AndroidHealthClinic

DOPINGWETGEVING. Wat mag wel en niet? (NL) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dankjewel...
 
tnx bro, ziet er inderdaad interessant uit
 
Veel te lang om te lezen.
Kan iemand het eens samenvatten in enkele bullet points?
Karma :)
 
maakt niet uit...is voor de hollanders :p
 
top bedankt gozer
 
Veel te lang om te lezen.
Kan iemand het eens samenvatten in enkele bullet points?
Karma :)

Dude......Dit zijn geen stukken die je in een paar woorden samen kan vatten. Vind je dit echt boeiend, ga het dan gewoon eens op je gemak lezen. Heel leerzaam dan.
 
leuk taai stuk
 
Interessant stuk, als ik het goed begrijp is het eigen gebruik dus "toegestaan" maar het handelen erin niet.
Toch raar dan, het is illegaal en je kan er niet zomaar aankomen, dus het moet wel verhandeld zijn als je het hebt staan (voor eigen gebruik).
Lijkt een beetje op "wat niet weet, wat niet deert" shizzle...
 
beetje 't zelfde idee als ons softdrugsbeleid toch.
 
beetje 't zelfde idee als ons softdrugsbeleid toch.

Idd, wordt maar zo stoned als je kan, maar UH UH!! Niet illegaal verkopen hoor naughty boy!! :rolleyes:
 
Interessant stuk, als ik het goed begrijp is het eigen gebruik dus "toegestaan" maar het handelen erin niet.
Toch raar dan, het is illegaal en je kan er niet zomaar aankomen, dus het moet wel verhandeld zijn als je het hebt staan (voor eigen gebruik).
Lijkt een beetje op "wat niet weet, wat niet deert" shizzle...
je kan het ook zelf maken ;) zolang je maar alleen voor eigen doelen produceert.
 
je kan het ook zelf maken ;) zolang je maar alleen voor eigen doelen produceert.

ja, daar hebben jullie je balletjes voor :( :p

maar probeer het eens in een reageerbuis...wat voor grondstoffen wil je nemen waar dat mee gaat lukken en die legaal zijn?
cholesterol misschien? zo makkelijk zal dat wel niet zijn anders zou men toch niet illegaal grondstoffen importeren ???
 
Plaats ook even zo'n sticky voor BELGIE
want daar ligt de wetgeving volgens mij helemaal anders.
 
Ja, dacht ik ook. Iemand een link daarvoor ?
 
verkeerd topic, sorry, post kan gedelete worden :(
 
Back
Naar boven