MuscleMeat

Het trainingslog van: MichaelSmink

Bezoekers in dit topic

Het programma heeft zich bewezen, imo gewoon het beste schema voor de beginnende krachtsporter
Je doet het nu pas 5 weken, je kan er nog zoveel progressie mee maken, dus waarom er mee ophouden?

Aangezien ik totaal geen zin meer heb in alleen maar compounds;) Kracht heb ik wel een keer. Kijk naar me stats, niet indrukwekkend, maar ik heb iig kracht.

Ken je jay cutler?, moet genoeg zeggen volgens mij.

Wie zegt dat Jay mijn doel is? Of dat ik zulke poten wil hebben.
 
"Oke, if nobody wants to do lunges, that's fine.. I'll do them the whole year"

Nu weet ik dat hij ze heel het jaar doet, maar waarom moet hij ze doen ??? En vertel ff waar ze goed voor zijn haha :D
 
Nu weet ik dat hij ze heel het jaar doet, maar waarom moet hij ze doen ??? En vertel ff waar ze goed voor zijn haha :D

't is gewoon een heerlijke massa bouwer, krijg je goeie gedefineerde poten van.
Maar ook zal het helpen je squat omhoog te halen. En zoals micheal al zei: altijd alleen squatten deadliften etc gaat een beetje vervelen he.
 
"Oke, if nobody wants to do lunges, that's fine.. I'll do them the whole year"

Ik ben Jay niet.
Nu weet ik dat hij ze heel het jaar doet, maar waarom moet hij ze doen ??? En vertel ff waar ze goed voor zijn haha :D

Idd:p ze zijn voor je hams;)
't is gewoon een heerlijke massa bouwer, krijg je goeie gedefineerde poten van.
Maar ook zal het helpen je squat omhoog te halen. En zoals micheal al zei: altijd alleen squatten deadliften etc gaat een beetje vervelen he.

Klopt, maar met verandering bedoel ik natuurlijk meer BicEpp Curlzzz :sd: Jwtz!:cool:
 
Een paar opmerkingen:

-Lunges zijn voor je quads en niet echt voor je hams
-Defintie krijg je door droog te staan. Er zijn geen specieale oefeningen voor definitie...
-Squat staat juist bekend als massabouwer....
 
lunges = underground massabuilder :D
 
Een paar opmerkingen:

-Lunges zijn voor je quads en niet echt voor je hams
-Defintie krijg je door droog te staan. Er zijn geen specieale oefeningen voor definitie...
-Squat staat juist bekend als massabouwer....

Kijk GNRR, word het je ff verteld.
 
Je hebt teveel borst man. Probeer 3 borst oefeningen per keer. bv Bench press, inchline en nog flyes dat is zat. En 2 biceps oefeningen lijkt me ook genoeg omdat je ook rug op dezelfde dag traint.
 
Je hebt teveel borst man. Probeer 3 borst oefeningen per keer. bv Bench press, inchline en nog flyes dat is zat. En 2 biceps oefeningen lijkt me ook genoeg omdat je ook rug op dezelfde dag traint.

Me borst sucked zwaar. Vandaar wil ik wat meer me borst trainen.
 
Wat voegt inchline DB press toe als je al BP en en inchline BP al doet? Bovendien komt het meestal pas later dat je inchline gaat doen, omdat je in het begin al meer dan genoeg meepakt met BP. Weet niet hoelang je nu al traint? Btw Pullover is ook gedeelte rug-oefening he ;) Vergeet ook niet dat borst maar een kleine spiergroep is. Het is eigenlijk ronduit belachelijk dat je nu 2-3 oefeningen hebt staan voor een grote spiergroep als je rug terwijl je er 5 hebt staan voor je borst.
 
Een paar opmerkingen:

-Lunges zijn voor je quads en niet echt voor je hams
-Defintie krijg je door droog te staan. Er zijn geen specieale oefeningen voor definitie...
-Squat staat juist bekend als massabouwer....

1, niemand heeft mij horen zeggen dat lunges voor je hams zijn. Als je ff goed terug kijgt zeg ik zelfs nog: lunges sowieso toevoegen en stiffd legg deadlift voor de hams.
2. ga jij maar lekker droog staan zonder massa.
3. idd, dus wil je meer kunnen squatten dan? dan vallen lunges aan te raden, ik zelf merk dat mn squat er op vooruit gaat. En zoals nicolas al zei: de lunge is de onderdog massa builder.
en het is gewoon een lekker oefening, maar je moet t zelf weten dat je 6 oefeningen borst doet en 2 voor de benen.

Kijk GNRR, word het je ff verteld.
Ja man dankje dat je het ff mededeelt.
 
Wat voegt inchline DB press toe als je al BP en en inchline BP al doet? Bovendien komt het meestal pas later dat je inchline gaat doen, omdat je in het begin al meer dan genoeg meepakt met BP. Weet niet hoelang je nu al traint? Btw Pullover is ook gedeelte rug-oefening he ;) Vergeet ook niet dat borst maar een kleine spiergroep is. Het is eigenlijk ronduit belachelijk dat je nu 2-3 oefeningen hebt staan voor een grote spiergroep als je rug terwijl je er 5 hebt staan voor je borst.

Lol, beide zijn goed. Wat zou het uitmaken dat ik het dubbel pak?? Ik snap je probleem niet. Ik train nu 4 maanden. Pullover is voor borst. Wat maakt het uit dat borst een kleine spiergroep is? Als ik die hard wil trainen, who cares? Ik vraag toch om suggesties bij benen oefeningen, dus wat lul je? Als je in plaats van onzin te praten nou wat oefeningen voor me op noemt :rolleyes:
Ja man dankje dat je het ff mededeelt.

Niet huilen he:P
 
ik voel weer zon zielige bitchfight opkomen dus doei.
 
Lol, beide zijn goed. Wat zou het uitmaken dat ik het dubbel pak?? Ik snap je probleem niet. Ik train nu 4 maanden. Pullover is voor borst. Wat maakt het uit dat borst een kleine spiergroep is? Als ik die hard wil trainen, who cares? Ik vraag toch om suggesties bij benen oefeningen, dus wat lul je? Als je in plaats van onzin te praten nou wat oefeningen voor me op noemt :rolleyes:


Niet huilen he

En hij lult geen onzin.
 
Lunges zijn goed, ieder doet zijn eigen zin.
Nu allemaal kop dicht :mad:


:D
 
Back
Naar boven