon statistisch weet dat je beter het steegje met een net geklede blanke in kan lopen dan het steegje met een slonzige neger erin. Natuurlijk is dat ook kwetsend voor die neger maar het is niet iets dat je de maker van de keuze echt kan kan verwijten vind ik, het gaat immers om zijn veiligheid.

bron: geensT

dan deze kerel

http://www.dumpert.nl/mediabase/236981/bf9b414d/weer_een_rapclubje.html


gaat hij effe zeggen dat cohen bullshit verteld terwijl hij zelf ambulancepersoneel met de dood bedreigde. :roflol:
go **** yourself kerel

Ik heb het gezien ja. Vond het ook een goede opmerking over die voetbalclubs: als supporters van club A continu voor problemen zorgen dan zorgt club A dat er wat aan gebeurt en gaat niet lopen mekkeren dat hun supporters worden gestigmatiseerd en dat de meeste supporters nooit iets verkeerd doen. Waarom krijg je wel altijd die reactie van Marokkanen? Het is die mentaliteit die er mede voor zorgt dat de problemen niet worden opgelost. Zolang Marokkanen die waarheid niet onder ogen zien is het goed dat er op gehamerd wordt dat het zo is.
 
Tuurlijk, stel je eens voor een Europa zonder gehandicapten, geen torenhoge zorgkosten. Of een Europa zonder 65+ers, zorghuizen lekker rustig. Een Europa zonder asocialen, heerlijk beschaafd. Een Europa van gelijkgezinden, anyone? :no:

Een Europa zonder voetbal, geen hooligans.;)
 
OMG. Jij hebt, zo lijkt het, echt geen enkele nuance. Ik waardeer de verbanden die je probeert te leggen, maar het snijdt echt geen enkel hout. Uit onderzoeken is al jaren bekend dat de mate van straf geen wezenlijk verschil maakt voor de potentiele dader.

Dit word zo vaak beweerd, echter als iemand langer vast zit is ie dus langer van straat.
En mensen gaan op een gegeven moment wel afwegen om het niet te gaan doen.

Kwekerij krijg je een boete voor en een naheffing van je energiemaatschappij en dat was ie.
Daar lach je om, als je al een paar keer goed geind hebt.
Echter als er 3 jaar op zou staan, laat 95% het wel uit zijn hoofd.
 
Dit word zo vaak beweerd, echter als iemand langer vast zit is ie dus langer van straat.
En mensen gaan op een gegeven moment wel afwegen om het niet te gaan doen.

Kwekerij krijg je een boete voor en een naheffing van je energiemaatschappij en dat was ie.
Daar lach je om, als je al een paar keer goed geind hebt.
Echter als er 3 jaar op zou staan, laat 95% het wel uit zijn hoofd.
ja en als je dat in je huurhuis doet wordt je nog eens op straat gezet ook
en zo hoort het ook
 
Is mn beste vriend
 
Waar moet je het anders over hebben? ze gaan binnenkort hier alles overnemen en binnenkort ben jij ook een moslim dus het is logisch dat ze veel in het nieuws zijn.. het blijven toch de nieuwe Nederlanders hé...

Ik zou me maar snel bij Wilders aansluiten en zekers op hem gaan stemmen.. anders wordt je binnenkort verbannen uit dit land.. naar Kroatie ofzo.. stel je eens voor...
 
Je snapt het punt niet!

Het gaat hem hier wel om de link tussen marokkanen en criminaliteit. Niet over kosten.
Over al die misbegrepen marokkanen die onschuldig in de cel zitten..... :duh:

Ik snap je punt wel, de vraag is echter waar houd je op? Vanwege een verhoogde correlatie met criminaliteit beoog jij een wenselijke vertrek van Marokkanen (hypothetisch, I know). Een ander zal zeggen, stuur dan ook de kampers weg! Een derde zegt, vergeet de Joego's niet! Etc, etc.
Dus met een 'reductio ad absurdum' wilde ik laten zien dat je met dergelijke stellingen jezelf op een hellend vlak begeeft, waar iemand terecht een reactie 'sieg heil' onder plaatste ;)
 
Waar moet je het anders over hebben? ze gaan binnenkort hier alles overnemen en binnenkort ben jij ook een moslim dus het is logisch dat ze veel in het nieuws zijn.. het blijven toch de nieuwe Nederlanders hé...

Ik zou me maar snel bij Wilders aansluiten en zekers op hem gaan stemmen.. anders wordt je binnenkort verbannen uit dit land.. naar Kroatie ofzo.. stel je eens voor...

dat zou erg zijn:cool:
 
Marokkanen zijn de paria's van de maatschappij. Discussie gesloten.
 
bron: geensT

dan deze kerel

http://www.dumpert.nl/mediabase/236981/bf9b414d/weer_een_rapclubje.html


gaat hij effe zeggen dat cohen bullshit verteld terwijl hij zelf ambulancepersoneel met de dood bedreigde. :roflol:
go **** yourself kerel

Ik moest hier zo om lachen he: "Cohen die hoort wat en dan geeft ie direct vooroordelen".

Ok, "Ahmed". Al het ambulancepersoneel praat ook gewoon "bullshit" en jij met je bontkraag, gestolen scooter en doodsbedreigingen bent een stuk geloofwaardiger :roflol:
 
Ik snap werkelijk niet dat jij denkt dat de oplossing ligt in acties als harder straffen door de overheid. Pak je echt niet het probleem mee aan. Kijk naar Amerika, je weet dat daar hardere en hogere straffen gelden? Maakt geen donder uit volgens onderzoek.
Amerika is een geval apart, waarschijnlijk ook een van de landen waar een vrije wapenwetgeving alleen maa heeft geleid tot meer gewapende geweldsdelicten terwijl het er in Zwitserland juist voor heeft gezorgd dat er een daling plaats vond.
OMG. Jij hebt, zo lijkt het, echt geen enkele nuance. Ik waardeer de verbanden die je probeert te leggen, maar het snijdt echt geen enkel hout. Uit onderzoeken is al jaren bekend dat de mate van straf geen wezenlijk verschil maakt voor de potentiele dader.
Ja, kom. Gezien het toch niet uitmaakt waarom pakken we ze uberhaupt nog op dan?

Laten we allemaal lekker bij ze op de thee gaan.
 
Ik ken eigenlijk maar één Marrokkaan en dat is mijn buikdanslerares en die mag ik wel.

Misschien dat al die vervelende Marrokanen bij jullie in de straat wonen ofzo, maar in het dagelijks leven zie ik het probleem uberhaupt niet.
 
Back
Naar boven