Fitness Seller

Chewie returns.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rack pull pin 1 (stuk onder de knie)
WU (gm met medium band)
8x60
8x80
8x100
8x140
6x180
3x200 (straps aan)
2x220
2x240
2x260 (bijna out op de eerste rep)
1x270 mooie techniek geen hitch


High platform (speed poging :P)
3x140
3x160
3x180
4x1x200

Squats BW (2a 3min rust tussen setjes)
50x
40x +10kg
50x +15kg

Opmerking
rack pull is geen pr maar 10kg verwijdert ervan, maar voelde erg netjes :)
 
Dus je deadlift meer dan je rackpult?
 
Bijna wel ja :P
Makes you figure ...

Op dit moment trek ik geen 275 van de vloer hoor, maar me max deadlift is nagenoeg even hoog als me max rack pull van de knieen....
 
Serieus..........Apart...
Nouja boeie....BRUTE RACKPULLS!
 
Moet er wel bij zeggen dat dit me 3e x deadlift is na de max dag @ john in juli en heb 1x goodmornings gedaan. Dus 4 postchain dagen gehad...
 
PEOPLE!!!!!

Er gaan dingen veranderen...

Vandaag te horen gekregen dat ik via pearl een 2jarige opleiding kan doen tot opticien (normaal 4jr), maar dit betreft dus een bbl opleidinng. Betekent dat ik 5dgn aan het werken/ leren ben, waarvan altijd op zaterdag. Kortom ik kan zaterdag de komende jaren geen strongmen meer trainen.
Het houd ook in dat ik me vriendin alleen nog van zaterdagavond tot zondagavond kan zien, dus je kan begrijpen dat ik het dan niet echt kan maken om op zondag de hele middag te gaan trainen...
Ik mag dus kiezen tussen strongmen of me toekomst...tja dan weet ik het wel (toekomst dus :P ).
**** a duck maarja....dit is nog wel onder een kleine voorbehoud, omdat ik eerst onder me huidige contract uit moet zien te komen. Heb daar 2 mnden opzeg termijn, maar de school begint 1 november al ....
 
Succes met je job, als dit is wat je wilt is het inderdaad belangrijker.

Misschien dat je een klein gaatje vindt om te blijven trainen door de week.

In ieder geval succes met studies!
 
Doordeweeks blijf ik (mits de tijd er is) gewoon 3x a 4x (soms 2x ) trainen.
Heb me HEAO al verpest doordat ik trainen leuker/ belangrijker vind, dus dit is mijn herkansing op een "toekomst".
 
verstandig george!ik heb ook veel dingen verpest door hat trainen!
goede keus!
 
verstandig george!ik heb ook veel dingen verpest door hat trainen!
goede keus!

jij zegt het alleen maar, zodat je een concurrent minder hebt volgend jaar ;)
 
George, je was toch al geen partij geweest voor 'front east', dus why bother ;)

Succes iig met je opleiding, zulke kansen moet je gewoon grijpen. Met een beetje geluk blijft strongman zo groeien als nu en krijg je door de week ook nog wel kansen om onderdelen te trainen.
 
PEOPLE!!!!!

Er gaan dingen veranderen...

Vandaag te horen gekregen dat ik via pearl een 2jarige opleiding kan doen tot opticien (normaal 4jr), maar dit betreft dus een bbl opleidinng. Betekent dat ik 5dgn aan het werken/ leren ben, waarvan altijd op zaterdag. Kortom ik kan zaterdag de komende jaren geen strongmen meer trainen.
Het houd ook in dat ik me vriendin alleen nog van zaterdagavond tot zondagavond kan zien, dus je kan begrijpen dat ik het dan niet echt kan maken om op zondag de hele middag te gaan trainen...
Ik mag dus kiezen tussen strongmen of me toekomst...tja dan weet ik het wel (toekomst dus :P ).
**** a duck maarja....dit is nog wel onder een kleine voorbehoud, omdat ik eerst onder me huidige contract uit moet zien te komen. Heb daar 2 mnden opzeg termijn, maar de school begint 1 november al ....

De wettelijke opzegtermijn is maar 1 maand, tenzij CAO anders bepaald. 2 maanden mag in feite wel, maar dan moet de opzegtermijn van je werkgever het dubbele zijn, ofwel 4 maanden. Ook dit kan per CAO anders bepaald zijn.

Als je werkgever nou echt moeilijk gaat doen, dan zou ik de gok gewoon wagen en maar 1 maand opzegtermijn in acht nemen. Je hebt dan de kans dat je werkgever je laatste loon of vakantiegeld zal inhouden en in het allerergste geval kun je schadeplichtig worden gesteld via de kantonrechter. Maargoed, dat zal nooit meer dan 1 maandsalaris zijn! ;)
 
De wettelijke opzegtermijn is maar 1 maand, tenzij CAO anders bepaald. 2 maanden mag in feite wel, maar dan moet de opzegtermijn van je werkgever het dubbele zijn, ofwel 4 maanden. Ook dit kan per CAO anders bepaald zijn.

Als je werkgever nou echt moeilijk gaat doen, dan zou ik de gok gewoon wagen en maar 1 maand opzegtermijn in acht nemen. Je hebt dan de kans dat je werkgever je laatste loon of vakantiegeld zal inhouden en in het allerergste geval kun je schadeplichtig worden gesteld via de kantonrechter. Maargoed, dat zal nooit meer dan 1 maandsalaris zijn! ;)

Tis cao matig en contractueel vastgesteld op 2 mnden...

En wbt dat gokken dat heb ik als reserve...dan is het de tyfus voor hun en mogen ze uitzendkrachten betalen van me eindejaarsuitkering :P (denk ik dan)
 
jij zegt het alleen maar, zodat je een concurrent minder hebt volgend jaar ;)

dat ook :D maar goed van deze sport ga je alleen maar kapot..jij gaat nu iets veel belangrijkers doen!
 
Nice man, maar kun je niet wat onderdelen in je schuurtje neerleggen?
 
Zou er een log in kwijt kunnen, maar meer ook niet ...ligt al prop vol :P
 
Een yoke zou ook nog wel kunnen, toch?
 
Je toekomst is uiteindelijk toch belangrijker maar het is wel jammer dat je SM er voor moet opgeven.
 
Back
Naar boven