MuscleMeat

Nieuws Trainen Voorschoten(ZH)

Bezoekers in dit topic

atlaslion

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
350
Waardering
4
Hallo iedereen,

Aangezein de vakantie weer voorbij is en ik weer rustig aan in de sportschool ben begonnen zou ik ook weer onderdelen willen gaan trainen.
Ik heb JP proberen te bereiken,maar die is onbereikbaar!!
Dus aangezien ik de sleutel ook heb en de spullen er nog liggen.
Ga ik weer vanaf aanstaande weekend onderdelen trainen.

Iedereen is welkom,maar ik weet niet of er afgelopen maanden is betaald door de andere aangezien ik op vakantie was.
Dus als ik aankomend weekend er ben neem ik voor de zekerheid geld mee voor als de huisbaas komt.
Dus iedereen die wil komen trainen aankomend weekend graag even 5 euro ofzo meenemen anders moet ik zelf 100 euro per maand ophoesten.

Kijk maar even wat beter uitkomt zaterdag of zondag.
Ik denk zelf dat zondag wel een mooie dag is om te trainen omdat je dan zaterdag nog je prive dingen kan regelen.

Ik hoor het wel.
Graag wel bijtijds doorgeven via dit topic.

grt Fouad
 
Helaas kan ik zelf nog steeds niet ivm verbouw huis, zal nog zeker wel twee maanden duren. Ben er sinds de verhuizing uit Schiedam al niet meer geweest :mad:Is er al wat meer bekend over de locatie in Voorschoten, hoe lang kan er getraind blijven worden?

Heb jij de mogelijkheid voor trainen dichter bij huis al eens onderzocht Fouad?
Grootste probleem blijft de locatie, spullen kan je altijd wel regelen/maken.

gr Barry
 
Helaas kan ik zelf nog steeds niet ivm verbouw huis, zal nog zeker wel twee maanden duren. Ben er sinds de verhuizing uit Schiedam al niet meer geweest :mad:Is er al wat meer bekend over de locatie in Voorschoten, hoe lang kan er getraind blijven worden?

Heb jij de mogelijkheid voor trainen dichter bij huis al eens onderzocht Fouad?
Grootste probleem blijft de locatie, spullen kan je altijd wel regelen/maken.

gr Barry


Ik had wel wat gevonden toen we weg gingen uit schiedam in Hellevoetsluis,maar toen kwam Jp met het pand in Voorschoten en aangezien die groter was zijn we daarheen gegaan.
 
Fouad, heb je Kees hier nog over gesproken?
 
ff offtopic: is jp dood ofzo, je probeert hem toch al vrij lang te bereiken?
 
Fouad, heb je Kees hier nog over gesproken?


Jongens even voor de duidelijkheid .
Aangezien ik JP en Kees al meerdere keren heb proberen te bellen en geen respons krijg ga ik daar ook niet meer achteraan.
Het pand is er en kan nog gebruikt worden mits dit om een normale en verantwoorde manier gebeurt,maar dat is logisch.
Dat JP tegenwoordig alleen via Kees wil spreken moet hij zelf weten daar zal hij zijn redenen voor hebben,maar ik ga daar niet op zitten wachten.
Ik wil trainen aangezien ik de komende tijd weer wat wedstrijden voor de boeg heb en graag weer een beetje in vorm wil komen.

DUS wie wil komen trainen kan komen en wie niet wil komen komt niet!!!

Op zo,n manier kan er beter naar een andere plek worden uitgeken.(niet dat dat makkelijk is)
 
Heb in de tussentijd contact gehad met Kees en er kan gewoon getraind worden.
Maar er stond wel huur open van 3 maanden.
Dus als iedereen wat meeneemt dan kunnen we deze plek behouden en als jullie dat niet willen dan houdt het op.
Ik kijk even aan wie er reageert en dan kunnen we beslissen of er zaterdag of zondag getraind wordt.
Ik zal zelf wel 75 of 100 euro opofferen ik hoop dat wat meer mensen ook een bijdrage willen leveren.

Aan de rest die hier heeft getraind en niet heeft willen betalen (degene weten wie dat zijn) Beetje jammer!!!!!!en niet echt netjes.
 
hey fouad , ik heb cees vorige week ook 75 euries gegeven
ik ga zondag naar griekenland en daarna ga ik ook weer volop trainen
dus ik hoop je dan weer te zien daar, alleen ik kan niet elk weekend trainen in verband met werken in de horeca

groeten marcel
 
ik dacht te herinneren dat het minstens tot eind 2009 bruikbaar is , maar weet ik niet zeker, en fouad ik zal kees zeker iedere maand gewoon 30 euro ofzo geven voor de huur
 
Ik weet nog niet zeker of ik dit weekend kan, maar als ik kom dan doneer ik ook zeker wel wat. Ik moet even kijken hoeveel, want ik heb nou eenmaal een studentenbudget.
 
hey fouad , ik heb cees vorige week ook 75 euries gegeven
ik ga zondag naar griekenland en daarna ga ik ook weer volop trainen
dus ik hoop je dan weer te zien daar, alleen ik kan niet elk weekend trainen in verband met werken in de horeca

groeten marcel


Kees had het al aan mij vereld dat je 75 euro aan hem hebt gegeven en hij komt als het goed is ook van het weekend en dan gaan we naar die huisbaas om het geld te geven.

Thanks Marcel
 
Ik weet nog niet zeker of ik dit weekend kan, maar als ik kom dan doneer ik ook zeker wel wat. Ik moet even kijken hoeveel, want ik heb nou eenmaal een studentenbudget.


Kijk maar even Matthieu,
Als ik het maar even voor vrijdag weet dan kan ik kijken of ik zaterdag of zondag ga.
En tuurlijk begrijpen we dat niet iedereen veel kan inzetten maar samen kom je er altijd.
 
Jongens er wordt Zondag vanaf 16:00 getraind in Voorschoten.
Wie wil komen even melden graag en zie voorgaande posts.
 
Dat komt mij erg goed uit eigenlijk. Ik laat vrijdag definitief weten of ik er bij ben!
 
NOOOOOOOOO ik kan dit weekend niet!!!!!!!
Maar wel chill dat Voorschoten weer beschikbaar is, had geen plek meer om onderdelen te doen namelijk.
Zodra ik kom zal ik ook doneren.
 
ik kan helaas niet zondag ik zal de volgende x dat ik er ben wel doneren iig
 
Laatst bewerkt:
Wie komt er nou zondag??

Wat ik nu weet is Richard vd linden en Ik!!!!!
 
Ik kom ook Fouad!
 
rond die tijd zit ik met me dikke reed in cos aan het strand
tot over 2 weken
 
Back
Naar boven