XXL Nutrition

Jenny Lynn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gazearek

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2006
Berichten
1.225
Waardering
2
Er is een aantal jaar geleden al een topic over geweest, maar ik vind dat deze beeldschone vrouw toch nog wel een topic verdiend. Ik ben oude fitness en bodybuilding magazines aan het doorbladeren en steeds kom ik haar weer tegen. In het verleden is ze ook al regelmatig eerste geworden bij verschillende figure wedstrijden waaronder die van de IFBB en de Arnold Classic.

http://www.jennylynnfitness.com/gallery.html

Hier alvast een voorproefje :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
4 a 6% vet erbij en ik ben verliefd ;)

Begrijp uiteraard dat dit niet de bedoeling is voor de wedstrijden maar vind het persoonlijk wel een stuk vrouwelijker dan.
 
4 a 6% vet erbij en ik ben verliefd ;)

Begrijp uiteraard dat dit niet de bedoeling is voor de wedstrijden maar vind het persoonlijk wel een stuk vrouwelijker dan.

Zo zien ze er inderdaad alleen rond de wedstrijd uit, off season is hun vet% wel een paar % hoger :P
 
Wie is op die bovenste foto de 2e van links?

:doggy:
 
veel te droog, naar mijn mening. geef mij maar lekker zacht.
 
Waarschijnlijk zijn deze dames zo geil als een beer maar ik val niet zo mannen. Ben ook meer van de zacht, rond en vrouwelijk.
 
Waarschijnlijk zijn deze dames zo geil als een beer maar ik val niet zo mannen. Ben ook meer van de zacht, rond en vrouwelijk.

:sukkeltje:

98hpq0.jpg
 
Haar dvd was wel tof.
 
Het enige wat ik mooi aan (sommige) bb/fitness-dames vind, zijn hun benen en billen. Die strakke beentjes kunnen echt wel heerlijk zijn. De rest vind ik veel te mannelijk.
 
:roflol:

Wat kunnen sommigen hier toch ontzettend zeiken!
 
Davana Medina die er bij staat vond ik ook altijd wel lekker
 
Wie is op die bovenste foto de 2e van links?

:doggy:

Meest linkse is Dina Al-Sabah, 2e van links is Elaine Goodlad, meest rechtse is Mari Kudla.
Die vijfde weet ik niet.

Edit: o ja, Davana Medina...
 
Mooie dame, zeker 1 van mijn favoriete atletes!
 
Back
Naar boven