XXL Nutrition

Aan welke rapper/artiest heb jij een hekel

Bezoekers in dit topic

Hanson!!! Soms wil ik hun dood hebben! En lil wayne zijn stembanden wil ik eruit branden met een snijbrander.
 
Hanson!!! Soms wil ik hun dood hebben! En lil wayne zijn stembanden wil ik eruit branden met een snijbrander.

Nou nou nou. Roidrage?


Ik wil de tijd terug van de battle's en de serieuse beefs:

2pac vs. biggie
Jay-Z vs Nas
Eminem vs Murder inc.
LL vs the world

Dat waren nog eens mooie tijden. Niet dat sappige gedoe van nu.
 
ik haat rap. afschaffen die klere muziek
 
Ik moet the Rock toch volgen, Missy Elliot is echt te erg :roflol:

Voor rest van de ''artiesten'' verafschuw ik in het bijzonder Mika.

Ik vraag me af waar ze die mensen vinden die hier naar luisteren, kweken ze die in serres ofzo ?

http://www.youtube.com/watch?v=_J0if88fq1Q
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van de vrouwlijke duidelijk deze zeug, Wat is dat een irritant dik wijf.
 
http://www.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1A

Dat een D-artiest toch een A-artiest kan worden zegt veel over Nederland. Net zo goed als die lamzak van een Wolter Kroes met zijn Viva Hollandia braakmiddel, waarom heeft een redelijk groot aantal Nederlanders toch zo'n wanstaltige smaak? Een stadion vullen met tokkies om een alcoholist in een kist te eren, dat is Nederland.

vond
 
Laatst bewerkt:
Ik moet niks hebben van rap.
 
Al die super commerciële top 40 ''rappers'' zijn k*t. Geef mij maar The Roots, Talib Kweli, Little Brother, CunninLynguists.
 
Gabriel Rios! Die kerel is veel te arrogant voor de status dat hij maar heeft en zijn muziek is te repetitief.
 
Hanson!!! Soms wil ik hun dood hebben! En lil wayne zijn stembanden wil ik eruit branden met een snijbrander.

I'm in tears. :roflol:

Nou nou nou. Roidrage?


Ik wil de tijd terug van de battle's en de serieuse beefs:

2pac vs. biggie
Jay-Z vs Nas
Eminem vs Murder inc.
LL vs the world

Dat waren nog eens mooie tijden. Niet dat sappige gedoe van nu.

Mooie tijden? Een scheet in een fles ja! Een storm in een glas water! Dat mensen die in scene gezette onzin serieus namen :roflol:


+1
 
Mooie tijden? Een scheet in een fles ja! Een storm in een glas water! Dat mensen die in scene gezette onzin serieus namen :roflol:


Wie had het over serieus nemen?
De meeste goede rapnummers waren disses.
 
"Aan welke rapper/artiest heb jij een hekel"

is een rapper geen artiest dan? :')
 
ik heb doorgaans een hekel aan rap en rappers...
 
Back
Naar boven