XXL Nutrition

K1 Final 16 Seoul 27 september (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Badr mag van mij letterlijk het toernooi worden uitgeslagen ,arrogante Mocro.
Geboren en getogen in Amsterdam/Nederland en dan voor de Marokkaanse vlag uitkomen.
Ondankbaar zijn heet dit!
Had hij dit alles kunnen bereiken als hij in Marokko had geleefd?
Wat heeft deze geboren Amsterdammer te danken aan Marokko dat hij voor dat Land wil uitkomen?

Je zal daar ws.niet eens sportscholen hebben waar je op zo'n hoog nivo kan trainen.

Die ziekelijke verheerlijking altijd van het (vader)land,lijkt wel een Turk:D

Nee slim want nederland had geen plekken meer over... ik had het zelfde gedaan!
 
Of Badr nu arrogant over komt of niet, hij heeft talent. En als je ziet wat hij de afgelopen tijd in de ring laat zien... denk ik dat Badr zal winnen.

Precies. En als hij verliest zal zich nog meer ontwikkelen:). Uiteindelijk denk ik dat hij heel ver komt. Dit jaar, volgend jaar of dat jaar daarop. Je ziet hem gewoon groeien.
 
het word in elk geval een waar spektakel
Ik zit zeker weten voor de buis
 
Schilt wint toch wel
 
Ik hoop dat Hari wint, fantastische vechter. Wordt dit nog ergens uitgezonden?
 
Ik ben ook geen fan van Badr Hari, arrogante kerel. Wel een geweldige vechter overigens, zie hem zeker nog eens de k-1 heavyweight titel binnenslepen.

Deze heeft ie toch al? ???
 
Deze heeft ie toch al? ???

Jaar Kampioen
1993 Branko Cikatić
1994 Peter Aerts
1995 Peter Aerts
1996 Andy Hug
1997 Ernesto Hoost
1998 Peter Aerts
1999 Ernesto Hoost
2000 Ernesto Hoost
2001 Mark Hunt
2002 Ernesto Hoost
2003 Remy Bonjasky
2004 Remy Bonjasky
2005 Semmy Schilt
2006 Semmy Schilt
2007 Semmy Schilt

[WIKIPEDIA]K-1[/WIKIPEDIA]

En eerlijk gezegd zie ik Schilt dit ook gewoon weer winnen :)
 
Badr Hari heeft de heavyweight titel al behaald. Waar RoYZzZ het over heeft is de super heavyweight titel.;)
 
weet iemand d definitieve fichtcard van morg..?
 
Ik snap er eerlijk gezegd geen **** meer van. K-1 MAX, K-1, Heavyweight, Super Heavyweight...

Ooit was er gewoon K-1 en de beste vechters stonden erin :eyes:

Je zegt het goed toch; wat snap je er dan niet aan?

K-1MAX -- tot 70 kg
K-1 Heavyweight -- 70 kg tot 100 kg
K-1 Super Heavyweight -- 100 kg +

In de nabije toekomst zal er ook een klasse komen tot 63.5 kg.
 
mensen nog zin om ff te voorspellen..?


sem - peter = sem (maar hoop vurig op peter's overwinning..)
badr - hong man = badr
ewerton - musashi = geen idee, ken ewerton nie goed, gok musashi
remy - slowinski = remy, hoewel paul's laatste wedstrijd ook een knaller was..
glaube - errol = glaube
sefo - saki = saki, sefo was altijd 1 van m favo, wat een charisma, maar
de pit is er uit en saki is oppermachtig in de ring laatste tijd.
ruslan - chalid = moeilijk, ruslan's laatste toernooi was feilloos, maar
chalid s ook sterk. gok op ruslan.
yong - randy - who gives a shit, gok op yong.
 
Je zegt het goed toch; wat snap je er dan niet aan?

K-1MAX -- tot 70 kg
K-1 Heavyweight -- 70 kg tot 100 kg
K-1 Super Heavyweight -- 100 kg +

In de nabije toekomst zal er ook een klasse komen tot 63.5 kg.

Ja maar jullie hebben het over de gewone zwaargewicht en de superzwaargewicht titel, wat behaalt en verdedigd kan worden over 1 losse partij, en wat volgens mij bijgehouden word door middel van een ranking.

En je hebt dan de grote final grandprix in Tokio op het eind van het jaar waar de 8 beste vechters van dat jaar samenkomen.
Die zich door het jaar heen weer geplaatst hebben via grandprix toernooien en het winnen in de final 16....
De winnaar van die grote finale word gezien als de K1 titel van dat jaar...
 
mensen nog zin om ff te voorspellen..?


sem - peter = sem (maar hoop vurig op peter's overwinning..)
badr - hong man = badr
ewerton - musashi = geen idee, ken ewerton nie goed, gok musashi
remy - slowinski = remy, hoewel paul's laatste wedstrijd ook een knaller was..
glaube - errol = glaube
sefo - saki = saki, sefo was altijd 1 van m favo, wat een charisma, maar
de pit is er uit en saki is oppermachtig in de ring laatste tijd.
ruslan - chalid = moeilijk, ruslan's laatste toernooi was feilloos, maar
chalid s ook sterk. gok op ruslan.
yong - randy - who gives a shit, gok op yong.

Moeilijk moeilijk, ik denk dat Badr de statische Choi KO krijgt, ik heb die partij van hem tegen Feitosa in mijn achterhoofd, daar was Badr zo gruwelijk sterk.

Sefo KO'ed Saki, tuurlijk heeft Sefo hoop mindere partijen gedraaid, maar ben niet zo kapot van Saki, en denk niet dat Saki opgewassen is tegen de leepheid en stootkracht van Sefo.
 
Moeilijk moeilijk, ik denk dat Badr de statische Choi KO krijgt, ik heb die partij van hem tegen Feitosa in mijn achterhoofd, daar was Badr zo gruwelijk sterk.

Sefo KO'ed Saki, tuurlijk heeft Sefo hoop mindere partijen gedraaid, maar ben niet zo kapot van Saki, en denk niet dat Saki opgewassen is tegen de leepheid en stootkracht van Sefo.


badr gaat geen enkele moeite krijgen met choi denk k, kijk zn laatste partijen tegen bv feitosa en sefo. Om maar meteen met sefo vrdr te gaan, die krijgt saki echt niet neer...sefo's laatste partij was nog net niet om te huilen, maar de 2 daarvoor...en saki is momenteel in bloedvorm..
 
badr gaat geen enkele moeite krijgen met choi denk k, kijk zn laatste partijen tegen bv feitosa en sefo. Om maar meteen met sefo vrdr te gaan, die krijgt saki echt niet neer...sefo's laatste partij was nog net niet om te huilen, maar de 2 daarvoor...en saki is momenteel in bloedvorm..

Sefo's laatste partij was zeker om te huilen. Ook flink wat kilo's te zwaar toen. Ik ga dervanuit dat Sefo nog 1 laatste kunstje wil laten zien, en daarvoor moet hij naar die laaste 8. Om die te bereiken moet Saki verslagen worden. Ik zie Saki echt wel op de rechterstoot van Sefo lopen en dan is het voorbij. Althans ik hoop op dit scenario.
 
Ik denk ook dat Saki wint.. en hoop het eigenlijk ook. Niet omdat ik het Sefo niet gun, maar Saki zal verderop in het toernooi voor meer spektakel zorgen.

Hoop ook dat Aarts de titel weer eens pakt!
 
mensen nog zin om ff te voorspellen..?

sem - peter = Peter, is ook bijna de enige die Sem zou kunnen verslaan. En zou ook leuk zijn voor het toernooi.
badr - hong man = Badr, without a doubt
ewerton - musashi = Ewerton, Musashi is -spijtig maar waar- verleden tijd.
remy - slowinski = Remy, Paul wordt wel steeds beter, maar Remy is gewoon een topper als hij zijn best doet en ook aktie geeft.
glaube - errol = Glaube, KO met een hoge trap :)!
sefo - saki = Saki, Sefo had al moeten stoppen.
ruslan - chalid = Ruslan is goed op dreef. Heeft overigens wel wat kilootjes gepakt!
yong - randy = Yong, ik ken hem niet, maar veel slechter dan Kim (Randy Kim toch?) lukt bijna niet.

Kanshebbers voor het toernooi:
Peter, Badr, Remy, Glaube, Ruslan, en toch ook Sem.
 
Back
Naar boven