Fitness Seller

Serieus bulk schema (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja, als je goed advies wil krijgen zul je toch eerst netjes moeten kunnen spellen. Anders begrijpt niemand dat rare gebrabbel van je.

Maar goed, nuff said.


nog streke ook of wa :mad:
 
Leuk topic heb ik :D
 
da vraag ik ni ik vraag voor een goei begeleiding waar da ze mensen opvolgen is
da nu zo moeilijk ja???
trouwens iedereen zegt doet dit doet dat ma uiteindelijk lukt het weer niet.ik ben het beu
om hoop ergens op te leggen en daarna we met mijne kop tegen de muur te belanden:headbang:

Pfffffff hopeloos geval. Zoek het maar uit analfabeetekuh
 
104gram kipfilet bevat volgens jouw maar 10 gram eiwit??? + - 20gram lijkt mij meer te kloppen.
 
104gram kipfilet bevat volgens jouw maar 10 gram eiwit??? + - 20gram lijkt mij meer te kloppen.

het zijn plakjes, die bevatten minder eiwitten dan het vlees ;)
 
op mijn pakje kipfilet staat er toch 20gr eiwit / 100gr
 
ahzo :D op die van mij 11g/100g, zal dan wel van merk tot merk afhangen zeker :)
 
Stop je er toch mee? Investeer wat tijd in een cursusje Nederlands, zou ook geen kwaad kunnen.


he paljas ge moogt u vuil groot bakkes voor u eigen houden:flipoff:
en niemand maar dan ook niemand zal zeggen wat ik moet doen verstaan ****ing fooraap
:flipoff::flipoff::flipoff:
 
he paljas ge moogt u vuil groot bakkes voor u eigen houden:flipoff:
en niemand maar dan ook niemand zal zeggen wat ik moet doen verstaan ****ing fooraap
:flipoff::flipoff::flipoff:

djeezes man stop met de Belgen en vooral uzelf zo belachelijk te maken... Deze mensen willen u helpen en jij reageert tegen hun alsof jij alles weet over BB, wel ik moet zeggen als je erover denkt om te kuren als je op 72kg vastzit dat is gewoon zwak... Vreten en trainen en voor de rest zwijgen hier...
 
he paljas ge moogt u vuil groot bakkes voor u eigen houden:flipoff:
en niemand maar dan ook niemand zal zeggen wat ik moet doen verstaan ****ing fooraap
:flipoff::flipoff::flipoff:

wat is een fooraap? Is dat iets belgisch?
 
haaha nen fooraap, das wel een goeke vond ik
Foor = kermis
 
he paljas ge moogt u vuil groot bakkes voor u eigen houden:flipoff:
en niemand maar dan ook niemand zal zeggen wat ik moet doen verstaan ****ing fooraap
:flipoff::flipoff::flipoff:


Kan jij me helpen? Plz Ik wil net zo groot worden als dat jij bent. seriejeus man. kenne we niet same treenuh?
 
djeezes man stop met de Belgen en vooral uzelf zo belachelijk te maken... Deze mensen willen u helpen en jij reageert tegen hun alsof jij alles weet over BB, wel ik moet zeggen als je erover denkt om te kuren als je op 72kg vastzit dat is gewoon zwak... Vreten en trainen en voor de rest zwijgen hier...


wa weet gij nu van zwak ben der zelf 3jaar mee bezig als gij in mijn schoenen
stond dan had gij het al lang op gegeven snotaap van 16jaar:rolleyes:
 
wa weet gij nu van zwak ben der zelf 3jaar mee bezig als gij in mijn schoenen
stond dan had gij het al lang op gegeven snotaap van 16jaar:rolleyes:

al een geluk dat ik dan volwassener ben op mijn 16e dan jij op je 25e... en nee hoor, ik geef nooit op, als ik 'mijne kop ergens opzet' dan blijf ik dat doen tot het lukt, zoiets heet karakter, iets wat jij DUIDELIJK NIET hebt...

gewoon eten en zwijgen...
 
al een geluk dat ik dan volwassener ben op mijn 16e dan jij op je 25e... en nee hoor, ik geef nooit op, als ik 'mijne kop ergens opzet' dan blijf ik dat doen tot het lukt, zoiets heet karakter, iets wat jij DUIDELIJK NIET hebt...

gewoon eten en zwijgen...


ma jong ge zijt zo zielig als ge groot zijt wa weet gij nu van karakter trouwens
ge zijt zelf misschien ma een goe jaar bezig :rolleyes:
 
ma jong ge zijt zo zielig als ge groot zijt wa weet gij nu van karakter trouwens
ge zijt zelf misschien ma een goe jaar bezig :rolleyes:

ja ik ben nu iets emer dan e jaar bezig, ma ik heb toch al veel meer bereikt dan gij ze kerel, ik had fameus overgewicht... nu heb ik nog een heel klein buikje dat binnen een paar weken/maanden weg is(cutten), en mijn armen zijn van 29 naar 36.5 cm gegaan... en ik ben vreselijk koppig in alles wat ik doe, soms zelfs zo koppig dat mijn vrienden er ambetant van worden, dus alsjeblieft kerel bullshit niet... je weet er echt niks van
 
Back
Naar boven