MuscleMeat

Eiwitshakes zijn onmisbaar voor de bodybuilder

Stelling: Eiwitshakes Zijn Onmisbaar Voor De Bodybuilder


  • Totaal stemmers
    251

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Stelling: eiwitshakes zijn onmisbaar voor de bodybuilder. Eens of oneens? Geef je mening.
 
Ik zie het als een maaltijd vervanger. Niet nodig dus.
 
Volledig oneens, vaste voeding > shakes
 
Nee, shakes zijn makkelijk na de training of 's morgens bij het opstaan om snel kwalitatief goede eiwitten te hebben. Onmisbaar zeker niet

Waarom denkt 3xl van wel ?
 
Onmisbaar niet echt, maar het is heel handig voor bij je voedingsschema natuurlijk.

Voor mij is het wel onmisbaar omdat ik het gewoon wil gebruiken, maar voor bodybuilding opzich niet denk ik.
 
sluit me bij arnoldfan aan.
onmisbaar niet.. maar gemak dient de mens denk ik ;)
 
Shakes zijn overbodig ivm dat ze niet nodig zijn.
 
Niet zeker.

Aan de ene kant zie ik er wel de heilzame werking in, INDIEN men op alle fronten zijn progressie serieus neemt. Die extra whey eiwitten zullen hun invloed wel hebben ten voordele van andere eiwitbronnen.

Aan de andere kant lijkt me dat de whey eiwitten voor de grosso modo van de trainers niet echt een noodzaak. Ze gainen genoeg op 'normaal voedsel' en nemen ook genoegen met die progressie. (denk dat ze de effect van whey ook amper merken)
 
Niet zeker.

Aan de ene kant zie ik er wel de heilzame werking in, INDIEN men op alle fronten zijn progressie serieus neemt. Die extra whey eiwitten zullen hun invloed wel hebben ten voordele van andere eiwitbronnen.

Hoezo? Is whey superieur aan een stuk kip dan volgens jou ?
 
Beetje algemene stelling natuurlijk. Onmisbaar? Nee.. vervang de whey door 8 eiwitten en je zult ook resultaat zien en ook een redelijk fysiek creeeren als de andere factoren constanten zijn.

Natuurlijk is het wel een van de meest nuttige toevoegingen op een goed voedingsschema.
 
Hoezo? Is whey superieur aan een stuk kip dan volgens jou ?

Ja, omdat het sneller zal opgenomen worden + dat de whey eiwitten beter wordt opgenomen.
 
whey is echt goed want zo moet je niet telkens al die grote stukken kip vreten om aan je proteine te komen. Whey word al jaren gebruikt dus why not? maar goed nix is onmisbaar!
 
Oneens, je kan makkelijk zonder. Het is misschien wel handig, maar zelf gebruik ik geen whey meer.
 
grotere en hoogwaardigere (hogere biologische beschikbaarheid) aminopiek op momenten dat je deze wil (na je training)
 
Totaal onmisbaar zijn ze zeker niet. Maar wel erg handig. Ik eet nu al 5 keer per dag vaste maaltijden van elk ca 50gr eiwit. Als ik dan nog eens 2 vaste maaltijden met elk ca 50gr eiwitten moest nemen komt het echt mn keel uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven