AndroidHealthClinic

als je op 13jarige leeftijd je spierballen- biceps traint is dat dan erg?

Bezoekers in dit topic

verwijder jou posts en er zit nog een minimum aan niveau in.

ik lees reeds een tijdje mee, en het enige wat je hier uitfoefelt is posten en bitchen
 
Het gekke is dat op serieuze topics nooit zoveel wordt gereageerd of toch heel zelden ...

Als je iets wil weten mag je al van geluk spreken als er 3 pagina's van reacties staan , als je een stomme vraag stelt staan de eerste 3 pagina's vol met kerels die lachen en de pagina's daarna zijn discussie om iets wat totaal niet meer gevraagd werd :p
 
ik heb tog aardig wat bij gekregentoen ik begon waren mijn biceps ongeveer 24 cm en nu 2 jaar later rechts 31cm en links 30,5 cmdus het heeft een aardige vooruitgang gemaakt

ik heb nu 37 cm. en ik ben 14.
 
toen ik 11 was toe trainde ik ook niet echt serieus op mijn 12de kwam dat al meer en op mun 13de vol op

Schei toch uit! Volop trainen alleen biceps???
Dat kwasi homofiele gelul over biceps.

Gooi die damesdumbbells weg en ga bij een boer twee keer in de week helpen. Gavelen, hooien etc.
Daar kunnen geen dumbeltjes tegenop.
 
14 jaar
1 m 85
65 kg

Ik

19 jaar
1m75
72 kg

Mijn biceps zitten rond de 38 geloofk

Dus ofwel liegt onze vriend wesking , ofwel heeft hij perrongeluk fout gemeten (of ik mss ma da betwijfel ik) , ofwel zijn zijn biceps enorm en is alles onderontwikkeld:rolleyes:
 
14 jaar
1 m 85
65 kg

Ik

19 jaar
1m75
72 kg

Mijn biceps zitten rond de 38 geloofk

Dus ofwel liegt onze vriend wesking , ofwel heeft hij perrongeluk fout gemeten (of ik mss ma da betwijfel ik) , ofwel zijn zijn biceps enorm en is alles onderontwikkeld:rolleyes:

Onze vriend is stil dus ik vermoed de eerste optie.
 
14 jaar
1 m 85
65 kg

Ik

19 jaar
1m75
72 kg

Mijn biceps zitten rond de 38 geloofk

Dus ofwel liegt onze vriend wesking , ofwel heeft hij perrongeluk fout gemeten (of ik mss ma da betwijfel ik) , ofwel zijn zijn biceps enorm en is alles onderontwikkeld:rolleyes:

Als je net begint met trainen schieten je bicepsen toch wel rap de hoogte in :P . Ik ben 17 en train nog maar 6maand en heb ook 38.

Alleen jah 14 lijkt me beetje jong , als het waar is moet het wel grappig zijn. Zo'n kleine ventje met 2 massieve armen en geen chest waarschijnlijk xD
 
Inderdaad .. ik heb ze eigenlijk al hgeeeel lang niet meer gemeten ... je brengt me op een idee , owee als ze niet gegroeid zijn , kzal ze dan eens spanken :p
 
Inderdaad .. ik heb ze eigenlijk al hgeeeel lang niet meer gemeten ... je brengt me op een idee , owee als ze niet gegroeid zijn , kzal ze dan eens spanken :p

Hehe , misschien wel de magische 40cm grens :D. Die wil ik ook zo rap mogelijk behalen. Kga vandaag weer eens mijn armen zwaar afbeulen :D Onderarmen , triceps en biceps. Hopelijk heb ik binnen een maand of 3 ook die 40 cm , of 6 maand maybe xD
 
Hehe , misschien wel de magische 40cm grens :D. Die wil ik ook zo rap mogelijk behalen. Kga vandaag weer eens mijn armen zwaar afbeulen :D Onderarmen , triceps en biceps. Hopelijk heb ik binnen een maand of 3 ook die 40 cm , of 6 maand maybe xD

:sd:
 
Als je net begint met trainen schieten je bicepsen toch wel rap de hoogte in :P . Ik ben 17 en train nog maar 6maand en heb ook 38.

Alleen jah 14 lijkt me beetje jong , als het waar is moet het wel grappig zijn. Zo'n kleine ventje met 2 massieve armen en geen chest waarschijnlijk xD

ik ben waarschijnlijk groter dan jou.
en ik train nu ongeveer 1 jaar bijna alleen maar biceps ;)

maar nu ga ik ook bankdrukken etc.
dus nu zullen mn biceps voorlopig niet meer groeien ;)

want de rest van mn lichaam moet ik ook wel trainen ;)
 
ik ben waarschijnlijk groter dan jou.
en ik train nu ongeveer 1 jaar bijna alleen maar biceps ;)

maar nu ga ik ook bankdrukken etc.
dus nu zullen mn biceps voorlopig niet meer groeien ;)

want de rest van mn lichaam moet ik ook wel trainen ;)

Nooooob. Maak eens een pic dan, van die 38CM bicep.
 
Rofl @ wesking die alleen biceps traint :D Rofl at bearelle :P Haha lees eens goed trainings stickys :D
 
ik ben waarschijnlijk groter dan jou.
en ik train nu ongeveer 1 jaar bijna alleen maar biceps ;)

maar nu ga ik ook bankdrukken etc.
dus nu zullen mn biceps voorlopig niet meer groeien ;)

want de rest van mn lichaam moet ik ook wel trainen ;)

Aangezien je alleen biceps traint zullen je bicepsen heel misschien , niet dat ik het geloof. Groter zijn. En als ik vragen mag hoeveel kg bicep curl je zo ongeveer? 38cm dat moet dan toch easy 20kg + zijn niet?

En groter , dunno ben 1m 85 jij? Breder kan je alvast niet zijn aangezien je schouders , rug en borstspieren niet traint.

Begin maar vlug met de rest ook want biceps alleen.. Je beseft toch zelf wel dat dat totaal geen nut heeft? Of niet?
 
ik train ook mn borstspieren ;D
en ik begin al een beetje breder te worden ;)

en ik doe idd makkelijk bicepscurl 20kg

ik doe op het moment 5x12 25kg
 
Back
Naar boven