XXL Nutrition

Het trainingslog van: MichaelSmink (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stel ik zou stoppen met Billstar, dan heb ik uiteraard een ander schema nodig. Wat raden jullie me aan?

Dan kan je het beste even rondkijken in het anabolen gedeelte "michaelschrink"
 
Dan kan je het beste even rondkijken in het anabolen gedeelte "michaelschrink"

:rolleyes: ten eerste gebruik je "sh" in shrink, dus niet "schrink". je lijkt wel een Duitser man.

ten tweede is deze jongen nog niet zo oud, heeft hij zijn bouw en stofwisseling niet mee.. maar weet tóch resultaten te behalen.

des te groter de uitdaging, des te groter het resultaat. en dat alles zonder anabolen ;)

btw wel grappig dat jij precies weet waar hij het moet zoeken.. zelf ervaring mee? :rolleyes:
 
ben je op je teentjes getrapt?

snap je niet dat het gewoon een grap is? alsof iemand van zijn leeftijd aan de anabolen moet
 
ben je op je teentjes getrapt?

snap je niet dat het gewoon een grap is? alsof iemand van zijn leeftijd aan de anabolen moet

:rolleyes: ik en op mijn teentjes getrapt? :rolleyes: sinds wanneer heet ik "michael sChrimp"?

wat betreft je grap: hihi haha hoho hehe enzo...
 
jij reageert er toch op? of ben je dat vergeten?
 
ik ben werken... fijne dag aaaiigght! :sd:
 
Nieuw schema:
3 daagse split. Net als wat ik deed met Billstar (op dezelfde dagen) alleen dan nu natuurlijk met andere oefeningen.

Ik las in: “Welk trainingsprogramma is geschikt voor mij” dat dit het klassieke splitschema was:
Maandag: borst & biceps
Woensdag: rug & triceps
Vrijdag (of zaterdag): benen & schouders.

Dit schema ga ik dus hanteren.
De volgende oefeningen ben ik van plan te gaan doen bij:

BORST
3 X 8 BP
2 X 8 Incline BP
3 X 10 DP (tevens incline)
3 X 10 Fly’s (tevens incline)
2 X 8 Pullovers

BICEPS
3 X 8 DB curl
3 X 8 BB curl
2 X 10 Cable curls

RUG
3 X 10 Deadlift
3 X 10 Barbell rows
2 sets chins tot failure
Damn kan niet meer oefeningen verzinnen. Advies?

TRICEPS
3 X 10 Triceps extension
3 X 10 Kickbacks
En ik moet iets vinden waar ik op kan dippen…

BENEN
4 X 10 Squat
3 X 10 leg extension
Alternatieven?

SCHOUDERS
3 X 10 Military press
3 X 10 Side raises
2 X 10 BP
2 X 10 Shrugs (zijn die eigenlijk wel voor schouders???)

Ik heb trouwens op dat 24 in 1 geval ook nog een aantal leuke oefeningen zitten. Straks eens kijken of daar nog wat van in me schema kan nemen. Ik heb het schema snel in elkaar gevogeld, dus graag kritiek.

Groeten.

Edit:
Buikspieren ga ik ook maar trainen:sd: Train die wel op maandag en vrijdag:) Gewoon een beetje crunches/leg raises/oblique crunch enz....
 
Laatst bewerkt:
mischein dumbbell row er ook in toevoegen.
kun je extra je rug aanspannen.
 
mischein dumbbell row er ook in toevoegen.
kun je extra je rug aanspannen.

Ja is een goede oefening. Helaas heb ik de mogelijkheid niet om met een dusdanig gewicht dumbbell rows te doen dat ik ze goed train. Dus ik hou het even bij BOR.
 
als dat de reden is, zou ik t bar row in doen.
 
bij benen sowieso nog lunge toevoegen, en ik zou ook nog voor stiffed legg deadlift gaan (voor de hamstrings)

En nog een bp bij de schouders? ga dan voor een upright row ofz.

Maar persoonlijk zou ik nog ff doorgaan met bill star,.
 
bij benen sowieso nog lunge toevoegen, en ik zou ook nog voor stiffed legg deadlift gaan (voor de hamstrings)

Maar persoonlijk zou ik nog ff doorgaan met bill star,.

Bij een goede squat gebruik je je hams goed genoeg volgens mij..

Waarom doorgaan met billstar?
 
Bij een goede squat gebruik je je hams goed genoeg volgens mij..

Waarom doorgaan met billstar?

Het programma heeft zich bewezen, imo gewoon het beste schema voor de beginnende krachtsporter
Je doet het nu pas 5 weken, je kan er nog zoveel progressie mee maken, dus waarom er mee ophouden?
 
bij benen sowieso nog lunge toevoegen, en ik zou ook nog voor stiffed legg deadlift gaan (voor de hamstrings)

En nog een bp bij de schouders? ga dan voor een upright row ofz.

Maar persoonlijk zou ik nog ff doorgaan met bill star,.

Waarom lunge? ???
 
Back
Naar boven