XXL Nutrition

Wat is jouw motivatie om natural te zijn/blijven...?

Bezoekers in dit topic

ik ben en blijf naturel omdat het voor mij ideale lichaam te behalen is zonder AS. Daarbij wegen de gezondheidsrisico's niet op tegen de massa winst. Nóg een reden is dat ik graag van wat bier enzo op zn tijd hou, en dit wil ik niet laten voor de sport.
 
ik ben en blijf naturel omdat het voor mij ideale lichaam te behalen is zonder AS. Daarbij wegen de gezondheidsrisico's niet op tegen de massa winst. Nóg een reden is dat ik graag van wat bier enzo op zn tijd hou, en dit wil ik niet laten voor de sport.

ook geen simpel oral only kuurtje?
 
Iedereen moet zijn eigen dingen zelf weten...maar zolang je met verstand gebruikt zal het je gezondheid niet (permanent) schaden. Ik weet gewoon heel zeker dat er heel veel naturel blijven omdat ze weten/denken dat anderen geen respect voor je hebben als je zegt dat je gekuurt hebt. En denk je dat gebruikers nooit een biertje pakken? Hahaha even wakker worden... van de +40 weken van het jaar die ik niet kuur drink ik er toch heel wat ;)
 
Iedereen moet zijn eigen dingen zelf weten...maar zolang je met verstand gebruikt zal het je gezondheid niet (permanent) schaden. Ik weet gewoon heel zeker dat er heel veel naturel blijven omdat ze weten/denken dat anderen geen respect voor je hebben als je zegt dat je gekuurt hebt. En denk je dat gebruikers nooit een biertje pakken? Hahaha even wakker worden... van de +40 weken van het jaar die ik niet kuur drink ik er toch heel wat ;)

ok, nog ff ter verduidelijking. ik heb schijt voor naalden en een oral only kuurtje heeft dusdanig risico en minder gains dus dat is het niet waard;)
maar verder moet iedereen doen wat hij zelf wilt. veel vrienden van me hebben gekuurd en ik zal er niet minder respect door krijgen voor ze.
wat alcohol betreft: als ik iets doe, wil ik het goed doen en daar hoort alcohol dus niet bij thuis in dit geval. heb ook geen zin om het te laten als ik zin heb.
 
Je moet idd doen waar je je zelf goed bij voelt...en zeg ook niet dat het bij jou zo is, maar bij veel zal het wel zo zijn dat ze denken minder respect te krijgen. Is ook zo...mensen die er geen verstand van hebben denken dat je spieren dan ''nep'' zijn haha.

En geloof mij...je kan gerust af en toe en lekker zuipen als je kuurt (in de +40 weken van het jaar dat je niet kuurt dus). Niemand gaat mij zeggen dat ik het niet goed doe en er zijn genoeg weken dat ik helemaal lam ben ;)
 
Iedereen moet zijn eigen dingen zelf weten...maar zolang je met verstand gebruikt zal het je gezondheid niet (permanent) schaden. Ik weet gewoon heel zeker dat er heel veel naturel blijven omdat ze weten/denken dat anderen geen respect voor je hebben als je zegt dat je gekuurt hebt. En denk je dat gebruikers nooit een biertje pakken? Hahaha even wakker worden... van de +40 weken van het jaar die ik niet kuur drink ik er toch heel wat ;)

Als je meer dan 40 weken per jaar off bent vind ik het wel een hele sterke prestatie. Je was toch iets van een 105kg bij 7-8% ofzo? Hoe lang ben je, pics?
 
Nee geen 105 meer...nu 100kg bij 7-8%. Foto heb ik eentje in de galerij staan maar zal binnekort nog eens een paar nieuwe schieten. Veel hier denken misschien dat ik ''all juice'' ben maar dat is absoluut niet zo...1 keer per jaar is het feest, meer niet ;) Feit is ook wel dat ik in de overige 40 weken zo goed als niet meer groei...maar dat is voor mij geen probleem.
 
En geloof mij...je kan gerust af en toe en lekker zuipen als je kuurt (in de +40 weken van het jaar dat je niet kuurt dus). Niemand gaat mij zeggen dat ik het niet goed doe en er zijn genoeg weken dat ik helemaal lam ben ;)

Maar als het echt zo is dat je om de 40 weken kuurt, en tussentijds in die naturel periodes ook flink los gaat, verlies je dan niet een aanzienlijk deel van die gekuurde massa tegen die tijd dat je weer 40 weken verder bent?

Mijn ervaring is dat partydrugs (sos, E, pep) en zuipen toch echt een aanslag zijn op je massa. En dan heb ik het nog niet eens over massa die met ondersteuning van AS is gewonnen.
 
Maar als het echt zo is dat je om de 40 weken kuurt, en tussentijds in die naturel periodes ook flink los gaat, verlies je dan niet een aanzienlijk deel van die gekuurde massa tegen die tijd dat je weer 40 weken verder bent?

Mijn ervaring is dat partydrugs (sos, E, pep) en zuipen toch echt een aanslag zijn op je massa. En dan heb ik het nog niet eens over massa die met ondersteuning van AS is gewonnen.

Nee helemaal niet. Ik blijf ook verder wel gewoon mijn vaste voedingsschema houden. Dus die dagen dat ik ga stappen eet ik gewoon exact hetzelfde als altijd of zelfs meer...een lekkere pizza tijdens of na het uitgaan kan er altijd in. Zolang ik maar goed blijf eten kan ik me gerust eens klem zuipen zonder spiermassa te verliezen. En partydrugs...die tijd heb ik gehad. In het verleden meer dan genoeg gedaan maar heb er absoluut geen behoefte meer aan.
 
welkom, 46 jarige nachtbraker

Dank je.
Hallo ik had een heel verhaal opgesteld en dat ben ik nu kwijt dus ik dacht: ik test eerst voordat ik verder ga.

Mijn mislukte post kwam op het volgende neer:
-1- Ik wil zonder liegen kunnen zeggen dat ik het op eigen kracht bereikt heb, ook al wordt je niet geloofd; beschouw het in dat geval als een compliment.
-2- Gezondheid gaat voorop
-3- Ik wil niet afhankelijk zijn van een middel; wat ik gewonnen heb wil ik op een natuurlijke manier vast kunnen houden.
-4- Ik ben enorm voorzichtig; ik wil alle voor en nadelen van een middel kennen voordat ik besluit het al of niet te gebruiken. Voor mij was mijn eerste Tribosten een grote stap, als ik op mijn oude dag toch nog besluit iets te gaan gebruiken dan kies ik voor iets veilig Primobolan en/of Anavar
 
Gezondheidsrisico's bij normaal gebruik zijn niet hoog. Heb eerder zoiets van ik ga nu constant vooruit, niet altijd even veel, zelfs na 4 jaar trainen nog. Denk dat als ik gebruik dat de lol er een beetje af is doordat je telkens weer een paar kg afvalt over een langere periode + de dip die je direct erna krijgt trekt mij niet aan.
Enige reden waarom ik zou gaan kuren zou bijv. een hardnekkige blessure zijn, bepaalde as helpen je bij je herstel, dan zou ik nog geen hoge dosissen nemen, dus of het dan echt kuren zou zijn..
 
Je bent sterk voor je leeftijd en je trainingsjaren. Ik heb vroeger ook redelijk zwaar getraind, misschien te zwaar, te vaak, geen voedingssupplementen, geen ondersteuning zoals ze dat toen noemden. Ik heb toen een bicepblessure opgelopen waar ik altijd een klein beetje last van bleef houden en ook van mijn schouder bleef ik last krijgen met bankdrukken. Toen ben ik tribulus-achtige testo-boosters gaan proberen en ik was meteen van de blessures en andere kleine pijntjes af, dus dat is wel mijn redding geweest ....na 22 jaren. Misschien heb ik nu spijt dat ik toen niet iets lichts gebruikt heb (want tribulus had je toen nog niet), want ik vind het toch jammer van al die jaren.
 
vreemd
testo boosters doen namelijk geen drol en zijn 1 van de meeste gare supplementen
 
Omdat anaboolen slecht zijn voor je gezonthijd.

En tis tog allemaal nep enzo.
 
Back
Naar boven