AndroidHealthClinic

Het grote "ik minder met alcohol" topic

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 589
  • Weergaven 24K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Nee man in Renesse hier kan ik echt niet gaan snuive of ila's gaan slikken.

Renesse is sowieso shit maar voor de rest heb je ook niks hier
 
Donderdag niks gedronken, vrijdag 6 biertjes, zaterdag 4. Voor de rest niets gedronken. Ik ben echt lekker bezig.
 
Het is niet helemaal meer goed gekome gister....

Het begon al bij een maat, die zij heletijd ajo 1 biertje kan makkelijk. Najah na een tijdje was ik over gehaald. Want ik had er zo zin in en dag vooruit 1tje kan dan wel.
Toen waren we in de kroeg en toen werd er meteen een vaasje in me klauwe gedauwd. Najah ik dag vooruit dan maar haha.
Maar goed na bijna 2 weken geen koolys binnen te hebben gehad, werd ik al aardig aangeschoten. Wat ik normaal pas heb bij een biertje of 8.
Najah toen ging de rem er dus af, tege iedereen lulle, dames in der kont knijpe, tege dames lulle. Het werd van kwaad tot erger:D.

Nou toen ginge ook nog een flinke jonko roken. Jah en toen kwam er helemaal geen zinnig wordt meer uit.
Vanaf dat moment weer ik niet zo gek veel meer...
 
Zitten echt alcho's hierzo.. :roflol:

Mooi he, ik drink ook in het weekend, maar ik ga niet helemaal lopen strugglen weer elke week dat ik stop en dit weekend niets drink, en dan toch ga zuipen.
 
Dit weekend niet gedronken :mad: Ben niet eens weg geweest, slecht bezig.
Volgend weekend zullen we het wel inhalen
 
Dit weekend niet gedronken :mad: Ben niet eens weg geweest, slecht bezig.
Volgend weekend zullen we het wel inhalen

Bij mij bestaat zo'n weekend niet eens, ik heb ook altijd wat te doen dat is het probleem, en thuis zitten is geen optie.
 
ik drink wel eens een ketel , daar blijft het bij - ben niet zo'n suiperttttttt
 
update: Heb nu geruime tijd geen alcohol meer gedronken en echt zoooo erg; vrijdagavond had ik een borrel van het werk. Ik deed 2 wijntjes.. en OMG daar voelde ik 'em al ongeveer :o het is wel goedkoop zo, maar ook oppassen ik meen het serieus als ik zeg dat bij een 3e het misschien op begon te vallen hahah te erg.
 
Ik ben al vergeten hoe alcohol smaakt. Heb het al zo'n twee jaar niet meer gedronken:o
 
update: Heb nu geruime tijd geen alcohol meer gedronken en echt zoooo erg; vrijdagavond had ik een borrel van het werk. Ik deed 2 wijntjes.. en OMG daar voelde ik 'em al ongeveer :o het is wel goedkoop zo, maar ook oppassen ik meen het serieus als ik zeg dat bij een 3e het misschien op begon te vallen hahah te erg.

Dit heb ik al als ik twee weken geen alcohol op heb. Als ik dan na een basketbaltraining twee biertjes neem, voel ik hem gewoon al zitten. Geniale avonden zijn dat altijd :roflol:
 
Ik heb ook ooit dat ik hem na twee biertjes goed voel, maar dan wordt het niet meer erger zeg maar, dan kan ik best veel drinken maar blijf dan gewoon in de ''aangeschoten'' fase hangen.
 
hahah dat denk ik ook altijd.. tot je de verhalen achteraf hoort :o
 
2 goeie uitgaansavonden achter de rug!

Maandagavond 4 jonko's op en een biertje of 6-7. Volgende dag zo fris als een hoentje.
Gisterenavond heel de avond kort geweest van de G, spotgoedkoop en wat een avond...! En dan te weten dat dat spul niet eens slecht voor je is. :banana:

PS. Wat me trouwens wel opviel gisterenavond ( en dat is niet de eerste keer wanneer ik zelf niet gedronken heb), is hoe zielig het is om van die kerels stomdronken te zien rondlopen en wat te staan lullen tegen jan en alleman.
Je denkt dan wat een bende triestigaards, maar een halve seconde later besef je dat je zelf zo al een slordige 250 keer rondgelopen hebt. Dat doet je nadenken...
 
Vanavond vriendin jarig dus weer eens wat heerlijke koude kletsers naar binnen werken, is alweer 3 weekjes geleden dus heb er echt zin in. Proost.
 
Donderdag wederom geen bier. Gisterenavond vier biertjes. Vanavond.. geen idee. Maar ik ben in ieder geval nog steeds goed bezig.
 
Vorige week vrijdag was ik echt weer total los, zuipen>snuiven>ruziemaken met een ex. (in die volgorde ook)
M'n hele weekend was naar de klote, slecht gegeten en shit.

Deze vrijdag wezen stappen met 4 meiden van de vakantie, gelukkig was er geen bacardi in dat studentenhuis dus aan de rose gezeten en die shit vind ik niet echt te zuipen dus ik ben nuchter gebleven.
Zaterdag niet eens uit geweest, geen zin en ga zo kickboksen ik word helemaal lens getrapt als ik daar met een kater sta.

Ik ben trots op mezelf dat ik nuchter gebleven ben, voelt goed!
(aankomend weekend zal ik wel weer helemaal van het pad af gaan :roflol:)
 
Vanavond vriendin jarig dus weer eens wat heerlijke koude kletsers naar binnen werken, is alweer 3 weekjes geleden dus heb er echt zin in. Proost.

Biertje of 12 gehad, zaterdag gewoon getraind en normaal gegeten dus weinig schade maar wel een leuk avondje gehad.
 
Vorige week vrijdag was ik echt weer total los, zuipen>snuiven>ruziemaken met een ex. (in die volgorde ook)
M'n hele weekend was naar de klote, slecht gegeten en shit.

Deze vrijdag wezen stappen met 4 meiden van de vakantie, gelukkig was er geen bacardi in dat studentenhuis dus aan de rose gezeten en die shit vind ik niet echt te zuipen dus ik ben nuchter gebleven.
Zaterdag niet eens uit geweest, geen zin en ga zo kickboksen ik word helemaal lens getrapt als ik daar met een kater sta.

Ik ben trots op mezelf dat ik nuchter gebleven ben, voelt goed!
(aankomend weekend zal ik wel weer helemaal van het pad af gaan :roflol:)


De Darkside blijft maar aan je trekken he? ;)
 
Gister flesje wijn, paar biertjes, wat buisjes en een halve doos lachgas patronen. Lekker wazig maar gelukkig weinig alcohol dus vandaag weer lekker fris.
 
Een deprimerende avond qua basketbal. Had de beslissende vrije worp in m'n handen en schoot mis. Weggedronken met twee rosétjes en vier biertjes. Oftewel: weer niet dronken.
 
Back
Naar boven