MuscleMeat

Sticky Toon je home gym! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik wil net stoer zeggen dat ik zo een squatrack op ga halen voor 50 euro:S
 
Die gast is fake, duidelijk

Ik ken hem :) woont niet echt ver van me en is niet fake
Heeft al dit degelijk wel thuis staan..
Ik moet btw nog altijd eens een bezoekje komen brengen ;)
Hoe is het voor de rest met je?
Btw stuur je email eens door via prive bericht want ik heb niemand meer in men lijst staan dus.

Cao
 
Trouwens, tip: Als je nou fysiotherapeut bent o.i.d., kan je de kosten van de bouw van die ruimte bij je hypotheek tellen en van de belasting aftrekken. Zo heeft mijn zuster, dokter in een ziekenhuis, een zwembad in huis, wat ze doodleuk van de belasting heeft afgetrokken omdat er een middag in de week ook een paar reuma patienten in zwemmen.
 
Die thuisgym ziet er wel echt gaaf uit. Qua kostenplaatje is dit wel te doen..er zijn genoeg tweedehands toestellen te koop van faillissementen en zo..
 
Tja, voor een 20.000 euro moet dat wel te doen zijn... of niet?
 
Kijk maar eens op advertentiezoeker ofzo, staat ook nog wel wat. Is toch geen 20.000 euro zoals jij denkt.
 
Ik ken hem :) woont niet echt ver van me en is niet fake
Heeft al dit degelijk wel thuis staan..
Ik moet btw nog altijd eens een bezoekje komen brengen ;)
Hoe is het voor de rest met je?
Btw stuur je email eens door via prive bericht want ik heb niemand meer in men lijst staan dus.

Cao
Hehe :D
ja gaat goed!
je moet zeker maar eens langkome... dan kun je me nog veel leren denk ik ;)
heb je privebericht gestuurd
grtz
 
Wat een home gym zeg, kan je niet wat meer foto's maken? Ziet er prachtig uit!


20gxpox.jpg


fo2jx2.jpg
 
wtf, als ik zoiets thuis zou hebben zoe ik zeker overtrained raken. Relaxed, zo'n vader die dat even koopt:P
 

heb je maar zo weinig staan??:( (sarcasme mode)

netjes hoor!

als ik me vader vroeger had gevraagd om een home gym, gf ie me een schep en een kruiwagen om de tuin te doen denk ik haha
 
Staat dat op de zolder?
en richtprijs? ;-)
 
i see a smith, but no cage
 
Staat dat op de zolder?
en richtprijs? ;-)
Ja staat op zolder, maar geen stress de vloer kan het houden, daar heeft de architect wel voor gezorgt :D richtprijs? laten we zegge dat je er een nieuwe wagen mee kunt kopen :p
 
Hele mooie gym! Maar geen squat/power -rack?

Als je ooit op jezelf gaat wonen, zou ik maar in de buurt blijven wonen! :P
 
Als je eens wist wat je allemaal met een powerrack + verstelbare dumbbells kon doen. :P

Maar je kan zo je eigen gym beginnen man en geld verdienen.:D
 
Laatst bewerkt:
Haha, ziet er wel net uit, maar ik denk dat je buffer kan worden met alleen een powerrack, dumbbells en een hoop freeweights. De belangrijkste machine (legpress) lijkt dan nog te ontbreken. Het enige wat imo nuttig is, is die latpull en de smith voor sommige oefeningen.
 
Back
Naar boven