XXL Nutrition

Het grote "ik minder met alcohol" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vorig weekend (donderdag, vrijdag en zaterdag) 3 rode vodka, 2 wijn en 6 bier.
 
2 leffe en 2 pintjes bier over het hele weekend ;)
 
Ik ben sinds vandaag gestopt met roken dus om schoon het weekend door te komen, moet ik de alcohol denk ik laten staan, maar dat is ook wel eens goed.
 
Afgelopen weekend verjaardag van beste kameraad, dus flink gezopen. Voorlopig even niet meer.
 
Alweer bijna 6 weken geleden dat ik voor het laatst gedronken heb. En voelt best goed moet ik zeggen :cool:.

Nu 'ooit' nog beginnen met KT en ik word helemaal een gezonde jongen :D
 
Alweer bijna 6 weken geleden dat ik voor het laatst gedronken heb. En voelt best goed moet ik zeggen :cool:.

Nu 'ooit' nog beginnen met KT en ik word helemaal een gezonde jongen :D

Waarom drink je dan niet als je geen kt doet? :scratch:
 
:rolleyes:

Ik ben trouwens nuchter gebleven het gehele weekend, en vandaag was ik meteen een stuk sterker met trainen...

Normaal ben ik donderdag vrijdag èn zaterdag naar de klote. En in een goede week op dinsdag en zondag ook.
 
Normaal ben ik donderdag vrijdag èn zaterdag naar de klote. En in een goede week op dinsdag en zondag ook.

WOENSDAGAVOND;

+ 8 baco's en 2 Mojito's, of hoe je die kk zooi ook schrijft.

Gelukkig moest die tieveshoer met wie ik wat ging drinken morgen werken, anders zat ik nou nog in de kroeg.
Ik voel hem wel flink zitten.
 
Zuipen jullie nou ook als jullie die dag ook getrained hebben, mij is altijd gezegt dat dit extra slecht is, zelfs als je er goed bij eet???



Wil wel alvast melden dat ik zaterdag van het pad ga @ Atmoz 'the beast is back'

Verslag volgt:D
 
Zuipen jullie nou ook als jullie die dag ook getrained hebben, mij is altijd gezegt dat dit extra slecht is, zelfs als je er goed bij eet???



Wil wel alvast melden dat ik zaterdag van het pad ga @ Atmoz 'the beast is back'

Verslag volgt:D

Een beetje bier is niet slecht voor je spieren. Overdaad wel.
Een pint bier per dag zou zelfs bevorderend zijn...

Ikzelf drink maar 10-15 pintjes per week ;)
 
Een beetje bier is niet slecht voor je spieren. Overdaad wel.
Een pint bier per dag zou zelfs bevorderend zijn...

Ikzelf drink maar 10-15 pintjes per week ;)

Ik doelde eigenlijk op Loo's woensdag avond gezuip:P Of train heb je woensdag een rustdag??? Ikzelf kom denk ik ook gemiddeld aan een 10-15 biertjes per week, uitzondering met veel vodka daargelaten:P:D
 
over die drie dagen? of op dezelfde avond?
over die drie dagen :D.
WOENSDAGAVOND;

+ 8 baco's en 2 Mojito's, of hoe je die kk zooi ook schrijft.

Gelukkig moest die tieveshoer met wie ik wat ging drinken morgen werken, anders zat ik nou nog in de kroeg.
Ik voel hem wel flink zitten.
:roflol: dat was dan zeker wel een latertje, moet jij niet werken en fris en fruitig weer opstaan ofzo ???
 
over die drie dagen :D.

:roflol: dat was dan zeker wel een latertje, moet jij niet werken en fris en fruitig weer opstaan ofzo ???

Dat is het voordeel, van een kilo'tje verkopen op de zondagmiddag.
 
over die drie dagen :D.

:roflol: dat was dan zeker wel een latertje, moet jij niet werken en fris en fruitig weer opstaan ofzo ???

heb vakantie :)

die mojitos slaan er wel goed in trouwens, goed te doen.

60 euro kwijt trouwens, van 21.00 tot 00.00 in de kroeg.
dat is 20 euro per uur.

tieveslijers.
 
Als ik de nacht na het trainen uitga en om 7 uur thuiskom ofzo stomdronken heb ik de dagen erna altijd dikke spierpijn. Daarom train ik liever niet op de dag dat ik zuip. Vandaag 1 biertje op en gister ook, gaat de goeie kant op.
 
Gisteren een biertje of 10 op. Heerlijk aangeschoten, geniaal geslapen en nog beter wakker geworden.

Vanavond etentje, en ik ga bewust helemaal naar de klo-te!!!!1 Hoewel ik morgen om 9.00 moet werken :(
 
Tering, biertje of 25 a 30 en nog een shotje of 10 tequilla. Ik was officieel kapot. En vanochtend gewoon bikkelhard gewerkt.

Ik ga overigens nu echt serieus minderen.
 
Back
Naar boven