XXL Nutrition

Wie wordt de volgende president van de States? (1 bezoeker)

Wie wordt de volgende president van de States?

  • McCain

    Stemmen: 34 25,4%
  • Obama

    Stemmen: 76 56,7%
  • Geen flauw idee, toon me de resultaten maar

    Stemmen: 24 17,9%

  • Totaal stemmers
    134

Bezoekers in dit topic

Wat voor buitenlands beleid heb je het over?Guantanamo Bay? Democratie in Irak? Mogelijke aanval op Iran? Jacht op Osama bin laden?

Zachte heelmeester moet je niet verwarren met ondoordacht handelen.


Ze hebben fouten gemaakt in de 'War on terror' maar denk wel dat dit de beste aanpak is tegen terroristen.
 
De Osama-Obama ezelsbrug slaat volgend mij de plank nogal mis. Bush, republikein bij uitstek, was de man die voor ziojn politieke gesteggel, nogal dol was op de olielanden. Deed er graag zaken mee, de bin Laden familie hield zich daar niet buiten.
Nu mag Obama meer sympatie koesteren tegenover de Islam dan Bush, maar ervaring leert dat de US religie volledig 'links'laten liggen als ze geld kunnen verdienen. Immers, hoe onchristelijk zijn de beslissingen van Bush, de man die claimt toch overtuigd christen te zijn.

De manier om meer invloed op de US uit te oefenen, is dus via financiële strategiën. De malle Jihad ten spijt.
Van horen zeggen:
Op dit moment krijgen de olielanden meer en meer invloed in de US, vanwege het feit dat zij steeds meer aandelen opkopen van bv. de havens van de US.
Dat is een heel andere strategie, als dat waar is. En als dat waar is, en gesteld dat de Jihad op deze manier de macht over wil nemen voor religieus belang. Zou het bommetjes pingpong dan niet de perfescte afleidingsmanouvre zijn, om hun werkelijke strategie te verbloemen? Ik heb geen idee, maar als het aankomt op de bin Laden-US connectie, denk ik dat we op een ander niveau moeten gaan denken dan een mogelijke sympatie van Osama t.o.v. de Islam.


Nu zie ik de Islam over het algemeen als vreedzame religie, neemt niet weg dat er een aantal mensen tussenzitten die er een wat minder wenselijke moraal op nahouden. Tot nu toe zijn de Islamieten die ik ken, of gesproken heb, erg leuke mensen.
 
doe mij john mcclane(bruce willis) maar...........zelfs ronald reagan was vroeger acteur!
:roflol:

HAHA dat is ook het eerste waar ik gister aan dacht toen ik die naam hoorde :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaatje wordt weer iets kleiner maar na het debat Palin-Biden denk ik dat het gat niet meer overbrugbaar is voor McCain. Palin is geen een verkeerde zet geweest. In eerste instantie heeft het wat voordeel opgeleverd voor McCain maar nu de inhoud aan bod komt zal de leegheid van Palin een groot nadeel zijn. Biden is een veteraan en die lust ijshockeymoedertjes als Palin rauw.
 
Kiezen Amerikanen voor inhoud dan Eric ;)

Als we de eerdere overwinningen bekijken ging het echt om persoonlijkheid, karakter, goede stem hebben, herkenbaar gezicht, beetje propere achtergrond en veel mooie beloftes maken... Nu scoort Obama daar ook wel goed dus hij maakt op dit moment misschien iets meer kans dan McCain. Aan de andere kant hebt je het conservatieve en soms ook wat racistische van de kiezers wat dan weer nadelig is voor Obama. 6% van de democraten zouden niet op hem stemmen vanwege zijn huidskleur, toch een probleem dat je moeilijk eruit krijgt.
 
Kiezen Amerikanen voor inhoud dan Eric ;)

Als we de eerdere overwinningen bekijken ging het echt om persoonlijkheid, karakter, goede stem hebben, herkenbaar gezicht, beetje propere achtergrond en veel mooie beloftes maken... Nu scoort Obama daar ook wel goed dus hij maakt op dit moment misschien iets meer kans dan McCain. Aan de andere kant hebt je het conservatieve en soms ook wat racistische van de kiezers wat dan weer nadelig is voor Obama. 6% van de democraten zouden niet op hem stemmen vanwege zijn huidskleur, toch een probleem dat je moeilijk eruit krijgt.

Een debat gaat wel om de inhoud en in dat geval zal Palin het onderspit delven. Nu Obama al op voorsprong staat en Biden nog aan zet is denk ik dat voor de verkiezingen het gat richting de 8% gaat. Palin is een no-no en dat zal bij het debat aangetoond worden.
 
Kiezen Amerikanen voor inhoud dan Eric ;)

Als we de eerdere overwinningen bekijken ging het echt om persoonlijkheid, karakter, goede stem hebben, herkenbaar gezicht, beetje propere achtergrond en veel mooie beloftes maken... Nu scoort Obama daar ook wel goed dus hij maakt op dit moment misschien iets meer kans dan McCain. Aan de andere kant hebt je het conservatieve en soms ook wat racistische van de kiezers wat dan weer nadelig is voor Obama. 6% van de democraten zouden niet op hem stemmen vanwege zijn huidskleur, toch een probleem dat je moeilijk eruit krijgt.

6 % geeft dit toe, maar hoeveel procent zegt het niet maar denkt toch...obama krijgt mijn stem niet want hij is zwart.
 
Eigenlijk is Obama zowel zwart als blank dus een beetje een tweestrijd voor arnoldfan :D
 
Eigenlijk is Obama zowel zwart als blank dus een beetje een tweestrijd voor arnoldfan :D

Ik zou nooit obama stemmen, de kans dat hij gevoelens heeft voor islamieten is te groot.

De grenzen los voor islamieten in de Vs is het hoogtepunt van een ondergang van de westerse wereld.
 
Gisteren in de uitzending van Pauwe en Witteman gaf hoogleraar en Amerika deskundige Van Rossem zijn heldere, voor iedereen te begrijpen en lichtelijk gechargeerde visie op de ontwikkelingen omtrent de Amerikaanse verkiezingen, hier een stukje;

http://www.youtube.com/watch?v=pt9MVzU2o6g



Voor geinteresseerden de hele uitzending:

[Link niet meer beschikbaar]
 
6 % geeft dit toe, maar hoeveel procent zegt het niet maar denkt toch...obama krijgt mijn stem niet want hij is zwart.

Ik zou nooit obama stemmen, de kans dat hij gevoelens heeft voor islamieten is te groot.

De grenzen los voor islamieten in de Vs is het hoogtepunt van een ondergang van de westerse wereld.

Je zal ook nooit Obama kunnen stemmen of je moet emigreren naar de USA en je laten naturaliseren.

Maar goed het toont weer aan dat je echt alleen kan oordelen op basis van raciale vooroordelen.
 
Je zal ook nooit Obama kunnen stemmen of je moet emigreren naar de USA en je laten naturaliseren.

Maar goed het toont weer aan dat je echt alleen kan oordelen op basis van raciale vooroordelen.

ik heb niet gezegd dat het zo is, maar de kans is er, en als de kans er is is die ook meteen te groot.
 
Paling is zowel positief als negatief nieuws voor McCain ... Positief omdat zij de puriteinen en conservatieven aan de zijde van McCain krijgt, negatief omdat zij door haar gebrek aan kennis en ervaring door de wat intelligentere Amerikaan uitgespuwd zal worden.
 
Palin is de Titanic van McCain. De gemiddelde Amerikaan is nog steeds vrij goed opgeleid en ondanks dat er momenteel een neiging is om Joe Average een plek in het Witte Huis te gunnen zal 'common sense' toch overwinnen nu telkens blijkt dat Palin een domme gans is. Type Vogelaar maar dan aan de andere kant.
 
Sarah Palin misbruikte macht in Alaska

JUNEAU - Sarh Palin, de runningmate van de republikeinse kandidaat John McCain, heeft haar macht misbruikt toen ze gouverneur was in Alaska. Dit is de conclusie van een parlementair onderzoek dat vrijdag publiek is gemaakt.
De Wetgevende Raad van Alaska heeft in een 263 pagina's tellend rapport en na 6 uur beraadslagen achter gesloten deuren beslist dat Palin schuldig is aan het misbruiken van de ethische rechtsregels van de staat.

'Gouverneur Sarah Palin heeft haar macht misbruikt en haar etisch statuut als uitvoerende macht geschonden'.

Palin is het onderwerp van een officiële parlementair onderzoek, genaamd 'Troopergate'. Het onderzoek werd opgestart nog voor ze door de Republikeinse senator en presidentskandidaat John McCain werd gekozen als running mate.

In 'Troopergate' wordt Palin ervan verdacht op 11 juli de politiechef van Alaska de laan te hebben uitgestuurd omdat die had geweigerd zelf een politieagent ('trooper') te ontslaan die haar ex-schoonbroer was. Die man was in een bittere echtscheidingstrijd verwikkeld met de zuster van Sarah Palin.


Palin is meer een molensteen rond de nek van McCain.
 
obama wordt president, een of andere kkk-redneck schiet hem dood
vervolgens kan de regering de "vrijheden" van het volk nog wat in perken
 
Back
Naar boven