AndroidHealthClinic

2e kuur; testE en Primo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vind dat je wat obsessief bezig bent man! wat betreft je middel enz... en 3000kcal is genoeg! als je hier op groeit!

125mcg t3 is echt vreselijk veel.. als je in eerste instantie wilde bulken...

Ik had vroeger hetzelfde probleem!

Daarom cut ik nu meestal tot 6a7% bf (vervolgens koop ik natuurlijk geen nieuwe kleding, want die zit weer te strak tijdens de kuur)

Daarna start ik de kuur! tijdens de kuur heb je dan ook geen problemen met kleding welke strak zit (omdat je je oude maat aanhoud) en zit je even lekkerder in je vel
 
Nu een dikke vier weken bezig, gewicht 110 kg. (+6 kg.) middel 96,25 cm (+0,25 cm.), ben nu een week bezig met t3 en vanaf gisteren met clen.

Was even vergeten hoe shakerig ik wordt van die troep, vanmorgen met de injectie in mijn linkerglute ging het ook even mis allemaal bloed, maar ik leef nog :o.

voor de rest gaat het wel goed, alleen nog steeds last van mijn onderrug van vorige week en ook een al een hele tijd een zeurende pijn in mijn bekken (voelt als een soort ontsteking bij de aanhechtingen). Het zou wel verstandig wezen als ik volgende week geen KT doe, maar alleen wat rustige cardio. Maar of ik zo verstandig ben is een andere vraag.
 
Een weekje crosstrainer is heerlijk jongen..
Je verliest er echt geen spier op!
 
Nu een dikke vier weken bezig, gewicht 110 kg. (+6 kg.) middel 96,25 cm (+0,25 cm.), ben nu een week bezig met t3 en vanaf gisteren met clen.

Was even vergeten hoe shakerig ik wordt van die troep, vanmorgen met de injectie in mijn linkerglute ging het ook even mis allemaal bloed, maar ik leef nog :o.

voor de rest gaat het wel goed, alleen nog steeds last van mijn onderrug van vorige week en ook een al een hele tijd een zeurende pijn in mijn bekken (voelt als een soort ontsteking bij de aanhechtingen). Het zou wel verstandig wezen als ik volgende week geen KT doe, maar alleen wat rustige cardio. Maar of ik zo verstandig ben is een andere vraag.

probeer ff 2 dagen diclofinac (voltaren),met valium als combi voor je gaat slapen.Goed hoog doseren,dat is een perfect middl voor ernstige rugklachten.Ik heb vaak dat mijn SI gewricht band verschuift,dit werkt perfect,na 2 dagen plopt hij zo weer terug.
 
deze week ga ik niet KT-training doen wegens aanhoudende pijn in onderrug en liesstreek, woensdagmorgen heb ik een afspraak bij de dokter voor mijn lies.

Zonet mijn vet% even op laten meten en het was nu 16,7 %, voor de kuur was hij 14,1 %, ik ben hier dus niet echt blij mee en al met al wordt ik er eigenijk een beetje moedeloos van. Het is door dezelfde knaap gemeten maar met een andere huidplooimeter zo was bijvoorbeeld mijn biceps 1mm dikker en mijn triceps 2 mm. dikker, terwijl mijn biceps en tricpes praktisch altijd hetzelfde waren ook toen ik op 20 % stond.

Ik heb het gevoel dat er aardig wat vrouwelijke hormoontjes door mijn lijf gieren die ook zorgen voor de stijging in mijn vet% en het moeilijker maakt voor mij om te zakken in mijn vet%, ik wacht woensdag de dokter nog even af, anders voeg ik ook nog ari of proviron toe.

Ik hoop dat ik binnenkort een positievere post kan plaatsen
 
Ik heb het gevoel dat er aardig wat vrouwelijke hormoontjes door mijn lijf gieren die ook zorgen voor de stijging in mijn vet% en het moeilijker maakt voor mij om te zakken in mijn vet%, ik wacht woensdag de dokter nog even af, anders voeg ik ook nog ari of proviron toe.

Kan je niet gewoon een kleine dosis nolva laten meelopen tijdens de kuur?

Weet er het fijne niet van..
 
Kan je niet gewoon een kleine dosis nolva laten meelopen tijdens de kuur?

Weet er het fijne niet van..

Of beter nog...kan je niet gewoon wat lager in kcal gaan? Als je vet% omhoog gaat zit je te hoog in kcal...niets meer en niets minder. Gewoon een 250-500kcal minder per dag eten.
 
of extra beweging / cardio toevoegen. kwestie van energiebalans idd
 
Hoe ziet je dieet er nu uit?

Carbs kunnen best de oorzaak hier van zijn, als ik veel carbs eet blaas ik ook zo op.
 
Of beter nog...kan je niet gewoon wat lager in kcal gaan? Als je vet% omhoog gaat zit je te hoog in kcal...niets meer en niets minder. Gewoon een 250-500kcal minder per dag eten.

Dat dacht ik ook, maar voor mijn kuur zat ik rond de 4.000 kcal en werd niet vetter zakte zelf ietsje, nu dus in mijn kuur 2,5 % vet erbij en ik zit tussen de 2500 - 3000 kcal, als ik op 4.000 kcal dan weeg ik binnen een paar weken 120 kg. wat grotendeels vocht en vet is wat ik bijkom.

Deze week begin ik gelukkig wel te zakken in vet, maar eigenlijk zie ik het kuren niet meer zo zitten, heb allemaal kleine blessures (rug, liesstreek/onderbuik) donderdag pijn in mijn bek van een verstandskies, waarvan ik hoop dat ik morgen mee naar de tandarts toe kan gaan.

En geestelijk wordt het er eigenlijk ook niet beter op. Zit steeds te denken van is dit het wel waard, voel me down en een slecht persoon tegenover mijn gezin (heb een kleine meid van elf maanden en mijn vrouwtje is net weer 4 maanden zwanger). Als je ON bent ervaar je de dingen toch anders en heb ik het idee dat ik er lang niet zoveel met mijn kop bij ben en dat ik hun tekort doe.
 
Hoe ziet je dieet er nu uit?

Carbs kunnen best de oorzaak hier van zijn, als ik veel carbs eet blaas ik ook zo op.

Voorbeeldje van wat ik gisteren heb gegeten:

06.30
50 gram brinta
25 gram rozijnen
10 gram lijnzaad
1 schep syntha-6
1 schep whey
2 visoliecapsules

09.15
1 blikje tonijn op water
1 appel

12.00
250 gram aardappelen
250 gram spinazie
200 gram biefstuk

15.00
350 gram kipfilet
200 gram roerbakgroente
150 gram ananas

18.00
2 eieren
3 ei-eiwitten
25 gram achterham
30 gram kaas 30+
2 stukken brood
250 ml magere melk

21.00
250 gram magere kwark
400 ml magere melk
30 gram casseine-eiwit
 
Dat dacht ik ook, maar voor mijn kuur zat ik rond de 4.000 kcal en werd niet vetter zakte zelf ietsje, nu dus in mijn kuur 2,5 % vet erbij en ik zit tussen de 2500 - 3000 kcal, als ik op 4.000 kcal dan weeg ik binnen een paar weken 120 kg. wat grotendeels vocht en vet is wat ik bijkom.

Deze week begin ik gelukkig wel te zakken in vet, maar eigenlijk zie ik het kuren niet meer zo zitten, heb allemaal kleine blessures (rug, liesstreek/onderbuik) donderdag pijn in mijn bek van een verstandskies, waarvan ik hoop dat ik morgen mee naar de tandarts toe kan gaan.

En geestelijk wordt het er eigenlijk ook niet beter op. Zit steeds te denken van is dit het wel waard, voel me down en een slecht persoon tegenover mijn gezin (heb een kleine meid van elf maanden en mijn vrouwtje is net weer 4 maanden zwanger). Als je ON bent ervaar je de dingen toch anders en heb ik het idee dat ik er lang niet zoveel met mijn kop bij ben en dat ik hun tekort doe.

Kom op gozer,zo slecht ben je echt niet.Ja die troep kan aardig in je hoofd gaan spelen,komt goed.
 
Komt allemaal wel goed met je.
Tzit allemaal in het koppeke.
Keep The faith.
 
En geestelijk wordt het er eigenlijk ook niet beter op. Zit steeds te denken van is dit het wel waard, voel me down en een slecht persoon tegenover mijn gezin (heb een kleine meid van elf maanden en mijn vrouwtje is net weer 4 maanden zwanger). Als je ON bent ervaar je de dingen toch anders en heb ik het idee dat ik er lang niet zoveel met mijn kop bij ben en dat ik hun tekort doe.

you've got some thinking to do!
vraag het haar anders gewoon, of zij dat ook zo ervaart (of kuur je stiekem?).
 
you've got some thinking to do!
vraag het haar anders gewoon, of zij dat ook zo ervaart (of kuur je stiekem?).

Ze weet dat ik kuur, en ervaart het niet zo erg als ik het ervaar. Alleen weet je wat het is bodybuilding is al egoistisch en als je ON bent ben je nog egoistischer en met jezelf bezig en als je een jong gezin hebt werkt dat in mijn ogen toch niet helemaal goed. Ik ga niet vreemd en ik kwets haar ook niet, ik ben er alleen niet zo bij zoals ik er anders bij ben (het is een beetje moeilijk uit te leggen) en ik weet ook wel dat dit de hormoontjes zijn en ben geestelijk ook wel sterk genoeg om het te onderdrukken. Alleen de gewenste resultaten blijven een beetje uit, last van blessures dus ik kan niet voluit gaan en in mijn kop sta ik er niet helemaal meer achter, dus momenteel wegen de voordelen lang niet op tegen de nadelen.

Maar ik kijk het nog even aan, misschien keert het tij nog.
 
klote bro, begrijp hoe je je voelt. raar verhaal ook dat je vet blijft toenemen met dit dieet, ziet r prima uit. Enige waar j in zou kunnen snijden imo is de kaas, maar ja.
suc6 ermee kerel..
 
deze week ga ik niet KT-training doen wegens aanhoudende pijn in onderrug en liesstreek, woensdagmorgen heb ik een afspraak bij de dokter voor mijn lies.

Zonet mijn vet% even op laten meten en het was nu 16,7 %, voor de kuur was hij 14,1 %, ik ben hier dus niet echt blij mee en al met al wordt ik er eigenijk een beetje moedeloos van. Het is door dezelfde knaap gemeten maar met een andere huidplooimeter zo was bijvoorbeeld mijn biceps 1mm dikker en mijn triceps 2 mm. dikker, terwijl mijn biceps en tricpes praktisch altijd hetzelfde waren ook toen ik op 20 % stond.

Ik heb het gevoel dat er aardig wat vrouwelijke hormoontjes door mijn lijf gieren die ook zorgen voor de stijging in mijn vet% en het moeilijker maakt voor mij om te zakken in mijn vet%, ik wacht woensdag de dokter nog even af, anders voeg ik ook nog ari of proviron toe.

Ik hoop dat ik binnenkort een positievere post kan plaatsen

Je gaat zo een sterke anti aromatisatie nemen,wacht maar af,komt goed.Zak wat in je carbs
 
klote bro, begrijp hoe je je voelt. raar verhaal ook dat je vet blijft toenemen met dit dieet, ziet r prima uit. Enige waar j in zou kunnen snijden imo is de kaas, maar ja.
suc6 ermee kerel..

Snap het zelf ook niet, en je weet zelf ook wel in een kuur i.s.m. t3 moet je stofwisseling veel hoger liggen en kan je dus ook meer eten.

Ik moet wel zeggen nu ik donderdag begonnen ben met arimidex dat het beter gaat en ik nu begin te zakken.
 
probeer het zo te doen,

300 gram carbs maar wel maar 3 keer per dag namelijk; ochtend, voor training en na training. eventueel na een paar weken de carbs voor de training weglaten om de vetoxidatie te verhogen.

een goede carb bron(waarbij ik zelf geen vocht vasthoud) is nutrix.
verder wel hoger in je vetten natuurlijk.

eventueel om je water te beperken kun je het supplement novedex xt pakken van gaspari, ik pis alles eraf binnen enkele dagen daarmee.


succes ermee
 
Back
Naar boven