Fitness Seller

Het begin

Bezoekers in dit topic

Waha hier komen nog kindjes van :D
 
aaahhhh je bent wel lief hoorhaha:bow2:


Lang leve beetje knip en plakwerk :o ik loop je maar te stangen joh..
I admit.. thats me!! :D met jou is wel gezellig op msn hea haha:knipoog:

Johan, Piet.. Whatevah! Hardcore Buffel 4 life!! zegt:
heej basscross maatje.. doe is ff of je Sophiejj bent, ff dissen dat ik dr in m'n lijst heb jwt!
Bassiee!!! The IronMan!! zegt:
Jaa sgoe, ik verander wel ff m'n naam..

:roflol:

Brutal poging, ten eerste typ ik niet als een mongool en ten tweede heb ik ''pietje'', niet in mijn msn.
 
Jesaja wilt later als legende gezien worden, vandaar...

Maar niet van onderwerp veranderen mensen, Pietje1983 reageerde met slechts een :roflol:. Van zijn kant is dus wel duidelijk dat hij het wulpse stukje fruit 'sophiej' zit zitten. Nu sophiej nog, gezien haar zoektocht naar een huisje, boompje, beestje leven moet de kans toch aardig groot zijn!!

Maar wees niet bang, als het uitkomt, is het geen groot schandaal. Jullie leerden elkaar kennen in de gym, en niet via DBB. Petje af

monsterredenering :roflol:

wél een leuke post :D
 
ohw ohw ohw.. je leert iemand kennen die zo riendelijk is om je wegwijs te maken in de sportschool en het moet gelijk een heftige romance tot gevolgen hebben.. man man man.
nou leuke date hoor, zwetend heigend en puffend met die dumbbells in de weer..:rolleyes: mafkezen.

OT:. Vandaag dus voort eerst met dumbbells gedaan. Haha die apparaten vind ik toch wel een stukje makkelijker.. en weet IEMAND
maar dan ooke cht IEMAND hoe ik van mijn kramp in mijn voeten afkommmmm???? heb minimaal 5x p week kramp in mijn teen/tenen!!! :(:(
 
Schoenen kopen die passen?
 
Pietje vragen om je voeten na iedere training te masseren. :)


@Piet, waar blijven die nieuwe foto's?
 
nee echt! ik bedoel, het schiet er gewoon in, met schoenen aan, zonder schoenen maakt niet uit.. of weet niemand daar een tip voor haha
 
ik bedoel, wat is er veel aan 2500 kcal?

Voor iemand die begint met een voeding schema kan dit idd veel zijn,
Zelfs voor een gast

Mensen denken oeee ik eet heel veel en junk heel veel terwel ze maar net aan de 1600 cals komen op een dag.
Dan is 2500cals wel veel
 
OT:. Vandaag dus voort eerst met dumbbells gedaan. Haha die apparaten vind ik toch wel een stukje makkelijker.. en weet IEMAND
maar dan ooke cht IEMAND hoe ik van mijn kramp in mijn voeten afkommmmm???? heb minimaal 5x p week kramp in mijn teen/tenen!!! :(:(


Waarschijnlijk krul je je tenen in je schoenen om extra kracht te zetten.
Doe het zelf soms ook als ik zwaar train.
Het is dan net alsof je met je tenen in de grond wil om extra grip te krijgen.

extra drinken kan ook soms helpen zie hieronder nog meer uitleg en tips over kramp
http://www.blessure-aanwijzer.nl/kramp.htm
 
leuk filmpje hoor, ook altijd leuk te zien hoe iemand er nu uitziet
 
Praten tijdens de oefening betekend dat je niet zwaar genoeg gaat :D Maar respect sophiej, dit gaat je goed doen.
 
haha how cute...

Schattig hoor!
 
haha.. appeltje eitje! :D Volgende keer wat zwaarder nemen dan ;)
 
leuk filmpjes :D
 
ok mensen.. in een eeuwigheid niet gepost;
ik check dat filmpje en ik kon tot de conclusie van wauw.. mijn armen enzo zijn dikker en gespierder :D!! yeah!!!!! vanavond ook naar mijn eerste kickboksles geweest. Bont en blauw achter de pc, mn heup heeft een plek van 20cm en mn voet is ook dik:P maar ik heb ook gezegd dat ik niet van suiker was en ze me maar moesten laten voelen waarom dit een ruwe sport was *uhum* *slik..

morgen zal ik vast en zeker doodgaan van de pijn maarja.. je betaald ervoor en je wilt wat. Tengewoordig sport ik 2-3x p week zo'n 2 uur en kom ik de volgende dag ongeveer kreupel het bed uit. Nu wil ik iig op vrijdagavond het kickboksen erin gaan houden, want tja.. dan sport je, en heb je nog geen conditie! kan toch eigelijk ook niet he:$ dus eens zien hoe dit gaat bevallen :D

ohw en op mn eten let ik niet, nouja.. ik eet regelmatig en let een beetje op de eiwitten.. thats it.. meer heb ik me dr ook niet in verdiept :D


groetjes!
 
ok mensen.. in een eeuwigheid niet gepost;
ik check dat filmpje en ik kon tot de conclusie van wauw.. mijn armen enzo zijn dikker en gespierder :D!! yeah!!!!! vanavond ook naar mijn eerste kickboksles geweest. Bont en blauw achter de pc, mn heup heeft een plek van 20cm en mn voet is ook dik:P maar ik heb ook gezegd dat ik niet van suiker was en ze me maar moesten laten voelen waarom dit een ruwe sport was *uhum* *slik..

morgen zal ik vast en zeker doodgaan van de pijn maarja.. je betaald ervoor en je wilt wat. Tengewoordig sport ik 2-3x p week zo'n 2 uur en kom ik de volgende dag ongeveer kreupel het bed uit. Nu wil ik iig op vrijdagavond het kickboksen erin gaan houden, want tja.. dan sport je, en heb je nog geen conditie! kan toch eigelijk ook niet he:$ dus eens zien hoe dit gaat bevallen :D

ohw en op mn eten let ik niet, nouja.. ik eet regelmatig en let een beetje op de eiwitten.. thats it.. meer heb ik me dr ook niet in verdiept :D


groetjes!

Hou vol!:thumbs:

Respect Sophiej!

Ja Gorill0r, dat is nog eens toewijding. Daar kun je nog iets van leren!:D:p
 
Back
Naar boven